oei snorrie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster II (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
gekopieerd uit een andere draad, ik weet niet of dat voor u interessant kan zijn
voor mij alleszins wél, moest ik gaan duster'en
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Als er 2 jaar terug een Duster naar mijn goesting was geweest, dan had ik nooit mijn huidige Megane GT gehad.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls er 2 jaar terug een Duster naar mijn goesting was geweest, dan had ik nooit mijn huidige Megane GT gehad.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhij is er niet in automaat, knight...
ja jocar verexcuseer mij ik sta met de nacht en dan slaap ik héél weinig en dat beperkt mijn cognitief vermogenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ja, ik wou hem in automaat, benzine en met 4 wiel aandrijving.
En dan nog het belangrijkste, mijn lievelingskleur roodOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
van de eerste generatie weet ik dat de stoelen maar zus-en-zo waren. Dus zeker eens proberen langere testrit te maken om de ondersteuning eens goed te kunnen testen. Je kan een auto mooi vinden, maar als je elke keer met rugpijn uitstapt gaat de liefde rap over zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenvan de eerste generatie weet ik dat de stoelen maar zus-en-zo waren. Dus zeker eens proberen langere testrit te maken om de ondersteuning eens goed te kunnen testen. Je kan een auto mooi vinden, maar als je elke keer met rugpijn uitstapt gaat de liefde rap over zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zoiets zou het moeten worden waarschijnlijk. Zelf benieuwd!
Ook een pic van de nieuwe motor. Er zitten zelfs 2 pompen op de motorkap, nog niet vaak gezien in deze prijsklasse.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenZijn er Dusters in stock tegenwoordig?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenNog trommelremmen achteraan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Is toch normaal in die prijsklasse, (chassis is Clio 1990) zelfs een nieuwe Polo (65 pk) heeft dat nog…
te tijd van lekken en vastlopen is allang voorbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenMijn Spitfire van 1975 ook, wel schijven vooraan. Was dus voor zijn tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
waarom zou je op een budgetwagen dure schijfremmen plaatsen als de trommelremmen meer dan voldoende zijn,en minder problemen geven.
te tijd van lekken en vastlopen is allang voorbij.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment