Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan Leaf II (2018)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
    Ook mooi in het grijs.

    https://www.cars.com/articles/2018-n...1420697071625/


    ​​​​​
    Knappe kraan.
    D' er klopt iets niet met deze link denk ik.

    Edit: nu klopt de link wel... kreeg eerst een filmpje over één of andere speelgoedkraan te zien. Strange.
    Last edited by Maurice P.P.; 11/09/2017, 14:50.

    Comment


    • #42
      Een serieuze verbetering tegenover het vorige model.
      den borre


      "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


      Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

      Comment


      • #43
        ik zou best wel eentje willen
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

        Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

        Comment


        • #44
          interieurdetails

          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

          Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            ik zou best wel eentje willen
            ik ook

            Comment


            • #46
              Deze Nismo is wel nog een concept, toch hier maar bijposten.


              NISSAN PRESENTEERT LEAF NISMO CONCEPT

              Nissan heeft de Leaf Nismo Concept naar voren geschoven. Een vooruitblik op een stoer aangeklede Leaf-variant.

              De kakelverse Leaf krijgt van Nissan al zeer rap na zijn onthulling een Nismo-behandeling. De Leaf Nismo Concept wordt volgehangen met optische aankleding van Nissans sportafdeling. Nissan belooft dat de auto dankzij het spoilerwerk beter tegen het asfalt wordt gedrukt zonder dat de cW-waarde van het model achteruitgaat. Het interieur is in het zwart uitgevoerd en is, net als het exterieur, aangekleed met rode accenten.

              Over grote technische wijzigingen wordt niet gesproken. Wel geeft Nismo de Leaf een sportonderstel en performancebanden mee en is het motormanagementsysteem herschreven. Dat moet de actieradius ten goede komen. Over een eventueel productiemodel wordt niet gesproken, maar ga er maar van uit dat men in elk geval in Japan voor een dergelijke Nismo-versie zal kunnen kiezen.











              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #47
                Dat zal wss bij ons de 60kwh sportversie worden. Hebben !

                Comment


                • #48




                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • #49
                    Eindelijk een electrische wagen die er normaal tot zelfs mooi uitziet.

                    Comment


                    • #50
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • #51
                        VERKOOP NIEUWE NISSAN LEAF IN DE GROENE CIJFERS

                        BETER DAN VERWACHT

                        Van de nieuwe Nissan Leaf zijn er in Europa in een maand tijd 3.500 exemplaren afgeleverd. De voorganger van de elektrische Japanner had een jaar nodig om dergelijke aantallen te halen.

                        Nissan's Europese directeur die verantwoordelijk is voor elektrische auto's, Gareth Dunsmore, zegt donderdag dat de nieuwe Leaf het goed doet in Noorwegen. In het Scandinavische land is het marktaandeel van elektrische auto's het grootst. Gemeten over de eerste negen maanden van het jaar was 37 procent van alle nieuw geregistreerde auto's in het Noorwegen voorzien van een elektrische of plug-in hybride aandrijflijn. Daarom verscheen de Leaf als eerste op de Noorse wegen.

                        Zonder getallen te noemen zei Asako Hoshino, verantwoordelijk voor de activiteiten van Nissanin Japan, gisteren dat de wereldwijde verkoop van de nieuwe Leaf ook boven verwachting is. Er zijn tot op heden meer dan 9.000 orders geplaatst.

                        Naast Nederland is nu ook in Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk de verkoop begonnen. Hierdoor wordt opnieuw een verkoopimpuls verwacht.

                        Bron: Autoweek
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • #52
                          Eigenlijk,is deze een No brainer... Nu kopen, en tegen 2025 vechten ze er voor in de grote steden als je hem verkoopt...



                          Last edited by ; 28/10/2017, 14:31.

                          Comment


                          • #53
                            Leaf nismo

                            Comment


                            • #54
                              Uit nieuwsgierigheid zal ik toch de nieuwe gaan testrijden. De Nismo vind ik wel een beetje tegenstrijdig met de geest van een ecologische wagen.
                              Ook rijdt je met een EV, dan mag je nog altijd energie niet verspillen, hé ... zuinig blijven rijden voor de planeet !!

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                Uit nieuwsgierigheid zal ik toch de nieuwe gaan testrijden. De Nismo vind ik wel een beetje tegenstrijdig met de geest van een ecologische wagen.
                                Ook rijdt je met een EV, dan mag je nog altijd energie niet verspillen, hé ... zuinig blijven rijden voor de planeet !!
                                Zuinig rijden doe je met verstand... staat los van nismo of niet...

                                Ik weet wel niet of je door lager in toeren te rijden je met elektrisch ook minder gaat verbruiken...
                                Is nog allemaal nieuw voor me...

                                bmw i3 koppelkromme: http://www.bmw.com.hr/_common/shared...ideshow-01.jpg

                                Als ik er over nadenk, door het hoge rendement van de motor. Zal het verbruik ongeveer 90% zijn van het afgegeven vermogen... Dus hoe hoger de toeren, hoe hoger het verbruik. Alleen is de vraag, geeft een krachtigere elektrische auto zijn kracht ook op een lager toerental?

                                leesvoer: https://www.engineeringtoolbox.com/e...pm-d_1503.html
                                Last edited by ; 28/10/2017, 17:38.

                                Comment


                                • #56
                                  In se is er qua verbruik geen verschil tussen een verbrandingsmotor en en electrische motor : hoe meer vermogen je opvraagt, hoe minder afstand je kunt afleggen met je voorraad. Niet voor niets zie je praktisch nooit de EV’s knallen. Er is eigenlijk een tegenstrijdigheid tussen de aangekondigde afstanden die beloofd worden en de buitengewone optrekcapaciteiten van de EV’s. Als je dat geweld daadwerkelijk gebruikt duurt de pret niet lang...
                                  Het is in die zin dat ik een sportoutfit voor een EV illogisch vind.

                                  Comment


                                  • #57
                                    Ik vind da ge gazze moet kunnen geven

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      In se is er qua verbruik geen verschil tussen een verbrandingsmotor en en electrische motor : hoe meer vermogen je opvraagt, hoe minder afstand je kunt afleggen met je voorraad. Niet voor niets zie je praktisch nooit de EV’s knallen. Er is eigenlijk een tegenstrijdigheid tussen de aangekondigde afstanden die beloofd worden en de buitengewone optrekcapaciteiten van de EV’s. Als je dat geweld daadwerkelijk gebruikt duurt de pret niet lang...
                                      Het is in die zin dat ik een sportoutfit voor een EV illogisch vind.
                                      Als je bij een gewone BMW met M-pack het potentieel benut zal je ook niet de ‘beloofde’ 5l gemiddeld verbruiken...
                                      Ik zie het probleem dus niet met een sportpack op een elektrische wagen. (Al zou ik het zelf nooit kopen.)

                                      Comment


                                      • #59
                                        Nee, ik bedoel het verschil in verbruik tussen elektrische motoren onderling. Zal een 170pk versie perse meer verbruiken dan een 150pk versie bij gelijk gebruik.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Bizarre versies zijn in tegenwoordig ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X