Vroeger had je nog de Tom Tom altijd up to date en zeer accuraat. Dat werkte veel beter
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenNeen, bij de onze niet (maar wij hebben die volledig digitale tellers).
Schakel je deze uit, dan zie het wel op de recherteller.
Comment
-
Daar gaat het toch niet om? Ik zie foto's van mensen waarbij er een mooie gps kaart in binnenkant van de rechtse teller staat en vind dat handiger dan die hud. Is dan toch niet abnormaal dat ik even informeer hoe dit te activeren? Op mijn audi rijd ik ook altijd zo (gps op teller ipv op middenste scherm).
Comment
-
Ik heb eigenlijk ook geen kaart nodig, ik kijk er praktisch nooit naar...
Ik heb al wat ik nodig heb met de pijl tussen mijn klokken en de stem van de madam
mijn blik is dan permanent gericht op het verkeer, en dat is wat nodig (en veilig) is op een onbekende weg
ik gebruik trouwens mijn gps enkel tijdens de laatste kilometers van mijn rit, ervoor heb ik meestal genoeg met de borden en zijn de aanbevelingen van de gps eerder storend
ik weet, ik ben nog wat “old school”, ik heb nog de papierkaarten gekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten@P@ul Je kan ook via de connected drive je eigen WiFi hotspot creëren in de wagen door een abonnement te nemen via BMW T-Mobile partner. Niet voor de kaartupdates te downloaden maar wel om muziek te streamen zonder uw gsm te gebruiken.
Wat de updates betreft... we zullen zien hoe vlot BMW deze uitbrengt... geen idee hoelang 2018-2 reeds beschikbaar is maar het zijn er dan toch al twee per jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenIk heb eigenlijk ook geen kaart nodig, ik kijk er praktisch nooit naar...
Ik heb al wat ik nodig heb met de pijl tussen mijn klokken en de stem van de madam
mijn blik is dan permanent gericht op het verkeer, en dat is wat nodig (en veilig) is op een onbekende weg
ik gebruik trouwens mijn gps enkel tijdens de laatste kilometers van mijn rit, ervoor heb ik meestal genoeg met de borden en zijn de aanbevelingen van de gps eerder storend
ik weet, ik ben nog wat “old school”, ik heb nog de papierkaarten gekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenvind je./+.?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk BerichtenMooie kleurkeuze. Ik vind de lijnen van de wagen veel mooier uitkomen dan op zwart/donkergrijs
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
Wat de updates betreft... we zullen zien hoe vlot BMW deze uitbrengt... geen idee hoelang 2018-2 reeds beschikbaar is maar het zijn er dan toch al twee per jaar.1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
Comment