Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x4 g02

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Sunking... wat een uitspraak doe je nu weer ?

Comment

Een eerlijke, ik zeg namelijk mijn gedacht. heb vorige week nog in een X6 gezeten en voor de rest denk ik er hetzelfde over dan enkele andere reageerders in dit topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
        Een eerlijke, ik zeg namelijk mijn gedacht. heb vorige week nog in een X6 gezeten en voor de rest denk ik er hetzelfde over dan enkele andere reageerders in dit topic.
        Er is echter 1 groot verschil, iedereen heeft het over de auto. Jij speelt op de man. Mensen met geld en geen smaak. Straks ga je weer in de verdediging gaan. Of Calimero uithangen. En de schuld bij de ander leggen.
        wie is het deze keer?
        Last edited by ; 02/09/2017, 14:03.

Comment

waarom reageer je op mij? ging je toch mee stoppen dacht ik.

maar goed, sorry aan alle mensen die dit lezen en van plan zijn een nieuwe X4 te kopen, een auto die ik persoonlijk niet mooi vind, maar goed smaken verschillen nu eenmaal.
          Last edited by sunking; 02/09/2017, 14:26.

Comment

Met de juiste opties mooi aan te kleden...maar dan gaat het prijskaartje snel de hoogte in.
            Wel jammer dat je met een interieur van 7/8 jaar oud zit.

Comment

waarom reageer je op mij? ging je toch mee stoppen dacht ik.

maar goed, sorry aan alle mensen die dit lezen en van plan zijn een nieuwe X4 te kopen, een auto die ik persoonlijk niet mooi vind, maar goed smaken verschillen nu eenmaal.
              Op u wel, niet op je 1.0.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Op u wel, niet op je 1.0.
                Dus op de man, en niet op de bal.

Comment

Neen, als je over je 1.0 begint... niet op u.... ocharme toch.
                  En op u, wil zeggen: als je iets schrijft, wat niet door de beugel kan.

Op je inhoud, niet op u... sorry voor misverstand.
                  jij gaf aan, waarom reageer je op mij? ik heb nergens gesteld,dat ik dat niet meer ging doen.
                  Iemand negeren wanneer het mij goed uitkomt, doe ik niet. Jij wel?
                  Last edited by ; 02/09/2017, 16:26.

Comment

Niet door de beugel kunnen, komaan... ga je urbanus ook aanklagen omdat die madammen met een bontjas gemeen vindt? ik wou zeggen dat ik het geen mooie auto vind. Ik ga stoppen met op u te reageren. Plechtig beloofd.

Last edited by sunking; 02/09/2017, 16:32.

Comment

Niet door de beugel kunnen, komaan... ik wou zeggen dat ik het geen mooie auto vind. Ik ga stoppen met op u te reageren. Plechtig beloofd.
                      Dat moet je niet, van mij part mag je dat zeggen... maar geld en geen smaak... als minsten 2 mensen aangeven hem te willen kopen... je moet je uitspraken niet minimaliseren. En dan gaan lopen. Neem je verantwoordelijkheid, en dat heb je gedaan. Het probleem negeren heeft geen zin. Laat staan met de vinger wijzen voor je eigen uitspraken.

stel je zit op cafe en iemand geeft aan een x4 gekocht te hebben, zeg je dan ook: veel geld maar geen smaak...

Comment

Bwaja. Er zijn ergere beledigingen dan dat hoor. Als mensen tegen mij zeggen dat ik geen smaak heb, nja goed, dan voel ik me daar niet per se door aangevallen, ze mogen dat gerust van mij vinden. Zolang ik het maar mooi vind is het goed toch.

mss vindt quovadis ook dat ik met een schoendoos rij omdat hij met een veel mooiere alfa rijdt, en ik bijgevolg geen smaak heb, maar literally.. i don't care.
                        Last edited by sunking; 02/09/2017, 16:52.

Comment

Niemand zit te wachten op negatieve opmerkingen van 'vreemden'... wat uiteindelijk zijn we dat wel... er is niet mis met elkaar bijsturen...
                          Doe jij dat ook maar verder!

Comment

Bijsturen is een ding (bv reactie van DHL) maar jij begint meteen andere dingen te insinueren. Hoef ik ook niet te pikken...
                            ohja welke 2 hebben er hier aangegeven te willen kopen?

Comment

Ik vind enkel de x'en met een oneven nummer mooi. De even nummers zijn, alsook de gt's, in mijn ogen erg lelijk aan de achterkant.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

Bijsturen is een ding (bv reactie van DHL) maar jij begint meteen andere dingen te insinueren. Hoef ik ook niet te pikken...
                                ohja welke 2 hebben er hier aangegeven te willen kopen?
                                Wat insinueer ik ? De insinuatie... klopt ze niet ? dhl en ik...
                                Last edited by ; 02/09/2017, 17:44.

Comment

Calimero, op anderen steken .. en je antwoordt niet op mijn vraag.

Comment

Calimero, op anderen steken .. en je antwoordt niet op mijn vraag.
                                    wat vraag je?

Comment

Welke 2 er willen kopen. Heb nu pas door dat 'dhl en ik...' het antwoord was. Dacht eerder dat dat het begin van een soort aankondiging was, zoals 'dhl en ik... gaan binnenkort trouwen' ofzo

Maar euh, noem je dit dan een koopintentie?

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                                      Ik weet niet wat ik ervan moet denken... Zou mij wel kunnen bekoren omwille van de hogere zithouding.
                                      of:
                                      Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
                                      Ik zag een tijdje terug een 30d staan voor €41000

Comment

Voor mezelf weet ik het toch zeker... Ik dacht dat wij gingen trouwen

Comment

wij? nee sorry dirk. ik trouw niet met iemand zonder smaak, hoeveel geld je ook mogen hebben

Comment

Working...
                                          X