Oorspronkelijk geplaatst door Ollibolli
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtentja mercedes... audie ook zo een farce..... VW nog een maaat slechter , daar liegen ze gelijk ze zwart zien om u een auto in uw nek te draaien waarvan je zelf weet dat het kloten zijn. Die van Brugge wilden me die nieuwe suv , waarvan ik de naam zelfs niet meer ken in mijn nek draaien met een motor erin die BMW gebruikt als ruitewisser en dan maar beweren dat die 1.4 motor een kot zo zwaar als een x3 kon trekken, dag jan. Moraal van het verhaal, indien je geen teleurstelling wil halen koop een BMW
Comment
-
Ik zou een garage nooit (ver)oordelen op een eerste contact met de verkoopdienst. Wij bezoeken een vestiging op het ogenblik dat wij het goed vinden, en het is perfect mogelijk dat het personeel juist dan met andere zaken bezig is. Het enig dat ik verwacht is een teken dat ze mij gezien hebben. Moet het anders gaan kan ook een afspraak gemaakt worden, dan weten ze dat ze niet te maken hebben met een timewaster. De verkoper is enkel nodig om te bestellen, maar voor de rest zal onze tevredenheid verder afhangen van het atelier. Dus is de kunst informatie te bekomen over de kwaliteit van de na-verkoopdiensten, en dat is een stuk moeilijker, tenzij kennismaking met bestaande klanten.Last edited by guyugy; 30/06/2018, 10:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
Hangt sterk af van garage tot garage hé. In Oudenaarde telkens goed ontvangen bij Mercedes, helemaal niet opdringerig en zeer bereidwillig om ons testrit te laten doen. Idem bij Audi, al is de verkoper daar niet zo mijn type (gladjes) maar door feit dat ik daar al jaren mijn firmawagens bestel, zal ook wel meespelen dat men daar moeite doet. Nog meest verrast door BMW in Oudenaarde, jonge verkoper daar zéér sympathiek, enorm goed ontvangen, tijdens bespreking offertes (zonder te beslissen) glaasja cava en alle tijd zelfs tot pak over sluitingstijd. Was uiteindelijk beslissen tussen een demowagen Mercedes GLC en de X3 en uiteindelijk voor de X3 gegaan omwille van de ontvangst in garage. We gaan die auto nog jaren gebruiken en dan vind ik een goede service even belangrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beamer87 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenHier ondertussen nog geen nieuws, levering staat gepland voor "uiterlijk 15/8"... maar nog niks gehoord van garage dat die in productie zou zijn, laat staan al op de boot staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk BerichtenMet excuses voor foute naam, geniet van je x3
Comment
-
Dit weekend mogen genieten van de 1e kilometers met mijn X3 2.0i. Slechts nog 150 km gereden en dus ook nog niet hele lange stukken, dus over verbruik kan ik nog niet veel zeggen.
Mijn ervaringen:
Minpunten:
Stuur is eigenlijk best wel "dun" voor een formaatauto als een X3. Bij de proefrit een auto gehad met een dikker stuur. Mijn compensatie auto de BMW 5 touring met een M pakket had ook dat heerlijke "dikke stuur".
Het bagagenet is dus een los net wat je met haken vast moet zetten. Ik had verwacht dat dit netter zou zijn. Beetje goedkope oplossing.
Het open dak gaat naar buiten open en dat veroorzaakt best veel rijwind geluiden. Bij de 5 serie gaat het dak naar binnen toe en dat scheelt veelt rijwindgeluid.
Pluspunten:
Auto rijdt fantastisch! Ook de zithouding is prima.
Je hebt het gevoel dat je in een grotere auto rondrijdt.
De 2.0i is een uitstekende motor. Voldoet prima voor mij,auto reageert goed. Tuurlijk een 3.0i zal het nog beter doen, maar in Nederland is het prijs verschil €12000!!! Ik kies liever voor leuke optie pakketten.
Ik ben ondanks de kleine minpunten heel erg blij met de auto. Ik hoop voor diegene die ook al lang moeten wachten dat jullie auto's snel worden geleverd!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenHier ondertussen nog geen nieuws, levering staat gepland voor "uiterlijk 15/8"... maar nog niks gehoord van garage dat die in productie zou zijn, laat staan al op de boot staat.
De wagen zit perfect op schema.
Hij zal stilletjes aan klaarstaan om te vertrekken vanuit Amerika.
De wagen zal de tweede week van augustus in België aankomen.
- Likes 1
Comment
-
Jullie zullen al wel door hebben dat ik op autogebied niet zo'n expert ben. Daarom deze vraag. Ik merk als ik inparkeer tussen twee voertuigen dat de parkassistant niet altijd opspringt. Vanaf wanneer activeert deze? Uiteraard springt die regelmatig op maar ik kan niet uitvinden wat de trigger is? Is dat een bepaalde snelheid, tijd, ...?
Comment
-
Mijne X3 is al enkele weken terug naar de garage geweest voor een trilling in het dashboard bij optrekken en dit aan 4000t/min.
Het was een slang van de verwarming dat deze trilling veroorzaakte, dus dit hebben ze opgelost.
Ook piepen de remmen hevig wanneer de auto nog niet opgewarmd is (uitrijden garage of parkeerplaats), wanneer wel opgewarmd is dit weg.
Bij de garage hebben ze daarvoor geïnformeerd, maar dit is normaal en eigen aan het materiaal van de remblokken, dus aan dit kunnen ze niks doen.
Nu bij het warme weer willen we de airco gebruiken, maar deze werkt niet naar behoren.
De wagen moet maandag terug binnen om een procedure te doorlopen aan de computer.
Misschien is het de koelvloeistof of iets anders, we zullen zien.
Comment
-
Net update gekregen vanuit garage :
"Hierbij een kleine update inzake de leveringstermijn van jullie nieuwe wagen. Ik kan jullie melden dat de wagen eind vorige week in productie is gegaan en op transport geplaatst wordt richting Europa. Voorlopig zitten we dus perfect op schema voor de (2e) voorziene afhaling eind augustus!"
Comment
-
Wij ook nieuws gekregen vandaag van de garage dat de boot waar onze wagen opstaat aankomt in Zeebrugge op 13 juli ongeveer. Zou dus dan ongeveer de week erop in garage aankomen, was voorzien levering eind juli.Boot vaart blijkbaar eerst naar brensen en dan door naar Zeebrugge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenNet update gekregen vanuit garage :
"Hierbij een kleine update inzake de leveringstermijn van jullie nieuwe wagen. Ik kan jullie melden dat de wagen eind vorige week in productie is gegaan en op transport geplaatst wordt richting Europa. Voorlopig zitten we dus perfect op schema voor de (2e) voorziene afhaling eind augustus!"
Comment
Comment