Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster II (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Denk je dat Dacia zijn afwerking toch naar een hoger niveau zal brengen ? Of bedoel je eerder dat Dacia het budgetmerk van Renault zal blijven zoals Skoda dat was voor VW ?
    Skoda is nu wat een Volkswagen ooit was.
    Dacia wordt ooit wat Renault tot nu was.

Volgens mij eh.
    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Maar wat met Renault dan.....? Eerlijk, ik twijfel er aan. Dacia als budgetmerk ja, maar als naast Renault komt, geen extra verkopen meer. Zou kannibalisme zijn.

Comment

Maar wat met Renault dan.....? Eerlijk, ik twijfel er aan. Dacia als budgetmerk ja, maar als naast Renault komt, geen extra verkopen meer. Zou kannibalisme zijn.
        in europa is dat gevoelig maar elders niet echt
        kijk naar renault brazilie:

Renault. Uma montadora completa com carros que vão te surpreender. Carros 0Km, Utilitários e SUVs.

op fluence / captur na zijn het eigenlijk allemaal dacia's.

renault senegal

Toute la gamme de véhicules particuliers et utilitaires de Renault au Sénegal : Kwid, Megane Sedan, Sandero Stepway, Oroch, Duster, Lodgy, Kadjar, Koleos, Symbol.

op koleos/ kadjar en captur na weer allemaal dacia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten

in europa is dat gevoelig maar elders niet echt
          kijk naar renault brazilie:

Renault. Uma montadora completa com carros que vão te surpreender. Carros 0Km, Utilitários e SUVs.

op fluence / captur na zijn het eigenlijk allemaal dacia's.

renault senegal

Toute la gamme de véhicules particuliers et utilitaires de Renault au Sénegal : Kwid, Megane Sedan, Sandero Stepway, Oroch, Duster, Lodgy, Kadjar, Koleos, Symbol.

op koleos/ kadjar en captur na weer allemaal dacia
          Ja dat klopt, in sommige landen wordt Dacia als Renault verkocht. Maar dat zijn volgens mij landen waar Renault slechts een klein marktaandeel heeft ?

Comment

Renault als groep verkoopt liever Dacia's die minder kostelijk zijn om te bouwen... maar zwijg er over, anders gaan de mensen geen Renaults uit Frankrijk meer kopen !

Comment

Ja dat klopt, in sommige landen wordt Dacia als Renault verkocht. Maar dat zijn volgens mij landen waar Renault slechts een klein marktaandeel heeft ?
              maar renault heeft overal een klein marktaandeel behalve in europa.
              dus dat is een zeer belangrijke markt.
              vooral ook omdat daar geen vervangingseconomie is maar een economie waar veel mensen nog hun eerste auto moeten kopen.

en dan kosten ze er vaak niet eens minder dan hier

deze duster 2x4 kost behavle 20.000 euro in brazilie.

Confira a ficha técnica do Renault Duster: dimensões, desempenho e tecnologia que combinam robustez e praticidade para caber perfeitamente na sua vida.

Comment

vergelijk dat eens met andere auto's
                toy corolla

91k

importaxen zijn moordend in zuid amerika

Comment

Renault heeft een lange geschiedenis in Zuid-Amerika, vooral Argentinië. Ze ontwikkelen en produceren er al meer dan 60 jaar. Geen idee of dit een rol speelt in bv invoertaksen in andere zuid- en latijns amerikaanse landen.

Comment

Ik weet het zo nog niet. Dit filmpje laat mij denken aan het filmpje van uit de Trabant fabriek destijds. https://m.facebook.com/story.php?sto...79703785811239

Last edited by ; 04/09/2017, 20:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                      Ik weet het zo nog niet. Dit filmpje laat mij denken aan het filmpje van uit de Trabant fabriek destijds. https://m.facebook.com/story.php?sto...79703785811239

Serieus? Da doen ze in alle autofabrieken ,zelf bij vw
                      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

zeker weten !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten

Serieus? Da doen ze in alle autofabrieken ,zelf bij vw
                          I know

Maar blijkbaar deden ze dat voorheen bij de Renault Talisman niet daar de eerste modellen heel wat issue's hadden met de deuren

Comment

haha, ik heb exact dat gedaan!! dit jaar nog, bij audi in brussel.
                            verschrikkelijke job, niet eens zo erg door de inhoud maar vooral door de klote ploegbaas.

daar hoor je echt de deuren kraken en doen, en moet je hameren van het kan net meer, verschrikkelijk.
                            als je dat ziet weet je echt dat het geen haar beter is dan een dacia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                              Renault heeft een lange geschiedenis in Zuid-Amerika, vooral Argentinië. Ze ontwikkelen en produceren er al meer dan 60 jaar. Geen idee of dit een rol speelt in bv invoertaksen in andere zuid- en latijns amerikaanse landen.
                              uiteraard, mercosur eh. aantal zuid amerikaanse landen hebben relatief voordelige ( niet zoals eu maar toch) handelsakkooorden.
                              overigens heeft brazilie ook veel autoindustrie.
                              juist paraguay en urugay veel minder. chile zit niet in mercosur geloof ik
                              venezuela in theorie nog wel maar in praktijk uitgesloten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                vergelijk dat eens met andere auto's
                                toy corolla

91k

importaxen zijn moordend in zuid amerika
                                scheelt toch maar een 30%? 70 tegen 90000 real
                                voor een dacia vs een toyota.

vind ik nu geen super hoge premie hoor. is hier minstens even groot

voorts wordt de toyota corolla ook gewoon in brazilie gemaakt, dus er zijn NUL importtaxen op die prijs :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                  haha, ik heb exact dat gedaan!! dit jaar nog, bij audi in brussel.
                                  verschrikkelijke job, niet eens zo erg door de inhoud maar vooral door de klote ploegbaas.

daar hoor je echt de deuren kraken en doen, en moet je hameren van het kan net meer, verschrikkelijk.
                                  als je dat ziet weet je echt dat het geen haar beter is dan een dacia
                                  Ik heb meer dan een jaar aan de dashboarden gestaan bij Ford. Bij de Mondeo's en daar ging mijn goesting in ne Ford ook rap over. Daar heb ik echt ductape en colsonbandjes leren kennen. Maar die directiewagens van Ford zelf, die kregen 5 kg mousskes extra zodat er maar niets zou rammelen. Degene die er dik voor betaalden, kregen dat niet.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Working...
                                          X