Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenNet in Antwerpen voor het eerst een X3 M40i gespot nummerplaat 1-UJT-xxx. hoorde enkel een lichte brom bij het wegrijden aan het licht. Vond het nogal stil. Zal wel in comfort gestaan hebben.
Is nog beschaafd want had/heb schrik om elke dag de buurt wakker te rijden . Nu nog ongeduldig wachten tot de week van 10 juli.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten
Lemmens lecoutere zijn we niet langs geweest deze keer, is ook onze 3e wagen dat wij aankopen , wij bij dejonckheere, hebben ook rondgekeken, lexus goed ontvangen geweest, volvo in kuurne ook goed ontvangen geweest, mercedes hebben we ook gedaan al 2 keer ( bij aankoop van onze vorige wagen) daar slecht ontvangen geweest en heel opdringerig om te verkopen, wij hadden testwagen mee en hebben zelf nog moeten bijtanken, bij bmw en de andere merken nog nooit tegengekomen. Ik denk dat we bij bmw Dejonckheere ook een mooie overname hebben gehad bij Monserez kregen we jawel 4000 euo minder voor onze 5 touring, hadden ons nochtans graag weer terug als klant omdat we zo goed als bijna buren zijn .Wij zijn heel nieuwsgierig naar die veiligheiddspakkettten hoe die werken; jij hebt deze ook op uw wagen zeker? Hier kijken we ook enorm uit naar de wagen en hopen hem ook nog tg augustus te hebben, hebben toch al het nieuws gekregen dat hij sinds vorige week maandag op de boot staat.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Velarian Bekijk Berichten
Nog even op de tandjes bijten jongens, laatste loodjes wegen altijd het zwaarst . 7 maanden vind ik nu wel extreem lang...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wilhelm de grote Bekijk BerichtenNet de melding gekregen dat de levering van onze X3, die voorzien was in week 25 (vorige week) met vier weken is uitgesteld. Wordt in Zeebrugge verwacht rond 9/10 juli (week 28 ) ipv levering deze week. Dan nog minimum een week wachten tgv transport en nazicht in de garage. Krijgen geen uitleg over de reden van vertraging. Is volgens het chassisnummer in productie gegaan in week 19. Heeft ofwel de boot gemist of de boot zat al vol. Vrees dat hij in de usa drie of vier weken op de laadkaai heeft gestaan. Geraak licht gefrustreerd. X3 x drive 2.0i met heel pakket opties besteld 12 december 2017.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk BerichtenMorgen eindelijk na 7 maanden wachten de X3 ophalen bij de dealer!
Comment
-
volledig eens met de geluidservaring. Ik heb tegenwoordig ook de neiging om in Brussel centrum in SportPlus te rijden - die plofjes houden soms de andere mensen wat op afstand wat best handig kan zijn in de stad . Waarschijnlijk een onbedoeld bijkomend voordeel. Heeft wel een (licht) nadelig effect op het verbruik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten
Dat denken wij dus ook; tg dat we wagen zullen moeten gaan halen zal het ongeveer 8 maanden wachttijd zijn geweest, heb al gezegd aan de garage dat het al bijna even lang is of een bevalling :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Velarian Bekijk Berichten
Zouden ze toch een 'geste' mogen doen. Gratis rubbermat in de koffer en premium vloermatten ofzo...is toch het minste.
Comment
-
Voor de mensen die een 2.0i besteld hebben. Gemiddeld verbruik staat na 140 km op 7,6. Secundaire weg, soms langere stukken, soms door dorpskern. Staat wel in eco pro en ik volg gewoon de stroom van de anderen. Dan let ik wel op wat ik doe, bv gewicht van de auto z’n werk laten doen bij het uitbollen. Neem aan dat dergelijke rijstijl voor de meesten de fun eraf is. Ik wil alleen meegeven dat het wel kan.
Daarna waarschijnlijk terug naar comfort en dan kan ik wel leven met een 8,5.
Auto rijdt fantastisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GVW Bekijk BerichtenVoor de mensen die een 2.0i besteld hebben. Gemiddeld verbruik staat na 140 km op 7,6. Secundaire weg, soms langere stukken, soms door dorpskern. Staat wel in eco pro en ik volg gewoon de stroom van de anderen. Dan let ik wel op wat ik doe, bv gewicht van de auto z’n werk laten doen bij het uitbollen. Neem aan dat dergelijke rijstijl voor de meesten de fun eraf is. Ik wil alleen meegeven dat het wel kan.
Daarna waarschijnlijk terug naar comfort en dan kan ik wel leven met een 8,5.
Auto rijdt fantastisch.
Comment
-
Een verbruik van 7,5 is wel erg laag. Ik rij meestal in comfortstand met mijn x1 20i sDrive en zit na ongeveer 8000 km op een verbruik van 8 l rond. X3 is toch 350 kg zwaarder en xDrive dus denk dat verbruik toch naar 9 zal neigen. Maar nuttige en vertrouwenwekkende info van GVW. Bedankt.
Kan iemand mij trouwens technisch verklaren hoe het komt dat dezelfde motor in de x3 8 pk minder maar 10 nM meer heeft dan in de x1 ( 184 ipv 192 pk en 290 nM ipv 280 in de x1). Te wijten aan xDrive in x3 ? Maar hoe kan een motor met minder pk toch meer nM hebben? Ben technisch niet zo onderlegd maar als er een simpele verklaring voor is ?
Comment
-
Krijg je bij een NaviPro (met het midden-type digitaal dashboard) nog steeds volgende info te zien ?
Comment
Comment