Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen T-Roc (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan weet je wat te doen als je terugbent. Altijd leuk zo'n vuile auto wassen, dan zie je erna tenminste het verschil
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Dan weet je wat te doen als je terugbent. Altijd leuk zo'n vuile auto wassen, dan zie je erna tenminste het verschil
      Van buiten mag die smerig zijn... Maar het is ook van binnen. Ik ga eens moeten investeren in rubberen matjes

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Van buiten mag die smerig zijn... Maar het is ook van binnen. Ik ga eens moeten investeren in rubberen matjes
        Idd! Die heb ik al jaren in mijn auto's liggen. Gemakkelijk proper te maken en heel beschermend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• H&R 4cm veren, tempting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              6 maand eigenaarschap en ben er wel tevreden van, de drang naar iets anders is gearriveerd maar deze keer is mijn vrouw wat afwachtend omdat ze hem zo weet te appreciëren. Ze zit hoog maar toch rijdt die als een Golf (niet geheel onlogisch). Automaat had hem wel afgemaakt dus de volgende gaat sowieso hier van voorzien zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

1.5 jaar in mijn bezit en vandaag de 40.000 gepasseerd. Kan er niet veel over zeggen, zou hem niet opnieuw kopen maar kan er ook niks slechts over zeggen.

Nieuwe zomerbanden zijn besteld (Hankook prime 3), als alles normaal loopt gaat er een 4000km bijkomen deze zomer en dan gaan we eens loeren naar een mogelijke opvolger.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• VW T-Roc R - Test/Review

Comment

• 2021 Volkswagen T-Roc Style 2.0 TDI 150PS 7-DSG - Test / Review

Comment

Working...
                    X