In de Autoweek van deze week stond en artikel over mid-sized MPVs met een derde zitrij. Bij een botsing van achter zou dit in haast alle gevallen zware letselschade aan de passagiers op die derde zitrij toebrengen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Prius
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
De Toyota Prius-familie krijgt uitbreiding: de Prius Plug-in Hybrid. Op de IAA in Frankfurt debuteert deze plug-in hybride.
Toyota noemt de Prius Plug-in Hybrid de eerste plug-in hybride voor massaproductie, daarbij even voorbijgaand aan het feit dat de Opel Ampera en Chevrolet Volt al gewoon te koop zijn.
De eerste of niet, het gemiddeld verbruik van de Prius Plug-in Hybrid is 2,2 l/100 km, wat gelijkstaat aan een CO2-uitstoot van 49 g/km. Als het accupakket leeg is, neemt de 1,8-liter Full Hybrid aandrijflijn het over. Het kentekengewicht blijft onder 1.400 kilogram.
Toyota heeft wereldwijd een vloot van 600 auto’s ingezet voor het testen van het Plug-in platform. Elf van die auto’s bevinden zich in Nederland. In totaal heeft Toyota wereldwijd 200 miljard testkilometers afgelegd met deze techniek.
Toyota zal op een later tijdstip meer informatie prijsgeven over de auto, waaronder leaseprijs, actieradius en introductiedatum. Op 15 september kan het grote publiek op de IAA in Frankfurt kennismaken met de zuinigste Prius tot nu toe.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
32 foto's: [autoc-one.jp]
22 foto's: [www.carview.co.jp]
Meer foto's van de facelift: [car.watch.impress.co.jp]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De Prius heeft nu ook een aantal "speciale" versies die werden voorgesteld in Tokio:
De GT300 die gebruikt zal worden in het Japanse GT-kampioenschap en een campervariant.
http://carblog.be/wat-je-allemaal-me...prius-kan-doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
32 foto's: [autoc-one.jp]
22 foto's: [www.carview.co.jp]
Meer foto's van de facelift: [car.watch.impress.co.jp]
Comment
-
Enig idee van een test met een 'Europese' versie ? You tube staat al vol met prius V US versies ! Ga morgen met een gewone prius rijden om te zien of dit wel een auto is voor mijn vrouw !! In alle geval mag de uitrusting er zijn, internet, achteruitrijcamera, open dak, led koplampen, adaptieve cruise !!!En een voordeel 4 * minder dan een s-max!
Comment
Comment