Ik snap ook het nut van deze discussie niet. Het zou net vervelend zijn als de GPS teveel niet relevante gegevens zou aangeven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Maar vent toch , ik heb spijt dat mijn auto te zwart, te wit , te zwaar te licht , te kort te langks, teveel naft gebruikt , te weinig diesel, te duur is , te weinig kost want mijn buur heeft een RR. Man wat kunnen sommigen hier zitten zeiken vent. Alst u nie aanstaat verkoop uwe x3 en rei rond met een Skoda of iet anders , dan zou je pas kunnen zeiken
Comment
-
Dat is nu blijkbaar de ziekte van deze tijd, mensen kunnen echt niet meer genieten van hetgeen ze hebben, ze zoeken steeds naar zaken die hen niet aanstaan en vergeten de zaken die er dan wel puik aan zijn. Mensn ge rijdt met een x3 en dat is geen prul. Ik geniet er elke dag van , net zoals ik kan genieten van mijn Swift sport , daar rij ik ook graag mee , maar ja je hebt er altijd die overal iets slechts aan vinden nietwaar.
Comment
-
Ik heb op wat teentjes getrapt geloof ik met mijn vraag over de navi..... Ik heb enkel een vraag gesteld hoe jullie hierover denken en antwoord gegeven op vragen die ik kreeg. Maar oke, Ik blijf erbij, het is compleet onzinnig om eerst een bestemming in te voeren om te zien hoelang een file is.
En Darsky, ik zal je gerust stellen, ik heb geen last van de ziekte van deze tijd....Ik geniet verder optimaal van mijn X3. Is de beste auto die ik ooit heb gehad. En ook rijd ik met plezier rond als ik in de bmw 1 moet instappen.
Comment
-
Ik ben niet akkoord dat het compleet onzinnig is. Onzinnig zou zijn dat de GPS zonder bestemming in te geven, de lengte van een file zou aangeven terwijl je mogelijks de volgende afslag neemt en de lengte van de file dus niet relevant is. De GPS kan enkel een nuttige informatie geven indien de bestemming bekend is en de route (en alternatieven routes) berekend kunnen worden.
- Likes 1
Comment
-
PS: ook in geniet elke dag van mijn X3 - dankzij de X3 vond ik het geen absolute ramp dat ik vanochtend het traject Brussel-Bornem nog een extra keer heb mogen doen omdat ik toen ik op kantoor aankwam merkte dat ik mijn laptop thuis vergeten was. Hoera voor de X3!
Comment
-
Sinds de upgrade naar iOS 13 krijg ik niet meer alle contacten te zien in m'n carkit (geen CarPlay dus) ?
Van de eerste letters uit het alfabet krijg ik random entries te zien, vanaf de tweede helft van het alfabet stopt het gewoon.
Nog iemand dit probleem ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk BerichtenSinds de upgrade naar iOS 13 krijg ik niet meer alle contacten te zien in m'n carkit (geen CarPlay dus) ?
Van de eerste letters uit het alfabet krijg ik random entries te zien, vanaf de tweede helft van het alfabet stopt het gewoon.
Nog iemand dit probleem ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk BerichtenEerst wel, dan niet en nu dan toch de lancering van de X3 xDrive 3.0e, een plug-in hybride voor de X3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
13.1 valt nu te downloaden .13 had veel bugs.
Discussie loopt op https://discussions.apple.com/thread/250660151
Comment
Comment