Nee, heb ook niet meer geïnformeerd , rij overigens met zo goed als nieuwe X1, dus geen probleem.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk BerichtenOok een mooi kleur sophistograu. Zo stond de Demo auto bij mijn garage. alleen met lichte bekleding. mooie combi, maar bekleding was al vuil. Daarom heb ik voor zwarte bekleding gekozen
Blijkbaar geeft Jeans enorm snel af op het wit en is dit amper mooi te houden.
Comment
-
Net de melding gekregen dat de levering van onze X3, die voorzien was in week 25 (vorige week) met vier weken is uitgesteld. Wordt in Zeebrugge verwacht rond 9/10 juli (week 28 ) ipv levering deze week. Dan nog minimum een week wachten tgv transport en nazicht in de garage. Krijgen geen uitleg over de reden van vertraging. Is volgens het chassisnummer in productie gegaan in week 19. Heeft ofwel de boot gemist of de boot zat al vol. Vrees dat hij in de usa drie of vier weken op de laadkaai heeft gestaan. Geraak licht gefrustreerd. X3 x drive 2.0i met heel pakket opties besteld 12 december 2017.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wilhelm de grote Bekijk BerichtenNet de melding gekregen dat de levering van onze X3, die voorzien was in week 25 (vorige week) met vier weken is uitgesteld. Wordt in Zeebrugge verwacht rond 9/10 juli (week 28 ) ipv levering deze week. Dan nog minimum een week wachten tgv transport en nazicht in de garage. Krijgen geen uitleg over de reden van vertraging. Is volgens het chassisnummer in productie gegaan in week 19. Heeft ofwel de boot gemist of de boot zat al vol. Vrees dat hij in de usa drie of vier weken op de laadkaai heeft gestaan. Geraak licht gefrustreerd. X3 x drive 2.0i met heel pakket opties besteld 12 december 2017.
Comment
-
GPS : nieuw stuk autosnelweg Brugge richting Knokke (A11) staat er nog niet op ! en is reeds open van 1 september 2017....zou toch moeten. Op de ring van Brugge, met cruise control op 90 remt hij een beetje af als je onder een brug rijdt om dan met 'een snokje' gas bij te geven tot 90 km/u...zou vloeiender kunnen. Voor de rest zalig op de snelweg, nu een 500 km gereden en verbruik gezakt onder de 8 liter.
Nog mooi filmpje tegengekomen van assemblage X4.
Last edited by Ollibolli; 27/06/2018, 07:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollibolli Bekijk BerichtenGPS : nieuw stuk autosnelweg Brugge richting Knokke (A11) staat er nog niet op ! en is reeds open van 1 september 2017....zou toch moeten. Op de ring van Brugge, met cruise control op 90 remt hij een beetje af als je onder een brug rijdt om dan met 'een snokje' gas bij te geven tot 90 km/u...zou vloeiender kunnen. Voor de rest zalig op de snelweg, nu een 500 km gereden en verbruik gezakt onder de 8 liter.
Nog mooi filmpje tegengekomen van assemblage X4.
https://youtu.be/thtDyY5T3oQ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten
Hallo Ollibolli, zie dat jij vlak bij ons in de buurt woont, mag ik eens vragen waar jij je wagen hebt aangekocht.Last edited by Ollibolli; 27/06/2018, 14:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollibolli Bekijk Berichten
Lemmens-lecoutere waregem, ook Roeslare ( zeer correcte verkoper) bezocht zaten qua prijs ongeveer gelijk. Uiteindelijk voor waregem gekozen, zeer tevreden over en met mijn 3 altijd prima behandeld geweest. Lemmens kon op een bepaald moment 5 diesels met zekerheid voor verlof leveren en gaf uiteindelijk 2000 euro meer voor de overname. Ging normaal ook voor de 2.0 benzine gaan. Trouwens in oudenaerde gaan kijken voor dat grijs kleur (sophistograu) en ook prima ontvangen geweest. Chapeau voor BMW, Mercedes daarentegen slechte ervaringen mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beamer87 Bekijk Berichten
Comment
-
Vandaag auto gaan ophalen en wat rondgetoerd. Kleine afstandjes telkens, samen 40 km. Rijdt uiteraard schitterend maar daar twijfelt niemand meer aan. Interieur is zalig om in te zitten. Motorgeluid amper te horen.
Verbruik voor wat het waard is op dergelijke korte afstanden. 8,5 l/100 km volgens boordcomputer. Dan hou ik me overall aan de snelheden en trek maar gezapig op. Minder zal moeilijk worden denk ik of gaat er nog wat vanaf naarmate hij ingereden wordt? Morgen langere afstand naar het werk, benieuwd wat dat geeft. Misschien kom ik wel aan 8.
Wat me opvalt is dat ik bijna niet boven de 2000 toeren uitkom, zoals gezegd, ik ben vrij zacht met het gaspedaal.
Het is vooral wennen aan de buitenafmetingen voor mij. Vooral de lange motorkap is voor mij zeer aanpassen na mijn touran met korte snuit. Eerste keren ergens nip parkeren zal wat zweet kosten denk ik dan...
Voor diegene die nog wachtende zijn, het is de moeite waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtengvw vergeet niet je auto in te rijden de eerste 1200 miles , variatie in de toerentallen os echt aan te raden , geen volgas geen kickdown , niet vol in de remmen, maar dat wist je wel allemaal al zeker
Comment
-
-
Net in Antwerpen voor het eerst een X3 M40i gespot nummerplaat 1-UJT-xxx. hoorde enkel een lichte brom bij het wegrijden aan het licht. Vond het nogal stil. Zal wel in comfort gestaan hebben.
Is nog beschaafd want had/heb schrik om elke dag de buurt wakker te rijden . Nu nog ongeduldig wachten tot de week van 10 juli.
Comment
Comment