Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster II (2017)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hier is ie dan, net geleverd. Binnenkort betere foto's want ik heb 'm zelf nog niet gezien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen?
vertel !
Eerste indrukken volgens hem zeer goed. Alleen liggen er Bridgestones onder en dat staat mij niet aanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zoon heeft 'm vanavond na zijn werk afgehaald en mij deze foto doorgestuurd. Ik zit nog in Duitsland, morgen ga ik keuren
Eerste indrukken volgens hem zeer goed. Alleen liggen er Bridgestones onder en dat staat mij niet aan
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Eerste indrukken volgens hem zeer goed. Alleen liggen er Bridgestones onder en dat staat mij niet aan
Bij Dacia / Renault pakken ze volgens mij wat er op het schap lag, in de week in de showroom rondgelopen stonden 7 auto's allemaal verschillende merken van banden op (Michelin, Goodyear, Dunlop, Continental, Bridgestone zat er ook tussen ... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Bij Dacia / Renault pakken ze volgens mij wat er op het schap lag, in de week in de showroom rondgelopen stonden 7 auto's allemaal verschillende merken van banden op (Michelin, Goodyear, Dunlop, Continental, Bridgestone zat er ook tussen ... )Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Idd! Ondertussen al wat reviews gelezen over die Bridgestone, vooral Amerikaanse. Blijkt toch nog mee te vallen. Zullen efkes afwachten en dan komen er toch CrossClimate+ op. Ik ben daar erg tevreden over.
Comment
-
Idd! Ondertussen al wat reviews gelezen over die Bridgestone, vooral Amerikaanse. Blijkt toch nog mee te vallen. Zullen efkes afwachten en dan komen er toch CrossClimate+ op. Ik ben daar erg tevreden over.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Zou je niet eerst die Bridgestone oprijden? Zou ik toch doen als ze meevallen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Uiteraard, denk het wel, heb er net mee gereden. Voel niks abnormaal, integendeel! Fijne machine, rijdt lekker!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenVallen de zetels een beetje mee?
Maar voor mij zit 'm lekker en rijdt 'm super. Hierbij nog een paar betere foto's. Heeft zelfs een dode hoek waarschuwing in de buitenspiegels En die kleur valt fantastisch mee.
- Likes 1
Comment
-
Die lelijke dealer reclame moet er wel nog af maar ditmaal ga ik het zelf doen en het is gelukkig maar op de ruit geplakt En nog een blanco plaathouder.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zie ik trommelremmen?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenZie ik trommelremmen?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Achteraan ja, toch niks mis mee? Remde goed anders. Is geen M5 hé maar een goed uitgeruste budgetauto“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment