Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster II (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    Nog trommelremmen achteraan ?
    Heeft trouwens ook geen geluid isolatie in de wielkassen, zou me véél meer storen (dan de trommel remmen) op de snelweg in de regen….een (Dab+) radio is dan totaal overbodig optie….

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Ik heb nog nooit problemen gehad met schijfremmen, met trommelremmen daarentegen wel.
      Wel, mijn Kangoo Express heeft nu al anderhalf jaar last van een heel licht aanlopende remblok op de remschijf links achteraan. Weerstand = 0 maar de helft van de tijd een tergend bijna ultrasoon gepiep. Meestal aan lage snelheid maar afhankelijk van het weer tot zelfs boven de 80km/u. Niet alleen ambetant maar vooral genant als ik ermee door de stad rijd en de mensen kijken me na.
      Al enkele keren ervoor binnen geweest maar garage kan niks doen. Tenzij blokken vervangen door zachte, niet-origineel Renault. De nieuwste Kangoo's hebben achteraan trommels en ik ben al dikwijls jaloers geweest.

King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• nooit remschijven vervangen?,nooit handrem die vastzit,? remtang die blokkeerd?remblokjes vervangen op de helft van de tijd?dan bij jij een van de weinigen.
        met trommels waren vroeger wel eens problemen,maar dat is allang verleden tijd,de meeste halen vlot 150000km zonder demontage.
        clio 2004 160000km nooit open geweest,citroen berlingo 1998 205000km idem................................
        seat ibiza 2000 scheeftrekken bij remmen,beetje bijregelen ....ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Heeft trouwens ook geen geluid isolatie in de wielkassen, zou me véél meer storen (dan de trommel remmen) op de snelweg in de regen….een (Dab+) radio is dan totaal overbodig optie….
          tja,voor de prijs van een dacia kan je nu eenmaal geen full option mercedes verwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Zoiets zou het moeten worden waarschijnlijk. Zelf benieuwd!

Ook een pic van de nieuwe motor. Er zitten zelfs 2 pompen op de motorkap, nog niet vaak gezien in deze prijsklasse.

Aankoop Duster is bijna een feit, alleen nog wat overname discussie 3 maanden levertijd indien wij bestellen. Proefrit gaat ook pas volgende week, geen nieuwe 1.3 beschikbaar vandaag.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gaan jullie voor de 150pk versie?
              King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                Gaan jullie voor de 150pk versie?
                Neen, de 130pk, zal wel volstaan zeker? Eerst de proefrit, kunnen dan nog switchen, nog niks getekend.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zo, de Duster is besteld gisteren.

Prestige 130 TCe - Komeetgrijs (dat kan nog veranderen in sterzwart omdat door een informaticafout (?) komeetgrijs gisteren blijkbaar niet bestelbaar was)

De Prestige is al zo goed als full option met enkel nog leder, verwarmde zetels en handenvrije instap- en uitstapkaart als opties.

Nu aftellen en veel geduld tot juni. Wel de eerste keer in mijn leven dat wij een auto bestellen zonder korting te krijgen, dat was wel wennen in de onderhandelingen

Hieronder de bestelde kleur in een andere uitvoering en een prestige in de reservekleur

Comment

• haha ,zonder korting scheelt veel nodeloos gezever met de verkoper he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                      haha ,zonder korting scheelt veel nodeloos gezever met de verkoper he
                      Da's waar, maar niet leuk voor een pingelaar als mij. Ik vind dat pingelen juist leuk aan een auto kopen

Maar ok! In dit geval kan er zonder korting ook niks tegen de prijs-kwaliteit op

Comment

Da's waar, maar niet leuk voor een pingelaar als mij. Ik vind dat pingelen juist leuk aan een auto kopen

Maar ok! In dit geval kan er zonder korting ook niks tegen de prijs-kwaliteit op
                        succes,en veel plezier met u aankoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

succes,en veel plezier met u aankoop
                          Bedankt André!

Comment

• Proficiat!
                            Prijs/kwaliteit/ruimte/uitrusting/looks onklopbaar!
                            Veel veilige kilometers zonder problemen gewenst.

Comment

Hieronder de bestelde kleur in een andere uitvoering en een prestige in de reservekleur

Ik zie niet veel verschil

Dat Dacia geen korting geeft is een algemeen geweten, hoe zit het met de overname prijs van de toch nog niet zo oude inruiler ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                Proficiat!
                                Prijs/kwaliteit/ruimte/uitrusting/looks onklopbaar!
                                Veel veilige kilometers zonder problemen gewenst.
                                Thanks!

Aan jouw nickname te zien veronderstel ik dat jij er ook eentje hebt? Beetje info misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Ik zie niet veel verschil

Dat Dacia geen korting geeft is een algemeen geweten, hoe zit het met de overname prijs van de toch nog niet zo oude inruiler ??
                                  Toch wel, kleur van de bumper en spiegels, minder opties enz. Inderdaad niet echt goed op de foto's te zien. De onze is een 'prestige' en de foto van de bovenste is een 'comfort'.

De Adam kunnen we nog altijd zelf verkopen, hun bod kon beter maar dat lijkt mij logisch bij een overname van een niet zo oude wagen.

Comment

• Tof kleur dat grijs! Proficiat aan de zoon Johan

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Tof kleur dat grijs! Proficiat aan de zoon Johan
                                      Zoon Bert dankt u!

Comment

• Nog een paar pics van gisteren.

Comment

• was dat knap oranje geen optie?
                                          je valt dan wel op natuurlijk, maar dat doet de adam ook

Comment

Working...
                                          X