Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Cayenne (2018)
Collapse
X
-
Waar zitten toch die ontwerpers? Elk kind wist al hoe de nieuwe cayenne er zou gaan uit zien. Pak de nieuwe panamera en herteken de daklijn. Maar ik ben nooit voor een SUV geweest. Te patserig en goed voor de betere beenhouwers en witloofboeren. Of de grondwerkers die denken dat ze het gemaakt hebben en liever met hun cayenne paraderen dan in een kraan te gaan zitten. Neen voor mij is een cayenne zoals elke SUV, iets anders klein compenseren met een groot lomp en hoog geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenWaar zitten toch die ontwerpers? Elk kind wist al hoe de nieuwe cayenne er zou gaan uit zien. Pak de nieuwe panamera en herteken de daklijn. Maar ik ben nooit voor een SUV geweest. Te patserig en goed voor de betere beenhouwers en witloofboeren. Of de grondwerkers die denken dat ze het gemaakt hebben en liever met hun cayenne paraderen dan in een kraan te gaan zitten. Neen voor mij is een cayenne zoals elke SUV, iets anders klein compenseren met een groot lomp en hoog geval
Het zal ze bij Porsche worst wezen zolang het goed verkooptEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Bwa ze kopen wat ze willen maar het is gewoon mijn ding niet. Het is gewoon spijtig om te zien hoe Porsche meer en meer eenheidsworst aan het uitbrengen is. Maar Porsche zal er niet van wakker liggen. Kassa kassa is wat telt en ze hebben gelijk. SUV's verkopen nu eenmaal goed dus ik zou het ook doen
Comment
-
PORSCHE CAYENNE TURBO LOSGELATEN
NIEUWE TOPVERSIE CAYENNE
Porsche sloot de maand augustus af met de lancering van de nieuwe Cayenne. Tijdens de IAA in Frankfurt kan het publiek kennismaken met een nieuwe versie: de Cayenne Turbo.
De instapversie van de derde generatie Cayenne krijgt van Porsche al een 340 pk en 450 Nm sterke 3,0-liter V6 mee, een blok dat 10 pk sterker is dan het exemplaar in zijn meest recente voorganger. Hoger op de ladder werd de Cayenne S geparkeerd, een variant die 440 pk en 550 Nm krachtig is dankzij een 2,9 liter grote, dubbel geblazen V6. Bovenaan de motorenlijst zet Porsche nu de Cayenne Turbo.
De Cayenne Turbo krijgt dezelfde 550 pk en 770 Nm sterke 4,0-liter V8 als de Panamera Turbo. Met deze krachtcentrale dendert de Cayenne in 4,1 tellen naar een snelheid van 100 km/h. Wie het Sport Chrono-pakket aanvinkt, moet het klusje in 3,9 tellen kunnen klaren. De topsnelheid van de voorlopige topversie van de Cayenne, er komt immers nog een Turbo S, ligt op 286 km/h. Schakelen gaat door middel van een achttraps Tiptronic S-transmissie.
Op optisch vlak onderscheidt de Cayenne Turbo zich van zijn minder potente broers door zijn koplampunits met standaard ledtechniek. In de voorbumper zijn twee ledstrips verwerkt en de wielkasten zijn breder dan normaal het geval is. Lichtmetalen 21-inchwielen vullen de wielkasten op. De wielkasten en de onderzijden van de bumpers zijn in de carrosseriekleur gespoten. Achterop de SUVschroeft Porsche een adaptieve spoiler, een exemplaar dat bij stevig remmen vanaf 250 km/h functioneert als airbrake.
In het interieur monteert Porsche standaard het Bose Surround-audiosysteem, sportstoelen met geïntegreerde hoofdsteunen en een Turbo-stuurwiel. De Cayenne Turbo staat in december 2017 in de showrooms.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment