Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz1976 Bekijk Berichten
    Is er ergens een testverslag te lezen van 18d versie ?
    Ik heb nog nergens een review gezien over de 18d versie... ik ben er zelf ook benieuwd naar.
    Nu was deze pas beschikbaar gekomen ergens in februari geloof ik, dus mogelijks (met alle productieproblemen ondertussen) zijn de 18d's nog nergens geproduceerd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
      Moet je een abonnement hebben/betalen om de app te kunnen gebruiken ?
      Nee ik denk dat het er 2 of 3 jaar inzit bij aankoop van de wagen, hier ook geinstaleerd heel gemakkelijk, gisteren wagen gans de dag in de warmte gestaan een kwartiertje voor vertrek hebben we via de app. de wagen al laten ventileren zo was het al wat frisser in de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
        Nu was deze pas beschikbaar gekomen ergens in februari geloof ik, dus mogelijks (met alle productieproblemen ondertussen) zijn de 18d's nog nergens geproduceerd...
        Die van mij zou deze week in de garage toekomen en normaal zou ik hem dus volgende week hebben.

Comment

• Eindelijk x3 afgehaald, na 8 maanden en 10 dagen wachten. Poging om wat foto's te tonen, maar vrees dat ik iets verkeerd gedaan heb:

Image image in Iezirider's images album

Image image in Iezirider's images album
          Last edited by ; 07/08/2018, 15:50.

Comment

• Al twee keer voorgehad dat bij het achteruitrijden de auto plots vanzelf afremt. Vrij bruusk. Eerste keer weet ik he tniet, maar tweede keer was het omdat er een obstakel van amper vijf centimeter (aanslag voor elektrische poort) op de oprit van familie.
            Ik weet dat je dit kan afzetten. Iemand hier ervaring mee? Staat dit bij jullie op.

Voorts verder goede rijervaringen met de 2.0i. Eerste tankbeurt was 7.6 l/100 km in ECO. Tweede tankbeurt was 8.8 l/100 km in Comfort. Zou het warme weer (dus sterk gebruik AC) daar ook mee te maken kunnen hebben? Laatste tankbeurt was vooral korte ritjes van enkele km's.

Ondertussen remolie ontlucht. Binnengeroepen door de garage.

Ik vind persoonlijk dat de parkeerassistent vrij laat en soms niet opspringt.

Comment

• Nog eentje
              Image 4582 DCC4 388 E 4 A7 B BE47 618 E55 AD50 D2 in Iezirider's images album

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten

Die van mij zou deze week in de garage toekomen en normaal zou ik hem dus volgende week hebben.
                Dat begint goed te korten, ik moet nog tot eind september wachten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
                  Blijft prachtige wagen hé, alvast veel succes ermee. Dan heb jij wat langer moeten wachten op de transport? Stond onze wagen niet op dezelfde boot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GVW Bekijk Berichten
                    Al twee keer voorgehad dat bij het achteruitrijden de auto plots vanzelf afremt. Vrij bruusk. Eerste keer weet ik he tniet, maar tweede keer was het omdat er een obstakel van amper vijf centimeter (aanslag voor elektrische poort) op de oprit van familie.
                    Ik weet dat je dit kan afzetten. Iemand hier ervaring mee? Staat dit bij jullie op.

Voorts verder goede rijervaringen met de 2.0i. Eerste tankbeurt was 7.6 l/100 km in ECO. Tweede tankbeurt was 8.8 l/100 km in Comfort. Zou het warme weer (dus sterk gebruik AC) daar ook mee te maken kunnen hebben? Laatste tankbeurt was vooral korte ritjes van enkele km's.

Ondertussen remolie ontlucht. Binnengeroepen door de garage.

Ik vind persoonlijk dat de parkeerassistent vrij laat en soms niet opspringt.
                    Dan zit jij toch met redelijk lager verbruik dan wij, wij voorlopig rond de 10l/100 km gemengd. Soms rijden we comfort, soms op eco.Hier ook al ondervonden dat de parkeerassistent iets later aanspringt of onze vorige wagen.
                    Last edited by ; 07/08/2018, 19:29.

Comment

• Ik denk dat tarcis een zware voet heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                        Ik denk dat tarcis een zware voet heeft
                        Nee geen zware voet, wel nog niet zo veel km mee gereden, dat zakt een beetje zeker met de tijd?

Comment

• Ik heb de indruk dat het eerder wat omhoog gaat om nadien terug wat te zakken naar het eerste niveau

Comment

• Ik hang tussen de 9 en 10 liter wat zeer goed is volgens mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

Dan zit jij toch met redelijk lager verbruik dan wij, wij voorlopig rond de 10l/100 km gemengd. Soms rijden we comfort, soms op eco.Hier ook al ondervonden dat de parkeerassistent iets later aanspringt of onze vorige wagen.
                              10 liter vind ik wel veel hoor. Misschien korte ritjes veel stoppen en optrekken? Maar dan nog. Zoals reeds eerder gezegd is mijn woon/werk gewoon de stroom volgen aan 80 km/hr. Dan geeft de ogenblikkelijk verbruik zo’n 6 liter aan. Gemiddeld kom ik dan aan de cijfers zoals vermeld. ECO rijden scheelt toch een litertje bij mij.

2 liter verschil scheelt toch tamelijk wat centen...

Comment

• Ik zit aan 11,5 liter 50% snelweg en rest stad. Denk dat de 21 inch velgen ook bijdragen tot hoger verbruik.

Comment

• toch behoorlijk laag gemiddeld verbruik bij jou. Ik blijf "vastzitten" op 10,8 l/100 km. Nuja, ik rijd ook wel bijna elke rit even op Sport of SportPlus en dat is redelijk nefast voor het verbruik (maar oh zo plezant )

Comment

• [QUOTE=GVW;n6383847]

10 liter vind ik wel veel hoor. Misschien korte ritjes veel stoppen en optrekken? Maar dan nog. Zoals reeds eerder gezegd is mijn woon/werk gewoon de stroom volgen aan 80 km/hr. Dan geeft de ogenblikkelijk verbruik zo’n 6 liter aan. Gemiddeld kom ik dan aan de cijfers zoals vermeld. ECO rijden scheelt toch een litertje bij mij.

2 liter verschil scheelt toch tamelijk wat centen...

[/QU

Inderdaad voorlopig veel korte ritten in de stad, hoop na ons zomerverlof als we wat meer autostrade doen dat het wat zakt.

Comment

• Doe ik ook Special , maakt het idd plezant en autostrades Tarcis maken niet veel uit hoor, voor je het beseft rijd je 170 en dan heb je nog het gevoel dat je stil staat

Comment

• Mijne X3 moet maandag terug voor 2 dagen de garage binnen, de airco werkt weer niet.
                                        Enkele weken terug hebben ze in de garage een nieuwe dichting vervangen, maar toch verdween de koelvloeistof.
                                        Erna volledig de compressor vervangen, toen werkte hij wel.
                                        Vorige week in verlof en de auto in onze garage laten staan.
                                        Gisteren wilde ik terug de airco opzetten en... geen koude lucht, maar warme.
                                        Dus terug naar de garage, daar waren ze verwonderd waar het lek zou kunnen zitten, het moet traag weglopen maar waar...
                                        Van BMW zelf moeten ze per deeltje vervangen en proberen, lukt het niet mogen ze een volgend stuk vervangen.
                                        Ze hebben in het verleden een auto gehad dat eventjes 6 weken in de garage heeft vertoefd omdat er een probleem
                                        was met de airco en ze het niet vonden, op het einde van de rit was alles wat airco was, vervangen.
                                        Dit beloofd dus

Comment

• vraag een andere x3 in vervanging Karre, ik stel voor een m40i

Comment

Working...
                                          X