Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster II (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk heb nog nooit problemen gehad met schijfremmen, met trommelremmen daarentegen wel.
Al enkele keren ervoor binnen geweest maar garage kan niks doen. Tenzij blokken vervangen door zachte, niet-origineel Renault. De nieuwste Kangoo's hebben achteraan trommels en ik ben al dikwijls jaloers geweest.
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
nooit remschijven vervangen?,nooit handrem die vastzit,? remtang die blokkeerd?remblokjes vervangen op de helft van de tijd?dan bij jij een van de weinigen.
met trommels waren vroeger wel eens problemen,maar dat is allang verleden tijd,de meeste halen vlot 150000km zonder demontage.
clio 2004 160000km nooit open geweest,citroen berlingo 1998 205000km idem................................
seat ibiza 2000 scheeftrekken bij remmen,beetje bijregelen ....ok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Heeft trouwens ook geen geluid isolatie in de wielkassen, zou me véél meer storen (dan de trommel remmen) op de snelweg in de regen….een (Dab+) radio is dan totaal overbodig optie….
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZoiets zou het moeten worden waarschijnlijk. Zelf benieuwd!
Ook een pic van de nieuwe motor. Er zitten zelfs 2 pompen op de motorkap, nog niet vaak gezien in deze prijsklasse.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenGaan jullie voor de 150pk versie?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zo, de Duster is besteld gisteren.
Prestige 130 TCe - Komeetgrijs (dat kan nog veranderen in sterzwart omdat door een informaticafout (?) komeetgrijs gisteren blijkbaar niet bestelbaar was)
De Prestige is al zo goed als full option met enkel nog leder, verwarmde zetels en handenvrije instap- en uitstapkaart als opties.
Nu aftellen en veel geduld tot juni. Wel de eerste keer in mijn leven dat wij een auto bestellen zonder korting te krijgen, dat was wel wennen in de onderhandelingen
Hieronder de bestelde kleur in een andere uitvoering en een prestige in de reservekleur
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenhaha ,zonder korting scheelt veel nodeloos gezever met de verkoper he
Maar ok! In dit geval kan er zonder korting ook niks tegen de prijs-kwaliteit opEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Da's waar, maar niet leuk voor een pingelaar als mij. Ik vind dat pingelen juist leuk aan een auto kopen
Maar ok! In dit geval kan er zonder korting ook niks tegen de prijs-kwaliteit op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
succes,en veel plezier met u aankoopEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHieronder de bestelde kleur in een andere uitvoering en een prestige in de reservekleur
Ik zie niet veel verschil
Dat Dacia geen korting geeft is een algemeen geweten, hoe zit het met de overname prijs van de toch nog niet zo oude inruiler ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenProficiat!
Prijs/kwaliteit/ruimte/uitrusting/looks onklopbaar!
Veel veilige kilometers zonder problemen gewenst.
Aan jouw nickname te zien veronderstel ik dat jij er ook eentje hebt? Beetje info misschien?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Ik zie niet veel verschil
Dat Dacia geen korting geeft is een algemeen geweten, hoe zit het met de overname prijs van de toch nog niet zo oude inruiler ??
De Adam kunnen we nog altijd zelf verkopen, hun bod kon beter maar dat lijkt mij logisch bij een overname van een niet zo oude wagen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTof kleur dat grijs! Proficiat aan de zoon Johan
Comment
Comment