Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk Berichten
    afgelopen maanden met veel belangstelling vanuit Nederland dit Forum bekeken o.a . de levertijden. ik heb gisteren bericht gekregen dat mijn BMW x3 2.0i eindelijk geleverd gaat worden op 29 juni.Besteld begin december 2017. Misschien dat de leveringen in België ook starten.
    Jij hebt geluk, moet iets minder lang wachten dan ons; wij nog tot eind juli wachten. Normaal gaat de onze volgende week in produktie. Ook begin december besteld de 8é. Mag ik anders eens vragen welke line u heeft besteld, standaard, x-line, luxury line of sport - line?
    Last edited by ; 14/06/2018, 16:54.

Comment

• Ik heb de luxury line besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

Jij hebt geluk, moet iets minder lang wachten dan ons; wij nog tot eind juli wachten. Normaal gaat de onze volgende week in produktie. Ook begin december besteld de 8é. Mag ik anders eens vragen welke line u heeft besteld, standaard, x-line, luxury line of sport - line?
        Maar volgende week in productie en levering eind juli? Ik hoop het voor je, maar dat lijkt mij erg snel. Die van mij is geproduceerd in week 13 en levering is week 26. Dus zit er 13 weken tussen.

Comment

Ik heb de luxury line besteld.
          Hier ook de Luxury line

Comment

Maar volgende week in productie en levering eind juli? Ik hoop het voor je, maar dat lijkt mij erg snel. Die van mij is geproduceerd in week 13 en levering is week 26. Dus zit er 13 weken tussen.
            Ja bij ons staat het zo op papier eind juli, normaal voor belgie duurt het 6 weken tss de productie en de levering. Denk dat hier bij de meeste van deze site ongeveer zo is, raar want in maart was er normaal geen productie meer van de X 2.0i, de productie is maar terug hervat geweest ergens begin mei. Welke data heb jij besteld in december?

Comment

Ja bij ons staat het zo op papier eind juli, normaal voor belgie duurt het 6 weken tss de productie en de levering. Denk dat hier bij de meeste van deze site ongeveer zo is, raar want in maart was er normaal geen productie meer van de X 2.0i, de productie is maar terug hervat geweest ergens begin mei. Welke data heb jij besteld in december?
              Excuus, Ik zit fout ik bedoelde week 18, dus 9 weken tussen productie en levering.

Comment

Excuus, Ik zit fout ik bedoelde week 18, dus 9 weken tussen productie en levering.
                Welke datum heb je besteld in december?

Comment

Welke datum heb je besteld in december?
                  6 december

Comment

6 december
                    Is toch raar he; wij besteld 2 dagen later en moeten een maand langer wachten op de wagen. we verstaan het hier niet de garage had nochtans gezegd dat het volgens de bestelbonnen zou gaan zijn er die hier in januari hebben besteld die hem al hebben, ook hier iemand eind november besteld en deze wagen zal ook maar een weekje vroeger geproduceerd worden of de onze. Eerste levering was voorzien half maart, dan eind juni om nog eens verplaatst te worden naar eind juli.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ollibolli Bekijk Berichten
                      Dinsdag mijn x3 2.0d gaan afhalen. Zeer mooie wagen, carbonschwarz en m-pakket mooi ! Rijdt als een naaimachinetje, uitzonderlijk stil voor een diesel koppel in combinatie met automaat...prima. Autoradio, hifi, is zeer goed. Head-up display werkt formidabel, half digitaal dashboard voldoet ruimschoots. Mijn ouders hebben een jaar met een GLC gereden en vinden deze x3 veel aangenamer, volwassener rijden. Ik ben een zwaar persoon en met de lendensteunen wat open zitten de sportzetels super. Kortom zeer tevreden over mijn nieuwe X3. Ik probeer nog wat foto's hier op te zetten.
                      Foto

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Comment

• 11.5 liter met een 2.0 diesel, wat heb jij ermee gedaan?

Comment

• Da's niet roderen eh vriend!

Comment

Foto

Knappe wagen, proficiat en veel plezier ermee!
                            1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                            1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                            1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                              11.5 liter met een 2.0 diesel, wat heb jij ermee gedaan?
                              Ik dacht al zoiets toen ik net de foto's erop had gezet. Toen we de auto zijn gaan halen had hij een 4 tal km gereden, stond het gemiddelde verbruik op 20l, hebben we een deel van de uitleg gekregen met draaiende motor en zijn we dan een 5km naar huis gereden. Foto's zijn genomen bij thuiskomst....

Comment

Foto

Mooi, de onze zal er ook zo uit zien (buitenkant). Wel een 20i. En met type-aanduidingen, blijkbaar wordt die mét besteld en halen ze die er bij garage af. Weet niet waarom ze die niet zonder willen bestellen, vermoed dat ze schrik hebben dat er dan weer tijd bijkomt of zo Nu goed, veronderstel dat ze die wel kunnen verwijderen zonder sporen.

Comment

• Ollibolli Mooie auto, geniet ervan, heb test gereden met 20d, reed geweldig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten

Mooi, de onze zal er ook zo uit zien (buitenkant). Wel een 20i. En met type-aanduidingen, blijkbaar wordt die mét besteld en halen ze die er bij garage af. Weet niet waarom ze die niet zonder willen bestellen, vermoed dat ze schrik hebben dat er dan weer tijd bijkomt of zo Nu goed, veronderstel dat ze die wel kunnen verwijderen zonder sporen.
                                    Wij ook zonder monogrammen gevraagd, bij ons staat het zonder op de bestelbon, doen dit niet in de garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten

Klopt niet, wanneer je zonder besteld wordt die zonder geleverd, toen ik bestelbon ging tekenen waren er net 2 geleverd,één met en één zonder type aanduiding.
                                      Trouwens ik zie ze graag met type-aanduiding, zeker nu de X3 van boven naar beneden de kofferklep is gegaan....maar een beetje schrik met negatieve diesel-hype, een kras is vlug getrokken, vandaar zonder. Als ik het goed voor heb, had je ook een beetje schrik dat de Run-flats wat hard gingen lopen, maar ik merk eerlijk gezegd geen verschil.
                                      Last edited by Ollibolli; 15/06/2018, 19:38.

Comment

• Die indicatie van maximum "50 km" per uur… waar komt die eigenlijk vandaan ?

Is dit een specifieke optie of heb je dat bij Navi-pro, of moet je ook de RTTI services hebben ?

Comment

• Comment

Working...
                                          X