Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x4 g02

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Er mee opgroeien en het zelf kunnen betalen is een groot verschil. ik ben opgegroeid in een citroen cx en een nu gelijkwaardige auto kan ik niet betalen hoor...
    Daarom dat Mercedes nu volop zijn auto's achter u aangooit bijna.
    Indien je 20 jaar geleden eens ging vragen naar korting toen bij Mercedes, vaak kreeg je antwoord dat zij dat niet deden. Tegenwoordig is dat wat anders.

Uiteindelijk zijn ze allemaal massaconstructeur willen worden, met alle gevolgen vandien.
    Ik hang gewoon niet vast aan een merk, heb voorkeuren maar daarom kan ik nog wel realistisch zijn.

Ivm BMW: 6-cilinder in lijn nice

Comment

Bwa, een 190d koste vroeger 900000 bef... en nu de c klasse....

Mercedes is ook mercedes niet meer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten

Lol, toch niet of had je het tegen iemand anders.

Trouwens, neem morgen de leasingmarkt weg en heel de markt van de "premium" stort in elkaar. Nu, daar zijn ze goed mee bezig trouwens als ik vergelijk met 15 jaar geleden.
        Stel je krijgt een leasewagen en op "het lijstje" staan enkel Audi, Mercedes en BMW.

Zou je weigeren? Want hier lijkt het wel op...
        (En de BMW is geen 6 in lijn :p)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

Stel je krijgt een leasewagen en op "het lijstje" staan enkel Audi, Mercedes en BMW.

Zou je weigeren? Want hier lijkt het wel op...
          (En de BMW is geen 6 in lijn :p)
          hangt er vanaf welke deal ik kan uitwerken, heb in het verleden al andere deals uitgewerkt

en je hebt het nu plots over een beperkte lijst, denk niet dat dat ergens vernoemd was.
          Nu ja, zelfs toen ik voor werkgever actief was, koos ik nog steeds wagens welke ik zelf wilde. Deed zelf het fleetbeheer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten

hangt er vanaf welke deal ik kan uitwerken, heb in het verleden al andere deals uitgewerkt

en je hebt het nu plots over een beperkte lijst, denk niet dat dat ergens vernoemd was.
            Nu ja, zelfs toen ik voor werkgever actief was, koos ik nog steeds wagens welke ik zelf wilde. Deed zelf het fleetbeheer
            Vraag mooi ontweken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

Vraag mooi ontweken
              neen hoor, mocht ik enkel kunnen kiezen uit de door jouw 3 vernoemde merken, dan zou het ook zo zijn.

Comment

DÍT IS DE NIEUWE BMW X4!

NA KORTE CARRIÈRE AFGELOST

Slechts vier jaar mocht de eerste generatie X4 van BMW klanten voor zich proberen te winnen. In Genève maken we namelijk al kennis met een volledig nieuwe X4, een auto waar we nu al naar kunnen kijken!

In maart 2014 rolde de eerste X4 van de eerste generatie van de band en nog geen vier jaar later presenteert BMW al een volledig nieuwe generatie. Dat is niet zo gek, daar de X4 zijn basis deelt met de X3, een auto die onlangs volledig werd vernieuwd. In grote lijnen herkennen we in de nieuwe X4 natuurlijk gewoon zijn voorganger voor, maar het geheel is doorspekt met zowel X3- als X2-details. De nieuwe basis zorgt voor een gewichtsverlies van zo'n 50 kilo. Led-koplampen zijn voortaan overigens standaard.

Net als de X3 waar de auto zijn basis mee deelt, groeit ook de X4 behoorlijk bij zijn generatiewissel. De auto neemt in de lengte met 7,6 centimeter toe en tussen de wielen bevindt zich 5,3 centimeter extra. Hoewel de auto ook breder is geworden (+3,6 centimeter) is de nieuwe X4 enkele millimeters lager dan zijn voorganger. Van die grotere exterieurmaten profiteren de inzittenden op de achterbank het meest, zij krijgt, er ruim 2,5 centimeter extra beenruimte bij. In het interieur monteert X4 standaard een 10,25-inch groot infotainmentscherm, een unit dat een plek krijgt bovenop het dashboard.

BMW brengt net als bijvoorbeeld van de X2 versies die de naam xLine-, Sport X en M Sport heten. Voor het eerst is de X4 ook aan te kleden met moois uit BMW's Individual-catalogus.

Net als zijn voorganger is de nieuwe X4 er ook weer als M40i, een uitvoering net in het vooronder een 360 pk en 500 Nm sterke 3,0-liter zes-in-lijn. Wie deze sportversie op z'n falie geeft, moet in 4,8 tellen naar een snelheid van 100 km/h kunnen sprinten. De topsnelheid is – geheel volgens Duitse traditie – begrensd op 250 km/h. Daarnaast is de X4 er voor het eerst als M40d. Deze variant heeft een 326 pk en 680 Nm sterke 3,0-liter grote zescilinder diesel in de neus, gekoppeld aan een achttraps Steptronic-transmissie.

Voor wie het allemaal niet zo extreem hoeft, heeft BMW op benzinevlak de 184 pk en 290 Nm sterke xDrive20i als instapper klaarstaan. Daarboven staat de 252 pk en 350 Nm sterke xDrive30i. Dieselaars kunnen kiezen uit de 190 pk en 400 Nm sterke xDrive20d, de 231 pk en 500 Nm sterke xDrive25d en de 265 pk en 620 Nm sterke xDrive30d.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Deze 7cm in de lengte waren wel nodig om de wagen esthetischer te maken, het vorig model leek mij steeds te kort in vergelijking met de hoogte.
                    Blijft natuurlijk dat men zogoed als niets door het achterruit ziet... geef mij maar een X3 !

Comment

Comment

OK,maar weeral groter,alsmaar groter,wij rijden met camions rond.

Comment

Rood is nu wel niet mijn kleur, maar voor de rest zou ik gerust met deze wagen kunnen leven hoor

Is groter dan vorig model, maar voor de liefhebbers bestaan er ook kleinere wagens . Ieder zijn meug...

Comment

Hebben een X3 in bestelling staan (nog niet doorgegeven naar USA), maar deze X4 vind ik eigenlijk nog nét iets mooier/sportiever. Grote meerprijs tov de X3? Vanaf wanneer te bestellen?

Comment

Mijn god, wat een verschrikkelijk lelijk ding is dit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                                Hebben een X3 in bestelling staan (nog niet doorgegeven naar USA), maar deze X4 vind ik eigenlijk nog nét iets mooier/sportiever. Grote meerprijs tov de X3? Vanaf wanneer te bestellen?
                                Kost wel iets meer dan X3 dacht ik. Kijk eens op de configurator hoeveel het verschil nu is, zo heb je een idee. Zal wel niet direct beschikbaar zijn met een 2.0i vrees ik.

Is een auto waarover de meningen vrij uiteenlopend zijn. Ik persoonlijk zie die ook wel graag. Zou die zelfs durven kopen als we naar 1 auto gaan(binnen enkele jaren, dus nog lang, kan intussen nog veel veranderen). Dat de meningen uiteenlopend zou ik niet erg vinden.

Comment

Comment

Jocar ge moet ermee stoppen, ge zou ervoor zorgen dat mensen elke week een andere auto kopen

Comment

De lijn van de GLC coupé vind ik wel mooier, zeker achteraan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Rood is nu wel niet mijn kleur, maar voor de rest zou ik gerust met deze wagen kunnen leven hoor
                                        Hierzie!

Comment

• als ik zie wat er de laatste tijd uitkomt denk ik dat ik een generatietje BMW ga overslaan....
                                          weinig inspirerends, zowel langs vanbuiten als in het interieur....
                                          zucht
                                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Working...
                                          X