Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen T-Roc (2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    mochten ze hem op 't zelfde niveau als de golf afwerken, zou hij wel wa duurder zijn en zouden er ni veel dat nog willen betalen.
    nu krijg je voor dezelfde prijs als een golf een wat meer modieus karretje, maar slechter afgewerkt en weinig toegevoegde waarde

    Comment


    • #82
      Ik pas, ziet er niet uit.
      Om mooier te doen dan een Q1, Q2, Q3 en welk model dan ook, moet je nu ook niet zoveel doen hé.

      Comment


      • #83
        Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
        mochten ze hem op 't zelfde niveau als de golf afwerken, zou hij wel wa duurder zijn en zouden er ni veel dat nog willen betalen.
        nu krijg je voor dezelfde prijs als een golf een wat meer modieus karretje, maar slechter afgewerkt en weinig toegevoegde waarde
        Tja, buiten de hogere zitpositie heeft een suvke sowieso geen toegevoegde waarde.

        Comment


        • #84
          300 PK STERKE CROSS-OVER

          VOLKSWAGEN T-ROC R GEPRESENTEERD

          Volkswagen heeft de eerder aangekondigde T-Roc R gepresenteerd: een heftig gemotoriseerde T-Roc, die in Genève zijn publieksdebuut beleeft.

          Met een schets kondigde Volkswagen onlangs de komst aan van de T-Roc R, een auto waarvan we dankzij eerdere spionagefoto's al wisten dat hij in de pijplijn zat. De auto krijgt, eveneens zoals verwacht, een 300 pk sterke aandrijflijn.

          Onder de kap ligt namelijk een 2.0 TSI, een geblazen viercilinder die 300 pk en 400 Nm opwekt. De krachtcentrale is gekoppeld aan een DSG7-transmissie die het vermogen via 4Motion-aandrijving over alle vier de wielen verdeelt. De T-Roc R is in staat om in 4,9 tellen naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. De topsnelheid ligt, uiteraard elektronisch begrensd, op 250 km/h.

          De T-Roc R krijgt een sportonderstel en een krachtiger remsysteem dan zijn reguliere broertjes. Het remsysteem, met 17-inch schijven die zich achter het 19 (!)-inch lichtmetaal schuilhouden, is overigens afkomstig van de R Performance-versie van de Golf. Uiteraard is de cross-over in diverse rijmodi te zetten, waaronder een Race-modus.

          Vanbuiten zijn het zaken als het sportiever ogende bumperwerk dat deze T-Roc R onderscheidt van zijn conservatiever ingestelde broers. Ook is de grill net even anders dan we van de T-Roc gewend zijn, niet in de laatste plaats door de erin geplaatste R. Aan weerszijden van de kont plakt Volkswagen twee uitlaateindstukken. Andere herkenningspunten: mat-chromen zijspiegelkappen, een dakspoiler, skidplates en verbrede wielkasten. In het interieur keren de R-emblemen uiteraard terug.

          Prijzen en informatie volgen spoedig. Bij deze sporen we Volkswagen aan om ook van de nog te presenteren T-Roc Convertible een R-versie te brengen.














          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #85
            Ze hadden die chrome lijst moeten laten vallen, maar voor de rest wel dik.

            Comment


            • #86
              Audi Q2 met VW badge.

              Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                Audi Q2 met VW badge.
                Neen, hij is groter als de Q2.
                Trekt er ook totaal niet op.

                Comment


                • #88
                  Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

                  Neen, hij is groter als de Q2.
                  Trekt er ook totaal niet op.
                  Kleiner….hoewel het slechts mm zijn….want de wielbasis bepaald hoe groot de interieurruimte is !

                  De overhang is wel groter bij de T-Roc waardoor hij een grotere koffer heeft en dus ook méér deint ...

                  Buiten het logo zie ik ook geen verschil met de Q2....

                  Comment


                  • #89
                    Voor mijn aankoop heb ik beiden getest; qua zitten hinkt de Q2 achter op de T-roc, en nog geen klein beetje.

                    Zijn qua exterieur toch 2 verschillende auto's, gekunt ze niet met elkaar verwarren. onmogelijk

                    Comment


                    • #90
                      Nu ik weet dat ik slechte ogen heb, maar hier mogen er ook een paar eens naar de oogarts

                      Je ziet wel gelijkenissen (C-stijl, bv) maar om nu te zeggen da het 1 op 1 gelijk is.



                      T-roc is groter van buiten maar inderdaad kleiner vanbinnen, scheelt hem 1 cm..
                      BMW X5 45e

                      Comment


                      • #91
                        Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Voor mijn aankoop heb ik beiden getest; qua zitten hinkt de Q2 achter op de T-roc, en nog geen klein beetje.

                        Zijn qua exterieur toch 2 verschillende auto's, gekunt ze niet met elkaar verwarren. onmogelijk
                        De zetels in gewone lagere-klasse audi's zijn dan ook gewoon bagger imo.

                        Ik heb eens met iemand dik 10u in een A3 tron-ding gezeten. Dat was niet aangenaam
                        BMW X5 45e

                        Comment


                        • #92
                          Gemoet echt al high-end speccen om comfy in een Audi te kunnen zitten. Resoluut wil dat zeggen -> S-Line sportzetels voor alles van een A1 tot A4 en comfort- of sportzetels voor een A6 tot Q8.
                          In het geval van de Q2 kom je er zelf niet met die zetels, met mijn lengte is dat dus afgevallen.

                          Comment


                          • #93






                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • #94
                              Prijs is nog niet bekend

                              Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

                              Comment


                              • #95
                                6 maand eigenaarschap en ben er wel tevreden van, de drang naar iets anders is gearriveerd maar deze keer is mijn vrouw wat afwachtend omdat ze hem zo weet te appreciëren. Ze zit hoog maar toch rijdt die als een Golf (niet geheel onlogisch). Automaat had hem wel afgemaakt dus de volgende gaat sowieso hier van voorzien zijn.





                                Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk


                                Comment


                                • #96
                                  Had het toch gezegd van de dsg.
                                  den borre


                                  "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                                  Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                                  Comment


                                  • #97
                                    Dat ding gaat goed manueel, maar het ligt eerder aan mezelf. Ik heb geen zin in meer in dat eindeloos verleggen. Vandaag heel de dag in Zeeland en dat was geen probleem, maar ik steek de grens over naar het Waasland en daar begon het al. Oud worden zeker?

                                    Die 6 automaat voor een weekend gaat geen deugd doen om weer in te leveren

                                    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

                                    Comment


                                    • #98
                                      Knappe wagen toch! Heb zo'n automaat nooit gemist, integendeel! Maar in het huidig verkeer is het stilaan een must geworden.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • #99
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Knappe wagen toch! Heb zo'n automaat nooit gemist, integendeel! Maar in het huidig verkeer is het stilaan een must geworden.
                                        Zeer knappe wagen naar mijn mening, kleur, velgen, interieur. Helemaal mijn ding.

                                        Maar het begint te pieken hé

                                        Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Zeer knappe wagen naar mijn mening, kleur, velgen, interieur. Helemaal mijn ding.

                                          Maar het begint te pieken hé
                                          Hahaha, ken dat gevoel Maar het is zeker geen schande om het nog wat vol te houden met deze hoor

                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X