Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x4 g02

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw x4 g02

Over een lek gesproken, auto is pas voorzien voor 2018

Zeer knap en enorme verbetering t.o.v. huidig model. Voor de achterkant hebben ze wel goed naar Mercedes gekeken (GLC coupe)

Comment

Naar mijn mening een mottig spel dat totaal geen verhoudingen heeft. Die voorkant is veel te lang voor zijn proporties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ma: Bekijk Berichten
        Zeer knap en enorme verbetering t.o.v. huidig model. Voor de achterkant hebben ze wel goed naar Mercedes gekeken (GLC coupe)
        Vind 'm ook geslaagd, zeker nu ze op Mercedes beginnen te lijken
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Inderdaad.. precies een GLC (achterzijde) copy+paste hebben ze blijkbaar gedacht
          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
          current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Naar mijn mening een mottig spel dat totaal geen verhoudingen heeft. Die voorkant is veel te lang voor zijn proporties.
            Vind ik ook, net als sommige coupés en berlines waarvan de achterruit te ver doorloopt in de koffer.
            Z4 M40i

Comment

Ik weet niet wat ik ervan moet denken... Zou mij wel kunnen bekoren omwille van de hogere zithouding.

Comment

De.huidige x4 is zo wel snel 'oud'....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  De.huidige x4 is zo wel snel 'oud'....
                  Inderdaad...

Vind de GL coupe's van Mercedes hun achterkant ook een van de lelijkste op de markt... Dus hier ook geen verbetering...

Comment

Ik zag een tijdje terug een 30d staan voor €41000... relatief jong en weinig km...
                    Maar als ik deze nu zie... weet ik waarom ze nog te duur staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Inderdaad...

Vind de GL coupe's van Mercedes hun achterkant ook een van de lelijkste op de markt... Dus hier ook geen verbetering...
                      + 1

Comment

Ik ben die X'n en GLC, GLE en dergelijke al beu zien, zo snel verouderd dat model.
                        Ze kunnen er evengoed de ster van mercedes uitplakken.

Indertijd kwam SangYong als eerste met die gedrochten uit en kocht niemand dat gelukkig, embleem verandert en iedereen wil dat.

Idem voor de CLA en GLA.

Comment

Wat is mooier... X3 of X4 volgens jullie ? En is X3 kleiner ? En als laatste, staat de afwerking van X4 op een hoger niveau ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Wat is mooier... X3 of X4 volgens jullie ? En is X3 kleiner ? En als laatste, staat de afwerking van X4 op een hoger niveau ?
                            Koop dat niet man, een X is geen BMW maar een overzetboot
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              X3 is groter als een X4, en ik mag hopen dat de afwerking gelijk is bij zo een merk, aan de prijs kan het niet liggen.

Comment

X3 is groter als een X4, en ik mag hopen dat de afwerking gelijk is bij zo een merk, aan de prijs kan het niet liggen.
                                Wat zegt gij nu, X3 en X4 zijn even groot. Juist is de koffer van de X3 wat groter omdat die niet met die coupelijn zit.

Comment

En de hoofdruimte achteraan.

Comment

Deel uw mening

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon

Wat zegt gij nu, X3 en X4 zijn even groot. Juist is de koffer van de X3 wat groter omdat die niet met die coupelijn zit.
                                      Awel, dan is hem toch groter?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Een auto voor mensen met geld maar geen smaak. Ik zou er met mijn 1m94 achterin niet inpassen. Zelfs in een X6 heb ik het lastig.

Comment

Working...
                                        X