Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster II (2017)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
lpg vind ik rare keuze,her en der verdwijnen stations en komt er aardgas in de plaats?????Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Kweenie, heb daar ook lak aan maar om met deze zwaargewicht en 1000cc ook nog een caravan te trekken, denk toch niet dat het de levensduur van de motor ten goede gaat komen.
het wordt alleen maar betrouwbaarder contenu imo...op wat sensorprobs na mss...en een slechte serie motoren kan ook bij dikkere he
...en nu niet dat ik zoveel dien te trekken...is <750kg en max mss 600km/jaar
Comment
-
Voor veelrijders goedkoper om te rijden hé en toch nog altijd een alternatief voor een diesel.
ik vraag me alleen af,gaat het wel voldoende verkrijgbaar blijven nu meer en meer stations afhaken?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
versta me niet verkeerd,ben niet anti lpg,ik heb zelf ooit 3a400000km met lpg gereden,nooit problemen mee gehad.
ik vraag me alleen af,gaat het wel voldoende verkrijgbaar blijven nu meer en meer stations afhaken?Geen idee eigenlijk maar ik veronderstel van wel.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
35 liter is weinig idd, maar ok, dan kan je op benzine verder hé.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Da's natuurlijk een goeie vraag in deze leuke tijdenGeen idee eigenlijk maar ik veronderstel van wel.
met alle gevolgen vandien bij problemen.sus stuurt de piet door naar frans........
en bij renault hebben ze wel degelijk ervaring met lpg.
Comment
-
https://www.autoappassionati.it/daci...-in-anteprima/
in italie was 28% van de verkochte dusters op lpg, wel nog met de 1.6 sce motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVoor veelrijders goedkoper om te rijden hé en toch nog altijd een alternatief voor een diesel.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa, idd, die automaat die ze nu al 3 jaar aankondigen en er nog steeds niet is.
test van 7/12/16
Comment
-
Diesel wel ja, maar niet op de naft.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMoest ik veel kilometers doen, ik zou direct voor LPG gaan.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...of die mekaniekers bij renault in de garages nog diezelfden gaan zijn als toen
en alsof ze in het verleden veel af-fabriek lpg in belgie hebben verkocht bij renault
gasinstallatie is gewoon van een derde betrokken, landi is leverancier
de gasinstalatie's werden in belgie geplaats door een dealer/bedrijf in brussel verbonden aan renault.
wij deden destijds rond de 120000 km en dan werd de wagen vervangen door nieuwe(ongeveer om de 2 jaar)
de gasinstalatie werd omgebouw door dealer..
de enige reden waarom het bedrijf omgeschakeld is naar diesel is gewoon de wissel van inkoper.
lpg hater die waarschijnlijk ook nog eens een procentje op zak stak voor de aankoop van veel duurdere diesels bij een ander merk.
tot daar het verhaal van jaren terug.
of er momenteel nog zoiets bestaat weet ik niet,maar
belgie is niet het enige land waar lpg gebruikt wordt,werd.....
ik veronderstel dus wel dat er nog landen zijn waar lpg in eigen beheer gedaan werd/word.
de mekaniekers op zich is een kwestie van bijscholing,indien nodig,net zoals voor ev bv.
Comment
-
Spijtig dat niet meer merken dit fabriek af leveren. Zou met de nodige garantie goed verkopen imo, zelfs tegen meerprijs.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
...denk dat ze vaak zich de miserie niet op de hals willen halen
je blijft in feite met een minderwaardige brandstoftoevoer zitten, je ontwikkelt een auto met een hoogwaardige injectie, en je gaat dat achteraf allemaal bypassen en vervangen een krel van een oud systeem
lang op gas gereden, slechts 1 keer effectief in panne gestaan door een backfire...rap opgelost welliswaar...maar wel aanhoudende afstelprobs waardoor de motor eigenlijk nooit 100% liep...laat het 92% zijn, je wist dat het beter kon...op 1 auto na dan die perfect liep, dus het kan wel
stel me ook de vraag of de uitstoot uiteindelijk niet slechter wordt door minderwaardige injectiesysteem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...denk dat ze vaak zich de miserie niet op de hals willen halen
je blijft in feite met een minderwaardige brandstoftoevoer zitten, je ontwikkelt een auto met een hoogwaardige injectie, en je gaat dat achteraf allemaal bypassen en vervangen een krel van een oud systeem
lang op gas gereden, slechts 1 keer effectief in panne gestaan door een backfire...rap opgelost welliswaar...maar wel aanhoudende afstelprobs waardoor de motor eigenlijk nooit 100% liep...laat het 92% zijn, je wist dat het beter kon...op 1 auto na dan die perfect liep, dus het kan wel
stel me ook de vraag of de uitstoot uiteindelijk niet slechter wordt door minderwaardige injectiesysteem
Comment
Comment