Oorspronkelijk geplaatst door Xa4 1983
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
Als je bedoelt de uitlaten van de M40i, die zitten volgens mij enkel op de M40i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten
Als je bedoelt de uitlaten van de M40i, die zitten volgens mij enkel op de M40i.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aukje20 Bekijk Berichten
Toen ik mijn X3 30i bestelde eind 2017 heb ik meteen de uitlaten en het uitlaatsysteem besteld van de M40i! Toen de auto er eindelijk was in maart 2018, duurde het nog 2 maanden voordat ze het juiste fijnstoffilter konden monteren en de uitlaten en het uitlaatsysteem van de M40i. Het ziet er geweldig uit en t klinkt prachtig..... Van mijn BMW dealer begrijp ik dat ze dit absoluut niet meer mogen doen van BMW Nederland..... Waarschijnlijk ivm de uitstoot en de waarschuwingen in het motormanagement systeem.
Comment
-
Ik heb een vraag over mijn navigatie van mijn BMW X3.Ik heb geen bestemming ingevoerd en als ik dan een file terecht kom en dan wil kijken via rrti hoelang deze file is dan geeft de navigatie dit niet aan. Als ik dan wel een bestemming invoer geeft de navigatie wel de lengte van de file aan. Dit is compleet onlogisch vind ik. Het systeem moet ook de file aan kunnen geven als er geen bestemming is ingevoerd. Ik heb de navigatie bij mijn dealer na laten kijken. Deze was in orde. Ze hebben daar bij een andere X3 gekeken, maar deze deed exact hetzelfde. Het was hun ook verder niet bekend waarom er geen file wordt aangegeven. Herkennen jullie dit "probleem"ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk BerichtenIk heb een vraag over mijn navigatie van mijn BMW X3.Ik heb geen bestemming ingevoerd en als ik dan een file terecht kom en dan wil kijken via rrti hoelang deze file is dan geeft de navigatie dit niet aan. Als ik dan wel een bestemming invoer geeft de navigatie wel de lengte van de file aan. Dit is compleet onlogisch vind ik. Het systeem moet ook de file aan kunnen geven als er geen bestemming is ingevoerd. Ik heb de navigatie bij mijn dealer na laten kijken. Deze was in orde. Ze hebben daar bij een andere X3 gekeken, maar deze deed exact hetzelfde. Het was hun ook verder niet bekend waarom er geen file wordt aangegeven. Herkennen jullie dit "probleem"ook?
Ik vind het ook logisch omdat hij moeilijk kan inschatten welke wegen ik ga berijden als er geen route ingegeven is.
Maar goed, kan zijn dat uw ervaring met BMW anders is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ben gene BMW kenner, maar op al mijn wagens die ik heb gehad en nu heb met navigatie en eveneens die van mijn vrouw, die gaven geen files aan als er geen route was ingesteld. Ook nu bij mijne tiguan niet. Ik kijk altijd snel ff op de kaarten app op mijne iPhone omdat die nogal goed de files aangeeft.
Ik vind het ook logisch omdat hij moeilijk kan inschatten welke wegen ik ga berijden als er geen route ingegeven is.
Maar goed, kan zijn dat uw ervaring met BMW anders is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk Berichten
Ik heb ook een 5 jaar oude BMW 1, deze geeft keurig de file lengte, ook als ik geen bestemming had ingevoerd.Want deze geeft alle file's door. En mijn vorige auto een volvo ook. Dus moet het mogelijk zijn dat een navigatie aangeeft als je op een weg rijdt, daar ook de file kan aangeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Mss dat we naast mekaar door aan het praten zijn. Zelf kan ik wel bij 'traffic' gaan kijken waar ik een lijst krijg van alles files in de buurt. Op de kaart zelf denk ik niet of hij het aangeeft. Moet ik nog eens goed bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk BerichtenHet systeem moet ook de file aan kunnen geven als er geen bestemming is ingevoerd
Comment
-
Als je Real Time Traffic op je GPS hebt, dan geeft die gewoon al de problemen (werken/files etc) aan binnen X aantal KM van je gekende positie. Zo simpel is dat.
Als je een bestemming ingevoerd hebt, dan checkt het systeem alle problemen op je route en herberekend een alternatief indien nodig.
Tenminste zo werkt dat in de Comand versie van MB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
En hoe moet het systeem dat weten als jij niet zegt waar je naartoe rijdt... je zou de eerste afrit al kunnen nemen... moet hij dan enkel tot aan die afrit geven, of de volgende, of de volgende, ... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk BerichtenAls je Real Time Traffic op je GPS hebt, dan geeft die gewoon al de problemen (werken/files etc) aan binnen X aantal KM van je gekende positie. Zo simpel is dat.
Als je een bestemming ingevoerd hebt, dan checkt het systeem alle problemen op je route en herberekend een alternatief indien nodig.
Tenminste zo werkt dat in de Comand versie van MB.
Reactie BMW Nederland op mijn vraag:
Real Time Traffic Information zal alleen werken als u ook een eindbestemming heeft opgegeven om naartoe te navigeren.Het klopt inderdaad dat de file-informatie alleen wordt weergegeven op het moment dat er een eindbestemming is geselecteerd. Op het moment dat alleen een TMC(Traffic Message Channel) signaal aanwezig is dan wordt helaas de informatie m.b.t. files niet weergegeven.
Anno 2019 schijnt dit dus niet kunnen. Knap waardeloos van een Premium merk als BMW.
Comment
-
Helaas niet bij de nieuwe navigatie van BMW......Raar maar waar.
Reactie BMW Nederland op mijn vraag:
Real Time Traffic Information zal alleen werken als u ook een eindbestemming heeft opgegeven om naartoe te navigeren.Het klopt inderdaad dat de file-informatie alleen wordt weergegeven op het moment dat er een eindbestemming is geselecteerd. Op het moment dat alleen een TMC(Traffic Message Channel) signaal aanwezig is dan wordt helaas de informatie m.b.t. files niet weergegeven.
Anno 2019 schijnt dit dus niet kunnen. Knap waardeloos van een Premium merk als BMW.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
Bij mijn vrouw haar 30d is dit toch gewoon zichtbaar zonder bestemming in te geven hoor:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
De file's zie ik ook op het scherm, maar als ik wil kijken hoelang de file's geeft de navi niets aan als je naar rtti gaat.1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
hij kan toch niet weten in welke richting e.d. jij rijdt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk BerichtenIn mijn 5 jaar oude bmw1 geeft hij dat namelijk wel aan.
Maar stel dat er tussen Antwerpen en Brussel een rode streep staat en dat hij aangeeft dat dit twee uur zou duren... maar jij komt erop in Mechelen (en rij je dan wel tot in Brussel, of ga je er al af in Zemst) ?
Wat is hier dan het nut van... tenzij die file net op de weg zou liggen die jij ook volledig zou nemen.
Geef gewoon je bestemming in en het systeem geeft het exact aan, zonder dat jij moet gaan gokken of pro-rata's berekenen.
- Likes 1
Comment
Comment