Op een hothatch zou ik het niet moeten hebben, maar op een break of mpv wel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai i30 N (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NamazOp een hothatch zou ik het niet moeten hebben, maar op een break of mpv wel.
Net zoals iemand die alles in Carbon steekt voor het gewicht maar zelf 100 kg weegt.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Als je hem gebruikt voor op circuit zou ik u gelijk geven maar voor dagelijks gebruik moet ik daarmee lachen.
Net zoals iemand die alles in Carbon steekt voor het gewicht maar zelf 100 kg weegt.
Ik heb gewoon liever dat claustrofobisch gevoel in een hothatch.
Comment
-
Bij mij zou dat dak quasi nooit openstaan. Ben totaal geen zomermens. Enige reden is eigenlijk enkel het mooie contrasteffect op een Polar White model.
Toch wel mooi : https://www.youtube.com/watch?v=qaNM...ature=youtu.be
Is daar trouwens een afdekscherm bij, zodat je niet altijd een 'doorzichtige' dakhemel hebt ? Hoe werkt dat systeem dan ? Rolt het op ? Risico op 'rammelgeluidjes' een paar jaar later ?Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Ik heb het dak op een gewone i30, ik vind het daarop zeker een meerwaarde, ik zal het vanaf de lente ook zeer veel gebruiken. Rammeltjes komen er na verloop van tijd toch. Mijn auto is 4 maand en de rubbers van het dak hebben zich vooraan al laten horen. Minimaal wel en ik ben hier zeer gevoelig voor. Valt ook op omdat er voor de rest niets rammelt of kraakt. Ik los het op met Rubberfit van Würth.
Als je enkel contrast wilt, ben je beter af me een wrap op het dak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenIk heb het dak op een gewone i30, ik vind het daarop zeker een meerwaarde, ik zal het vanaf de lente ook zeer veel gebruiken. Rammeltjes komen er na verloop van tijd toch. Mijn auto is 4 maand en de rubbers van het dak hebben zich vooraan al laten horen. Minimaal wel en ik ben hier zeer gevoelig voor. Valt ook op omdat er voor de rest niets rammelt of kraakt. Ik los het op met Rubberfit van Würth.
Als je enkel contrast wilt, ben je beter af me een wrap op het dak.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Ik vind het wel mooi en brengt licht in het interieur maar zo een glazen dak brengt extra gewicht en stijfheid wordt ook anders.
Zonnescherm zou wel nodig zijn maar heb een i30N hier nog niet mee gezien.
Persoonlijk zou ik het ook wel durven nemen, ook al zou ik met de auto wel eens een nurburgring bezoekje doen.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenIk vind het wel mooi en brengt licht in het interieur maar zo een glazen dak brengt extra gewicht en stijfheid wordt ook anders.
Zonnescherm zou wel nodig zijn maar heb een i30N hier nog niet mee gezien.
Persoonlijk zou ik het ook wel durven nemen, ook al zou ik met de auto wel eens een nurburgring bezoekje doen.
Die stijfheid anders, mja, zó anders dat het een probleem wordt ? Vraag me dan af waarom ze die optie überhaupt aanbieden. Een metalen stang in de koffer voor extra stijfheid, maar dan een panoramisch dak die dat teniet doet ? Of zie ik het verkeerd ?Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
Zo'n wrap (een degelijke dan) kost volgens mij nog meer dan de 1100 euro van dat panoramische dak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
maar neen, 350-450EUR2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
maar neen, 350-450EURden borre
Int3x0r
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Ooh nee, das de reden niet hoor.
Ik heb gewoon liever dat claustrofobisch gevoel in een hothatch.den borre
Int3x0r
Comment
-
Voilà, knoop doorgehakt ! Gekocht !
Wordt een i30N, Polar White, met Performance Pack en panoramisch dak.
Levering ergens in juli (amai, da gaat mijn geduld danig op de proef stellen).
'k Was nog aan 't twijfelen tussen deze en een stockmodel, identiek dezelfde auto, maar dan zonder panoramisch dak. Beetje te lang getwijfeld... Vrijdag proefrit gedaan en had gezegd dat ik vandaag zou beslissen. En vorige zaterdag is die stockwagen wel verkocht, zeker
Deze was ook al een tijdje besteld door de garage, maar zal blijkbaar toch zo laat geleverd worden.
Nu ja, een beetje geduld uitoefenen, 't zal dan nog zo veel leuker zijn in juli (hopelijk nog voor mijn verlof). Had ik gewoon een nieuwe besteld, was de leveringstermijn waarschijnlijk nóg een stuk langer geweest...Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenProficiat
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenMijn eerste keuze na een Megane RS, proficiat ! Super bolide.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenola, weg bij opel? proficiat!
De enige Opel's die ik nog heb overwogen zijn de Astra K (toch al een tijdje op de markt), dan wel een OPC-line 1.6 turbo met 200pk, en de opvolger van mijn huidige auto, de nieuwe Insignia Grand Sport 1.5 Turbo Dynamic 165 pk, de laatste échte Opel's. Jammer genoeg.
De overname door PSA bevalt me niet, ben absoluut geen amateur van Franse auto's. Er zit nu niks meer 'Duits' in Opel. Laat ze dus maar verder rommelen...
Heb een proefritje gedaan met de i30N, meteen overtuigd. Meer moet dat niet zijn ;-)Last edited by Kaneda; 26/02/2018, 22:41.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
Comment