Lelijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Prius
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenWaarom toch moet een Prius zo lelijk zijn? Maakt Toyota verlies als ze teveel Priussen verkopen? Het moet zoiets zijn, want dit is opzettelijk lelijk gemaakt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenschoonheid zit vanbinnen
Maar hier gaat het over een auto. Een levenloos ding. Een object dat evenveel moeite kost om lelijk te ontwerpen als om mooi te ontwerpen. Ik neem trouwens aan dat je met "schoonheid vanbinnen" doelt op de kwaliteiten van de auto en niet over het interieurontwerp. Welnu, er is geen ENKELE reden waarom kwaliteit en schoonheid niet zouden kunnen samen gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGelukkig maar dat smaken verschillen
(grapje ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenSmaken verschillen inderdaad van mens tot mens in die zin dat sommige mensen smaak hebben en anderen niet.
(grapje ).Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlelijke mensen kopen knappe auto's met getinte ramen zodat je ze ni hoeft te zien
Ik vind het een knappe auto, het dashbord is wel wat druk gemaakt vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten(...) het dashbord is wel wat druk gemaakt vind ik.
leve de Saab-Night Panel
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment