Dan weet je wat te doen als je terugbent. Altijd leuk zo'n vuile auto wassen, dan zie je erna tenminste het verschil
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen T-Roc (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDan weet je wat te doen als je terugbent. Altijd leuk zo'n vuile auto wassen, dan zie je erna tenminste het verschil
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVan buiten mag die smerig zijn... Maar het is ook van binnen. Ik ga eens moeten investeren in rubberen matjes
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten6 maand eigenaarschap en ben er wel tevreden van, de drang naar iets anders is gearriveerd maar deze keer is mijn vrouw wat afwachtend omdat ze hem zo weet te appreciëren. Ze zit hoog maar toch rijdt die als een Golf (niet geheel onlogisch). Automaat had hem wel afgemaakt dus de volgende gaat sowieso hier van voorzien zijn.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Nieuwe zomerbanden zijn besteld (Hankook prime 3), als alles normaal loopt gaat er een 4000km bijkomen deze zomer en dan gaan we eens loeren naar een mogelijke opvolger.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
Comment