Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn x3 2.0i wordt binnen enkele weken geleverd.
    ik overweeg om de velgen-banden te vervangen door een ander set met 245 all season banden.
    in de kempen vind ik niemand die deze installatie mits een redelijke opleg wil uitvoeren. Iemand ervaring hiermee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
      Die indicatie van maximum "50 km" per uur… waar komt die eigenlijk vandaan ?

Is dit een specifieke optie of heb je dat bij Navi-pro, of moet je ook de RTTI services hebben ?
      Zit in het driving assistent pack.(bots en personenwaarschuwing, over de lijnen gaan, snelheidsborden, kop-staart, dwarsverkeerwaarschuwing, pre crash systeem...) kost een 1000 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ollibolli Bekijk Berichten

Zit in het driving assistent pack.(bots en personenwaarschuwing, over de lijnen gaan, snelheidsborden, kop-staart, dwarsverkeerwaarschuwing, pre crash systeem...) kost een 1000 euro.
        Geeft hij gewoon de signalistaie dat je maar 50 mag rijden binnen de zone of remt hij ook af, wij hebben voor we onze bmw bestelden ook testritten gedaan met andere wagens waaronder de XC60 maar die remde steeds zelf af en we vonden dit storend als ge zo van 70 naar 50 moest remde hij redelijk brusk af. Wij hebben dit pakket ook erbij genomen.
        Last edited by ; 16/06/2018, 13:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

Geeft hij gewoon de signalistaie dat je maar 50 mag rijden binnen de zone of remt hij ook af, wij hebben voor we onze bmw bestelden ook testritten gedaan met andere wagens waaronder de XC60 maar die remde steeds zelf af en we vonden dit storend als ge zo van 70 naar 50 moest remde hij redelijk brusk af. Wij hebben dit pakket ook erbij genomen.
          Remt niet automatisch af. Trouwens zeker melden aan verzekering, vb AG Insurance houdt daar rekening mee bij premie bepaling.
          Last edited by Ollibolli; 16/06/2018, 14:38.

Comment

Remt niet automatisch af. Trouwens zeker melden aan verzekering, vb AG Insurance houdt daar rekening mee bij premie bepaling.
            Bedankt, ja heb gehoord dat bepaalde verzekeringen mee rekening houden, wij zijn bij kbc, zouden dus best een vergelijking maken. Enige voordeel bij kbc is bij de omnium hij 3 jaar zijn waarde blijft houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

Bedankt, ja heb gehoord dat bepaalde verzekeringen mee rekening houden, wij zijn bij kbc, zouden dus best een vergelijking maken. Enige voordeel bij kbc is bij de omnium hij 3 jaar zijn waarde blijft houden
              Ter info,
              Bij AG is dit 40 maanden.

Comment

Ter info,
                Bij AG is dit 40 maanden.
                Zullen eens informeren dan, bedankt voor de tip.

Comment

Eigenlijk een beetje schande dat veiligheid bij BMW een optie is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten

Eigenlijk een beetje schande dat veiligheid bij BMW een optie is.
                    Is bij vele merken zo ook bij volvo, Mercedes, lexus zijn we ook gaan kijken overal bij te betalen.

Comment

• Mijn auto is binnen ..... X3 xDrive 20d..

Aanstaande maandag mag ik er om!

Ben benieuwd!

Comment

• Beamer87 Super, geniet ervan wij moeten nog 6 weekjes geduld hebben, hoop ik

Comment

• Thanks!

Ik heb tot hier toe nog geen saphirzwart exemplaar zien rondrijden, dus ben wel benieuwd naar het volledige plaatje.
                          Het showroom-model was carbonzwart en de exemplaren die ik reeds zag rijden waren ook carbonzwart..

6 weken vliegen hopelijk heel snel voorbij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten
                            Beamer87 Super, geniet ervan wij moeten nog 6 weekjes geduld hebben, hoop ik
                            Wij kunnen samen aftellen hé Peter.

Comment

• Boorddocumenten binnen. Auto staat bij transporteur in Genk. Dus ergens deze week bij de garage af te halen. Ben aan het twijfelen of ik wel volledig omnium zou nemen. Garage stelt voor om op voorhand volledige bedrag over te schrijven. Ik prober dat af te wimpelen. Wat wordt er aan jullie gevraagd?

Comment

• Correct en gedeelde smart is halve smart, daarna dubbele vreugde ;-)

Comment

• GVW ik verkies steeds om met bankcheque te betalen. In geval van faillissement van de garage de dag voor het ophalen van de wagen ben je dan je geld niet kwijt. Een behoorlijk klein risico, maar het zou zeer onaangenaam zijn als het zich voordoet.

Comment

Correct en gedeelde smart is halve smart, daarna dubbele vreugde ;-)
                                    Heb jij al nieuws of uw wagen al geproduceerd is Peter?

Comment

• Volgens de garage is de wagen in week 23 in status “productie” gegaan, maar wanneer hij effectief zal worden geproduceerd is mij onduidelijk?
                                      Stel dat dit einde week 24 is dan moet je daar nog gemiddeld zes weken bij tellen voordat de wagen zal worden afgeleverd bij de garage. In mijn geval dus ten vroegste in week 30 rond de 26ste Juli dus. O ja, er is wel bevestigd dat het inclusief Sensatec dashboard zal zijn ;-)

Comment

• Ik betaal nooit iets op voorhand , noch betaal ik een voorschot, als ze in faling gaan ben je dat kwijt , trouwens als ze u vragen of je hen niet vertrouwt is er bij mij al iets loos

Comment

Volgens de garage is de wagen in week 23 in status “productie” gegaan, maar wanneer hij effectief zal worden geproduceerd is mij onduidelijk?
                                          Stel dat dit einde week 24 is dan moet je daar nog gemiddeld zes weken bij tellen voordat de wagen zal worden afgeleverd bij de garage. In mijn geval dus ten vroegste in week 30 rond de 26ste Juli dus. O ja, er is wel bevestigd dat het inclusief Sensatec dashboard zal zijn ;-)
                                          Hier ook in week 23 de bevestiging gekregen dat hij in code 150 is gegaan, productie is dan normaal 2 weken later voor ons is dat week 25 ( bevestigt in garage) dus zou hij deze week in productie moeten gaan, bij ons ook voorzien voor levering week 30.

Comment

Working...
                                          X