Wat een gedrocht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Prius
Collapse
X
-
-
Blijft lelijk Waarom nemen ze geen voorbeeld aan Nissan? De eerste Leaf was ook niet om aan te zien en nu vind ik dat een mooie auto.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhoe kan je ziet hoe snel je gaat met dat ding? of bolt dat gewoon niet sneller dan 30?
Vind er niets aan.
Comment
-
ik weet niet of je het simpel mag stellen, maar toy verkoopt 6x zoveel opzichtige mirai (lelijk in the eye of the beholder) als hyundai/kia met hun 'mooie' nexo/tucson...die 0 opvallen, in waterstofversie
https://prnewswire2-a.akamaihd.net/p.../100011/type/1
Comment
-
Ik vind de Prius niet lelijk, ik zou het eerder "speciaal" noemen.
D'r zijn andere auto's op de markt die echt lelijk zijn of ja, zelfs gedrochten genoemd mogen worden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
wie die auto koopt, interesseert zich niet voor het uiterlijk
ondertussen hebben zij wel de beste hybride van het moment
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenveel amerikaanse celebs. denk echter dat er weinig echt ook mee rijden
Comment
-
Jij hebt een abonnement op den dag allemaal zeker?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Raar dat het centrale display korter bij de passagier gepositioneerd is, en het lijkt erop dat het display ook meer naar de passagier gericht is?
Ik zie de 4e generatie Prius eigenlijk nauwelijks rijden, waar je vooral de 3e generatie echt wel veel zag. Het blijft na de facelift ook een enorm lelijke auto, en zo'n hybride wagen is allang geen statement meer met de opkomst van de volledig elektrische wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenJij hebt een abonnement op den dag allemaal zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Uwen appel werkt niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenIk zie de 4e generatie Prius eigenlijk nauwelijks rijden, waar je vooral de 3e generatie echt wel veel zag. Het blijft na de facelift ook een enorm lelijke auto, en zo'n hybride wagen is allang geen statement meer met de opkomst van de volledig elektrische wagens.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment