Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat zijn daggemiddelden special, algemeen gemiddelde staat op een voor mij schokkerende 9.6 liter , vrij onwezenlijk omdat ik er toch vrij vlotjes mee omspring en er , binnen de toegelaten grenzen toch de zweep opleg. Wat echt onwezenlijk is , is het feit dat deze motor bijna geen toeren maakt, vanda

Comment

• vandaag vlotjes 160 met amper 2.2k toeren, vrij bizar

Comment

• Haha ik slaag er toch in om serieus toeren te maken met die motor . Bij mij is het verbruik behoorlijk stabiel geworden. Enkel zeer lange ritten maken soms nog een verschil.

Comment

• ja toeren maken is idd niet zo moeilijk, ik wil enkel zeggen dat die motor snel kan rijden met zeer lage toerentallen, die draait lagere toerentallen als een diesel 2 liter

Comment

• Dat heb ik ook al gemerkt ja.

Comment

• ik moet zeggen dat het een zeer geslaagde auto is , tot hiertoe weinig op aan te merken, uitgenomen dat die gebronsde stukken aan de spiegel en aan de nieren zeer vatbaar zijn voor vuil en pklekken, zeer moeilijk te onderhouden lijkt me, een punt om in het oog te houden

Comment

• Leuk dat jullie allemaal zo tevreden zijn van jullie X3! Gisteren op de ring in Ieper opgetrokken aan lichten tegen ne X3 m40imet m'n cobra (4.7L) en tot 80km/u mooie voorsprong genomen (zelfs met wat wheelspin) maar erna stoof ie wel voorbij

Comment

• zowel uw cobra als de m40i zijn bangelijke auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                    onbetaalbaar terwijl je een 30 d besteld hebt? Een 30d kost evenveel , alst al niet meer is
                    Ik zat met dezelfde uitrusting en optiepakketten aan quasi exact dezelfde prijs voor mijn 30d als de M40i. De M40i is duurder in cataloguswaarde maar veel beter uitgerust en gezien de BMW Fleetkorting op de catalogusprijs is weegt dat veel zwaarder door op de uiteindelijke nettoprijs. Maar dan toch de diesel gekozen owv de km/jaar, geschat 25 à 30.000/jaar. Restwaarde irrelevant wegens renting en dus gegarandeerd door BMW. Wel interessant om zien is dat de restwaarde voor de 30d en de M40i door BMW quasi exact even hoog werd ingeschat. Ik geloof persoonlijk niet dat de diesel al dood is. Sowieso een dijk van een motor (30d uiteraard maar 20d testwagen was eigenlijk ook al voldoende) die zeer goed past in een SUV, koppel, verbruik etc.

1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Heb je een renting met hoge restwaarde genomen en met onderhoudscontract?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
                        Heb je een renting met hoge restwaarde genomen en met onderhoudscontract?
                        ja op 3 jaar (dus restwaarde bijna 50%) maar zonder onderhoudscontract.
                        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Ter info : X3 2.0i besteld op 6feb heeft nu kode 150. Produktie in week 25 , levering begin augustus. Heb wel zelf moeten informeren bij de concessiehouder : ik heb geen bericht
                          gehad van BMW om nog eventuele zaken te wijzigen aan de konfiguratie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ccois Bekijk Berichten
                            Ter info : X3 2.0i besteld op 6feb heeft nu kode 150. Produktie in week 25 , levering begin augustus. Heb wel zelf moeten informeren bij de concessiehouder : ik heb geen bericht
                            Hallo ccois; welk line heb jij gekocht? Standaard, xline , luxury of sport line?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ccois Bekijk Berichten
                              Ter info : X3 2.0i besteld op 6feb heeft nu kode 150. Produktie in week 25 , levering begin augustus. Heb wel zelf moeten informeren bij de concessiehouder : ik heb geen bericht
                              Dat is verrassend snel. Blijkbaar productie van 20i voorrang. Weet je of jouw auto in Spartanburg ( VS) wordt geproduceerd of misschien in de nieuwe fabriek in Zuid-Afrika ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
                                Dat is verrassend snel. Blijkbaar productie van 20i voorrang. Weet je of jouw auto in Spartanburg ( VS) wordt geproduceerd of misschien in de nieuwe fabriek in Zuid-Afrika ?
                                Wij hebben ook 2.0i besteld op 8 december 2017, wij hebben nog geen code 150, normaal ook productieweek 25 als er niets meer aan veranderd.De onze gaat nog in Amerika gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
                                  @ Tarcis Daarstraks goed nieuws gekregen van dealer. Mijn 20i geeft code 150, staat dus in productie en zou tweede helft van juli in Belgie moeten toekomen. Was besteld op 28 november. Kan eindelijk beginnen aftellen.
                                  Laat je iets weten als uw wagen geleverd is.

Comment

• Laat zeker iets weten
                                    @ GVW Weet jij al wanneer jouw wagen geleverd wordt ?

Comment

• X3 in standaard uitvoering, wel enkele paketten en opties. Zal in usa worden geproduceerd volgens concessiehouder.

Comment

• : bedankt wij hebben luxury line besteld, hadden zo de indruk dat ze eerst de sportline produceren, niet dus. Wij hopen deze week ook goed nieuws te ontvangen na 6 maanden mag er gauw eens positief nieuws komen.

Comment

• Daarstraks een transport camion gezien op de Antwerpse ring met 4 nieuwe X3's erop.
                                          Er gaan enkele mensen gelukkig zijn!
                                          Ze zullen snel op de baan te zien zijn, hoorde dat de meeste productie problemen achter de rug zijn.

Comment

Working...
                                          X