Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vroeger had je nog de Tom Tom altijd up to date en zeer accuraat. Dat werkte veel beter
    Last edited by ; 31/08/2018, 20:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
      Neen, bij de onze niet (maar wij hebben die volledig digitale tellers).
      Als je geen Head op display hebt bij de digitale tellers komt de navigatie ook in de rechterteller te voorschijn, net zoals bij het standaard display. Heb je wel eenheadup display dan zie je dit niet.
      Schakel je deze uit, dan zie het wel op de recherteller.

Comment

• Hebben dit geprobeerd maar werkte niet, je zag op de rechterteller wel gps aanduiding maar heel beperkt (pijltje met afstand), geen kaart. Dus ook niet met de hud uit.

Comment

• de head up heeft ook geen kaart , waarom trouwens , heb je 10 gps toestellen nodig lapino?

Comment

• Daar gaat het toch niet om? Ik zie foto's van mensen waarbij er een mooie gps kaart in binnenkant van de rechtse teller staat en vind dat handiger dan die hud. Is dan toch niet abnormaal dat ik even informeer hoe dit te activeren? Op mijn audi rijd ik ook altijd zo (gps op teller ipv op middenste scherm).

Comment

• Ik heb eigenlijk ook geen kaart nodig, ik kijk er praktisch nooit naar...
              Ik heb al wat ik nodig heb met de pijl tussen mijn klokken en de stem van de madam
              mijn blik is dan permanent gericht op het verkeer, en dat is wat nodig (en veilig) is op een onbekende weg
              ik gebruik trouwens mijn gps enkel tijdens de laatste kilometers van mijn rit, ervoor heb ik meestal genoeg met de borden en zijn de aanbevelingen van de gps eerder storend
              ik weet, ik ben nog wat “old school”, ik heb nog de papierkaarten gekend

Comment

• ouwe

Comment

• ik werk nog met een sextant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten
                    @P@ul Je kan ook via de connected drive je eigen WiFi hotspot creëren in de wagen door een abonnement te nemen via BMW T-Mobile partner. Niet voor de kaartupdates te downloaden maar wel om muziek te streamen zonder uw gsm te gebruiken.
                    Waarom zou ik extra betalen voor een abonnement als ik data genoeg heb op m'n GSM. Kan je trouwens een eigen SIM in de auto plaatsen of ben je verplicht via BMW te gaan ?

Wat de updates betreft... we zullen zien hoe vlot BMW deze uitbrengt... geen idee hoelang 2018-2 reeds beschikbaar is maar het zijn er dan toch al twee per jaar.

Comment

• ; Je krijgt enkel een kaart in de rechter teller aan de kruispunten, tussenin heb je inderdaad louter een klein pijltje en de afstand tot aan de volgend afslag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                        Ik heb eigenlijk ook geen kaart nodig, ik kijk er praktisch nooit naar...
                        Ik heb al wat ik nodig heb met de pijl tussen mijn klokken en de stem van de madam
                        mijn blik is dan permanent gericht op het verkeer, en dat is wat nodig (en veilig) is op een onbekende weg
                        ik gebruik trouwens mijn gps enkel tijdens de laatste kilometers van mijn rit, ervoor heb ik meestal genoeg met de borden en zijn de aanbevelingen van de gps eerder storend
                        ik weet, ik ben nog wat “old school”, ik heb nog de papierkaarten gekend
                        ik ben nog vrij jong maar heb ook nog in frankrijk gezeten van "oe dieje route departementale waar we opzitten staat hier precies nog ni op die michelin kaart.. ahja ma wacht die is ook al 10 jaar oud"

Comment

• Schoonouders hebben ook eindelijk hun nieuwe X3 opgehaald
                          34060AA6-EFC7-4F19-986B-7D284E26E9A5.thumb.jpeg.3658ec904dd0d5b0940c6be6008941c8.jpeg

Comment

• Mooie kleurkeuze. Ik vind de lijnen van de wagen veel mooier uitkomen dan op zwart/donkergrijs

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Comment

• vind je./+.?

Comment

• Venteke : kijk eens in je private messages aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                  vind je./+.?
                                  Over smaak valt niet te twisten... al ben ik ook uitgekeken op zilvergrijs en zwart is altijd vuil :-)

Comment

• ze zouden een auto moeten uitvinden met vuillak , iedereen kontent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk Berichten
                                      Mooie kleurkeuze. Ik vind de lijnen van de wagen veel mooier uitkomen dan op zwart/donkergrijs

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
                                      Vind ik persoonlijk ook, de X3 de eerste maal gezien in hetzelfde exterieur en vond het ook zeer geslaagd....maar vrouw zei onmiddellijk njet....en het is dus carbonschwarz geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten

Wat de updates betreft... we zullen zien hoe vlot BMW deze uitbrengt... geen idee hoelang 2018-2 reeds beschikbaar is maar het zijn er dan toch al twee per jaar.
                                        Iemand die 2018-2 al geïnstalleerd?
                                        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• ollibilli slimme vrouw heb jij

Comment

Working...
                                          X