Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zei het toch, komt goed en waarschijnlijk heb je de wagen nog voor einde Juli ;-)

Comment

• Gemiddeld op de BC 7,9 liter met de 30d op gevarieerde rit van 200 km, tussen 0 en 180 km/u, zowel in sport als ecopro, van rustig tot zeer sportieve rijstijl, dus lijkt me wel representatief en niet verkeerd voor 3 liter van 265 pk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• venteke Lijkt me inderdaad een mooi verbruik voor de eigenschappen van die motor! Hoe rijdt Ecopro bij een 30d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten
          Ik zei het toch, komt goed en waarschijnlijk heb je de wagen nog voor einde Juli ;-)
          Normaal einde juli maar de garage zegt dat het hoogst waarschijnlijk halverwege juli kan zijn.

Comment

• Dan wordt het echt leuk hé, eens je weet dat ze er echt aan bezig zijn. Wij hebben nog niks gehoord, maar levering is voorzien half augustus dus zal eind juni zijn denk ik.

Comment

• hoop doet leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten
                Hier vandaag eindelijk het positieve nieuws gekregen dat de wagen gisteren in code 150 is gegaan, we kunnen eindelijk officieel beginnen aftellen.
                Blij voor je met dat goede nieuws, misschien komen onze wagens wel samen met nog enkele andere tegelijk in Belgie aan. Nog even op de tanden bijten maar was er niet ieman die zei: het ware geluk zit in het verlangen. Maar het mag niet te lang duren ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten

Blij voor je met dat goede nieuws, misschien komen onze wagens wel samen met nog enkele andere tegelijk in Belgie aan. Nog even op de tanden bijten maar was er niet ieman die zei: het ware geluk zit in het verlangen. Maar het mag niet te lang duren ...
                  Ja inderdaad hebben het hier ook nog gezegd dat we met enkele zullen zijn op dit forum die hun wagen in ontvangst zal mogen nemen. Zullen allemaal op zelfde boot misschien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                    Dan wordt het echt leuk hé, eens je weet dat ze er echt aan bezig zijn. Wij hebben nog niks gehoord, maar levering is voorzien half augustus dus zal eind juni zijn denk ik.
                    ja inderdaad zeg wel, mag eindelijk eens na 6 maanden. Voor jullie begint het dus ook in te korten.

Comment

Zullen allemaal op zelfde boot misschien staan.
                      Hoelang zijn ze onderweg van respectievelijk de US of SA ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten

Hoelang zijn ze onderweg van respectievelijk de US of SA ?
                        De garage zei een 2 weken, volgens hoe de wind zit op zee. Je bedoelt toch de tijd dat het duurd op de boot?
                        Last edited by ; 07/06/2018, 22:34.

Comment

• Us is normaal6 weken maar de mijne volgens de huidige planning 9 weken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
                            Us is normaal6 weken maar de mijne volgens de huidige planning 9 weken
                            En weet de garage niet hoe het komt?

Comment

• de duiven vallen binnen in de UK, dus ze zullen hier ook s nel zijn http://x3.xbimmers.com/forums/showth...1474221&page=3

Comment

Je bedoelt toch de tijd dat het duurd op de boot?
                                Inderdaad... lokaal ginder nog wat dagen, hier nog wag dagen... zal dus toch een week of drie a vier worden dan.

Dan weet ik wanneer de productie moet beginnen... maar ze hebben nog even tijd voor mid augustus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
                                  venteke Lijkt me inderdaad een mooi verbruik voor de eigenschappen van die motor! Hoe rijdt Ecopro bij een 30d?
                                  Voelt een beetje 'dichtgeknepen' aan hé, doe mij maar de levendigheid en responsiviteit van de SPORT instelling. Best vervelend ook dat de toerenteller dan verdwijnt (of kan je dit ergens instellen). Ik zet ECO PRO alleen op bij druk verkeer bijv. op autostrade als je je PK's toch niet benut.

1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                  1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                  1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Hebben jullie ook de functie dat je zetels zich automatisch aanpassen qua hoogte enz in functie van met welke sleutel (1 of 2) je de wagen opent? Of is dat iets dat je enkel hebt met de optie 'zetel geheugen functie'?

Comment

• Wij hebben ferm getwijfeld of we electrisch verstelbare zetels gingen nemen, waar die functie icm met comfort toegang zat, maar toch niet gedaan. Uiteindelijk zal ik slechts sporadisch eens met die auto rijden, en dan is een zetel klein beetje naar achter schuiven (verschil niet zoveel met vrouw) een kleine moeite. Hebben meerprijs in andere opties gestoken. Als je echter met twee elk evenveel met de auto zou rijden, en je verschilt behoorlijk van postuur, dan zou ik dit wel nemen.

Comment

• Met electrische zetels zonder geheugen is het altijd prutsen om de oorspronkelijk afstelling terug te vinden, daar de veranderingen gebeuren zogoed als in continu. Het is altijd balen als de wagen binnen gaat omdat het atelier-personeel blijkbaar plezier heeft in de zetelafstelling te veranderen om een paar meters in de garage te rijden.

Comment

• [QUOTE=George_S;n6376563]Hebben jullie ook de functie dat je zetels zich automatisch aanpassen qua hoogte enz in functie van met welke sleutel (1 of 2) je de wagen opent? Of is dat iets dat je enkel hebt met de optie 'zetel geheugen functie'?[/Q

Wij hebben dit bij onze vorige wagen voor de eerste maal bijgenomen, willen dit niet meer missen. Wij rijden wel beiden met de wagen. Wij hebben het er terug bijgenomen. Rijden momenteel met vervangwagen van garage zonder deze optie, mijn man vloekt regelmatig dat hij niet gemakkelijk in de wagen geraakt en wij schelen niet zoveel van grote. Vorig model onze 520 touring was het stuur ook zelf ingesteld volgens de sleutel ( bestuurder) maar denk dat dit er niet meer opzit, we zien het toch niet meer bij de opties staan.

Comment

Working...
                                          X