Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster II (2017)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat skipped mss een generatie, owee uw kleinkind, be prepared
smaken en kleuren, vind het alleszins prachtig, dat oranje
Dan zie ik liever deze kleuren, dat is smaak hé!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Proficiat met de aankoop!
Ik neem aan dat de proefrit dan positief is meegevallen?
Blijft knagen bij mij, zeker nu er een 150pk versie is. Ben enkel bang dat de voortrein niet op die PK's voorzien is...King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat skipped mss een generatie, owee uw kleinkind, be prepared
smaken en kleuren, vind het alleszins prachtig, dat oranje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenProficiat met de aankoop!
Ik neem aan dat de proefrit dan positief is meegevallen?
Blijft knagen bij mij, zeker nu er een 150pk versie is. Ben enkel bang dat de voortrein niet op die PK's voorzien is...Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenLeuke aankoop. Ik ben ook wel fan van de Duster. Zeker na de facelift een nog leukere auto geworden.
Mijn zoon heeft een proefrit gedaan bij een andere dealer en was er erg over te spreken, hij moet er ook mee rijden, hé. Die testauto was bijna nooit ter plaatse, zijn nog zeldzaam blijkbaar met die nieuwe motor
Ik ken de motor uit mijn A-klasse, schitterend ding! Zal in zo'n Duster uiteraard wel wat meer verbruiken. 130 PK lijkt mij meer dan voldoende, ik had in mijn Sportage ook maar 115 PK en kwam daarmee zeker niks tekort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Als dat kleinkind er komt, dan gaat Jocar zich pas oud voelen.
- Likes 1
Comment
-
en de stoelen? vielen die nu mee?
mijn ma denkt er ook over om een dacia te kopen en de duster is in the running tesamen met de sandero
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenen de stoelen? vielen die nu mee?
mijn ma denkt er ook over om een dacia te kopen en de duster is in the running tesamen met de sandero
Hoe die aanvoelen na een lange rit kan ik u pas binnen enkele maanden meedelen maar ik denk niet dat dit echt een probleem gaat zijn.
Heb ondertussen toch al met verschillende eigenaars gesproken, ook van het vorige model, en die zijn toch allemaal heel tevreden over hun Duster. Een enkele die klaagde over het hoge verbruik van de 1,6.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Maar ok! In dit geval kan er zonder korting ook niks tegen de prijs-kwaliteit op
Hoeveel kost zo'n goed uitgeruste Duster dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
Hoeveel kost zo'n goed uitgeruste Duster dan?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het is dus sterzwart geworden, komeetgrijs is blijkbaar sinds vorige week niet meer verkrijgbaar, begrijpe wie kan. Nuja, het was eigenlijk zijn eerste favoriete kleur, geen probleem eigenlijk, maar toch, zo'n mooie kleur schrappenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Nu is het komeetgrijs toch weer verkrijgbaar, was een informaticafout blijkbaar. Nu hoop ik dat alles eindelijk definitief isEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengoed he
gewoon faire auto zonder veel poespas met een mooi uiterlijk met een moderne motor, wel jammer geen verbruikEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment