Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai i30 N (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    Oei ! Een demo hot hatch... de mecaniek zal zeker op tempo ingereden geweest zijn ! Ik heb zo ooit uit ongeduldigheid een snelle Saab gekocht, nog een geluk dat de versnellingsbak nog onder waarborg werd vervangen !
    Dan mag je geen enkele iet of wat sportieve wagen 2dehands kopen.
    Op BB is er iemand die eentje op de zaak heeft gekocht. Is er best tevreden van op de Nurburgring
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Dan mag je geen enkele iet of wat sportieve wagen 2dehands kopen.
      Op BB is er iemand die eentje op de zaak heeft gekocht. Is er best tevreden van op de Nurburgring
      Zou ik ook nooit meer doen... Tegenwoordig hebben de meeste mensen hun motorkap nooit opengedaan, laat staan dat ze iets van mechaniek weten !
      Last edited by guyugy; 05/07/2018, 14:30.

Comment

• Toch geen probleem, bij koopt hem van een garage met garantie.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Diegene waar ik mee gereden heb werd nochtans eerst goed warm gereden en de verkoper reed mee.
          Vooral omdat deze al verkocht was, weet niet of ze het anders ook zouden doen al zei hij van wel.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Iedereen zijn idee, natuurlijk... Al de wagens die ik ooit getest heb, heb ik in één stuk teruggebracht, doch heb ik ze stevig aan de tand gevoeld.
            Ik ken niemand die dat niet doet, de testwagens zijn er ervoor.
            Dan zijn deze wagen meestal verkocht als directiewagens, zogezegd steeds bestuurd door een en dezelfde persoon.
            En er zijn mensen die dat geloven !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten

Interessante demowagen gevonden qua prijs, testrit gedaan en gekocht. Overmorgen al gaan afhalen. Eindelijk terug een hot hatch na de Astra J OPC
              Proficiat, welk kleur heb je genomen?

Comment

• Hoe is het met de jouwe?
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Performance blue, niet mijn preferente kleur maar tegen die prijs kan ik dat wel door de vingers zien (indien nieuwe bestelling was het clean slate geworden). Wagen heeft approx. 2000km. Bij testritten reed de verkoper steeds mee en garage ligt in centrum Brussel wat weinig mogelijkheden biedt om onmiddellijk het onderste uit de kan te halen. Zijn gaan testen op een zaterdag en zelfs dan hebben we al 20 minuten fileverkeer moeten verteren vooraleer we eindelijk een open stukje weg kregen. Wagen stond al mooi warm op dat moment. Ten andere ga ik ervan uit dat de gemiddelde hot hatch toch wel bestand is tegen dergelijk gebruik en heb ook de indruk dat Hyundai echt niet over 1 nacht ijs is gegaan bij de ontwikkeling want motor-aandrijflijn-versnellingsbak voelen echt wel bullet-proof aan (kon ik van de OPC niet zeggen over de versnellingsbak). If not geeft de 5jr garantie toch ook comfort :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    Hoe is het met de jouwe?
                    Goed goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten

Goed goed
                      Dat is niet echt een in depth beschrijving
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                        Dat is niet echt een in depth beschrijving
                        Wat wil je dan weten.

Comment

Wat wil je dan weten.
                          gewoon je enthousiasme, eerste indrukken. Wat je écht goed vindt en wat minder...

Comment

gewoon je enthousiasme, eerste indrukken. Wat je écht goed vindt en wat minder...
                            De wagen doet gewoon wat hij moet doen. Ook de verschillende rijmodussen zijn handig. De instellingen van de dempers werken ook wel heel goed. Minpunten heb ik nog niet direct gevonden.

Comment

De wagen doet gewoon wat hij moet doen..
                              Je loopt precies niet over van enthousiasme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

Je loopt precies niet over van enthousiasme
                                Toch wel ze, ben echt heel tevreden over de wagen . Alleen ben ik niet zo goed in dit allemaal te beschrijven.

Comment

• HYUNDAI LAAT I30 N FASTBACK ZIEN

Hyundai heeft zichzelf met de i30N in één klap op de kaart gezet als bouwer van hot hatches, maar er zit meer in het vat. De i30N trekt binnenkort een nog sportiever jasje aan en Hyundai laat die Fastback-versie nu voor het eerst zelf zien.

Eigenlijk is het vreemd: de sportiefste versie van de Hyundai i30 is zonder twijfel de i30, terwijl de sportiefst ogende carrosserievariant toch echt de i30 Fastback is. Met een iets lagere daklijn en een dito zitpositie positioneren de Koreanen die vijfdeurs liftback nadrukkelijk als een coupé-achtige en dan kan een snelle topversie natuurlijk niet ontbreken.

Dat er een i30 N Fastback in het vat zit is dan ook al een tijdje bekend, maar nu krijgen we de auto voor het eerst op officieel Hyundai-beeld te zien. Helaas is de auto nog wel gecamoufleerd, al is het uiterlijk natuurlijk niet echt een verrassing. Verwacht dezelfde heftig uitgedoste voorbumper, een donkere grille, een vergelijkbaar uitlaatsysteem en 18-inch lichtmetaal. Wat ontbreekt is de dakspoiler, die bij de reguliere i30 N opvalt door z'n driehoekige derde remlicht. Of die bijzondere lichtunit terugkeert op de snelste Fastback, is niet duidelijk. Wel is helder dat de auto over dezelfde aandrijflijn zal beschikken, dus een 2.0 T-GDi die in z'n sterkste vorm 275 pk levert en gekoppeld is aan een handgeschakelde zesbak en een bijzonder luidruchtig uitlaatsysteem. In de hatchback is het blok er ook met 250 pk, maar wellicht besluit Hyundai die versie niet naar de Fastback-koets over te hevelen.

Zeer binnenkort verwachten we de Hyundai i30 N Fastback in vol ornaat te mogen verwelkomen en dan wordt ook duidelijk wat de exacte specificaties van deze bijzondere verschijning in hot hatch-land zijn. Als het van jou allemaal niet zo snel hoeft, heeft Hyundai sinds kort overigens ook een milde i30 N Line in de aanbieding.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• is de i30N niet plots een stukje duurder geworden ? 31,5k ipv 29,9k voor de 250pk versie? of zie ik dat verkeerd?
                                    2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                                    2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
                                      is de i30N niet plots een stukje duurder geworden ? 31,5k ipv 29,9k voor de 250pk versie? of zie ik dat verkeerd?
                                      De wagen is inderdaad 1500€ duurder geworden.

Comment

De wagen is inderdaad 1500€ duurder geworden.
                                        Enige reden te vinden? Dat wil dus zeggen dat je nu voor een non pano dak evenveel betaald als 1e helft van 2018 met een pano dak...

Comment

Enige reden te vinden? Dat wil dus zeggen dat je nu voor een non pano dak evenveel betaald als 1e helft van 2018 met een pano dak...
                                          Reden weet ik niet.

Comment

Working...
                                          X