Vreemd toch dat sommigen enkel hun eigen smaak als enige waarheid aanzien...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x4 g02
Collapse
X
-
Meestal worden die dingen vooral gekocht:
1) omdat het uit de BMW stal komt
2) omdat we de buren moeten kunnen overtreffen
3) omdat we een firmawagen krijgen want zelf zouden we dat anders nooit kopen
heb zelf BMW gereden indertijd, en ja zelfs na 20 jaar kom je nog thuis.
Volgens sommigen rijdt dat ook sportiever (wat dat ook mag betekenen met een 116d, 316d of hetgeen de meeste leasesletten hebben).
Vroeger was een BMW voor de sportieve autoliefhebber, maar dat is reeds lang gepasseerd.
Comment
-
BMW wil, net zoals de meeste merken, aan zowat iedere klant die de showroom binnenloopt een auto verkopen.
Nicheproducten alom. Waar we het vroeger moesten stellen met een 3 sedan, break, coupe of cabrio, kunnen we nu kiezen voor de mix, en dan nog liefst met een SUV/crossover sausje.
Of de echte BMW rijder hierop zat te wachten betwijfel ik. Maar het zal hen een worst wezen, als het maar verkoopt.
Mij doet dit segment van auto's niets, maar er is blijkbaar een markt voor. Nu nog het dak er af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenBMW wil, net zoals de meeste merken, aan zowat iedere klant die de showroom binnenloopt een auto verkopen.
Nicheproducten alom. Waar we het vroeger moesten stellen met een 3 sedan, break, coupe of cabrio, kunnen we nu kiezen voor de mix, en dan nog liefst met een SUV/crossover sausje.
Of de echte BMW rijder hierop zat te wachten betwijfel ik. Maar het zal hen een worst wezen, als het maar verkoopt.
Mij doet dit segment van auto's niets, maar er is blijkbaar een markt voor. Nu nog het dak er af...
Ik heb nog nooit met een ander merk gereden, ben ik dan ne echte ?
Comment
-
Een echte moet niet noodzakelijk negatief zijn hé. Om de rijeigenschappen van een wagen te beleven moet je niet altijd snel rijden, laat staan onverantwoord.
Ik dacht dat bmw stond voor rijplezier. Verbeter me gerust.
Als ik dan toch een definitie moet geven voor een "echte", is het iemand die op de eerste plaats rijplezier koopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenEen echte moet niet noodzakelijk negatief zijn hé. Om de rijeigenschappen van een wagen te beleven moet je niet altijd snel rijden, laat staan onverantwoord.
Als ik dan toch een definitie moet geven voor een "echte", is het iemand die op de eerste plaats rijplezier koopt.
Comment
-
Ach BMW heeft zijn ziel al lang verkocht aan de commerce. De F reeksen
waren eigenlijk al comfortabeler dan de E reeksen om zieltjes te winnen bij mercedes en audi rijders, rijden wel goed maar missen toch een tikje snedigheid. Eerlijk gezegd een E reeks zou ik ook niet zien zitten, een paar maanden E87 118d gereden en een maand E90, zalig in bepaalde opzichten maar k vond het niet comfortabel genoeg, nja in dat opzicht ben ik dus zeker geen echte BMW rijder en was het geen heiligschennis voor mij om het merk (voorlopig?) vaarwel te zeggen. Ze maken nog steeds goeie auto's, dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk BerichtenMeestal worden die dingen vooral gekocht:
1) omdat het uit de BMW stal komt
2) omdat we de buren moeten kunnen overtreffen
3) omdat we een firmawagen krijgen want zelf zouden we dat anders nooit kopen
heb zelf BMW gereden indertijd, en ja zelfs na 20 jaar kom je nog thuis.
Volgens sommigen rijdt dat ook sportiever (wat dat ook mag betekenen met een 116d, 316d of hetgeen de meeste leasesletten hebben).
Vroeger was een BMW voor de sportieve autoliefhebber, maar dat is reeds lang gepasseerd.
Je bent vergeten te zeggen dat 4) BMW rijders een dikke nek hebben en 5) omdat ze niet graag pinkers gebruiken...
livealittleWant je kan nooit teveel auto's hebben....
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
ik ga hier voor de eerste keer in zoveel jaar mijn eerlijk gedacht zeggen....dit is een typische bekrompen jaloerse reactie !
Je bent vergeten te zeggen dat 4) BMW rijders een dikke nek hebben en 5) omdat ze niet graag pinkers gebruiken...
livealittle
1) kan perfect mij een BMW aanschaffen
2) heb er in het verleden eentje gehad
3) heb genoeg gezien toen ik enkele jaren fleetmanager was
4) BMW rijders vooral fanatici hebben kort lontje ivm hun merk
5) het zijn zeker niet de beste auto's
6) pinkers is tegenwoordig op veel auto's een optie
enne dat hetgeen ik schreef kan perfect afgewisseld worden met Mercedes en Audi ook ter uwer info
nog even doorgaan misschien
jaloezie my ass
Comment
-
oh ja, enne ben opgegroeid in Mercedessen, dus aub kom niet af met die nonsense van bekrompen jaloerse reactie. Ik weet dat velen dat niet graag horen, maar zal zelfs nog anders zeggen.
Mochten velen het niet als firmawagen krijgen, dan zouden ze er zelf nooit mee rijden.
Comment
-
een en ander is natuurlijk gevolg van het beleid van de overheid, wat de werkgevers uiteindelijk stimuleert om een groot leasebudget boven een hoog brutoloon te verkiezen, en als werknemer is het dan niet moelijk meer om effectief voor die BMW te kiezen, hoe zou je zelf zijn.
En ondertussen kunnen we hier elkaar te lijf gaan op het forum, verdeel en heers noemen ze dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenEen echte moet niet noodzakelijk negatief zijn hé. Om de rijeigenschappen van een wagen te beleven moet je niet altijd snel rijden, laat staan onverantwoord.
Comment
-
Ik had hier ondertussen toch al opsommingen verwacht van waaraan een echte BMW rijder moet voldoen :-)
Pinkers niet opleggen hebben we al. Wat nog.
- bumperkleven
- in een smal baantje zijn hand niet opsteken aan een tegenligger die opzij gaat en hem doorlaat - da's echt wel typisch
Nog ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichtenoh ja, enne ben opgegroeid in Mercedessen, dus aub kom niet af met die nonsense van bekrompen jaloerse reactie. Ik weet dat velen dat niet graag horen, maar zal zelfs nog anders zeggen.
Mochten velen het niet als firmawagen krijgen, dan zouden ze er zelf nooit mee rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEn toch denk ik dat em stiekem jaloers is op de drie almachtigen lol
Trouwens, neem morgen de leasingmarkt weg en heel de markt van de "premium" stort in elkaar. Nu, daar zijn ze goed mee bezig trouwens als ik vergelijk met 15 jaar geleden.
Comment
Comment