Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Minder lelijk is nog niet moi...
Spijtig voor de baanbrekers bij Toyota, ze worden ingehaald door de full-electrische EV’s.
Geef mij maar een Leaf... die is erg neutraal qua design, maar moet het meer zijn ??
ik weet niet of je het simpel mag stellen, maar toy verkoopt 6x zoveel opzichtige mirai (lelijk in the eye of the beholder) als hyundai/kia met hun 'mooie' nexo/tucson...die 0 opvallen, in waterstofversie
Ik vind de Prius niet lelijk, ik zou het eerder "speciaal" noemen.
D'r zijn andere auto's op de markt die echt lelijk zijn of ja, zelfs gedrochten genoemd mogen worden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
veel amerikaanse celebs. denk echter dat er weinig echt ook mee rijden
Idd. Want zo ook het verhaal van Brad Pit die een G55 AMG kocht en deze 3 maanden later aan zijn vrouw Aniston gaf, en zich gewoon een nieuwe bestelde omdat hij hem toch liever in een andere kleur zag
Raar dat het centrale display korter bij de passagier gepositioneerd is, en het lijkt erop dat het display ook meer naar de passagier gericht is?
Ik zie de 4e generatie Prius eigenlijk nauwelijks rijden, waar je vooral de 3e generatie echt wel veel zag. Het blijft na de facelift ook een enorm lelijke auto, en zo'n hybride wagen is allang geen statement meer met de opkomst van de volledig elektrische wagens.
Ik zie de 4e generatie Prius eigenlijk nauwelijks rijden, waar je vooral de 3e generatie echt wel veel zag. Het blijft na de facelift ook een enorm lelijke auto, en zo'n hybride wagen is allang geen statement meer met de opkomst van de volledig elektrische wagens.
Tja vroeger was er alleen de Prius als hybride, tegenwoordig heeft die heel wat concurentie (ook binnen eigen rangen met de auris, ...) waardoor de prius dus minder verkocht zal worden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment