Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eindelijk kunnen we kennismaken met de enige Mégane die er echt toe doet. Het heeft even geduurd, maar ze staat nu voor me. In het oranje. Ze is 60 millimeter breder van voren en heeft een 45 millimeter dikkere bips. Gespierd, zonder te dik te zijn, een #fitgirl lijkt op z’n plaats. Bovendien is Renault […]
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Er is een overaanbod aan toffe hot hatches op het moment, het kan verkeren, nog niet zo lang geleden leek de hot hatch wel dood. Deze Megane is zeer geslaagd. En korting in acht genomen denk ik dat de prijs best OK is. Is iets duurder dan die andere topper, de I30n, maar denk niet dat een Renault RS koper daar over valt.
En korting in acht genomen denk ik dat de prijs best OK is. Is iets duurder dan die andere topper, de I30n, maar denk niet dat een Renault RS koper daar over valt.
Er is een overaanbod aan toffe hot hatches op het moment, het kan verkeren, nog niet zo lang geleden leek de hot hatch wel dood. Deze Megane is zeer geslaagd. En korting in acht genomen denk ik dat de prijs best OK is. Is iets duurder dan die andere topper, de I30n, maar denk niet dat een Renault RS koper daar over valt.
Ja, de keuze is echt wel groot.
Megane RS, I30N, Civic Type R, Focus RS, ...
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hoewel je voor bepaalde doelgroep beperkter aanbod hebt: automaat. Geen discussie over mt/at
Ik zou normaal ook voor een automaat gaan maar gezien dat spel van Renault duidelijk nog niet helemaal op punt staat zou ik in het geval van de Megane RS toch voor de manuele kiezen
M140i, Golf GTI, Golf R, Peugeot 308 GTI, Audi (R)S3, Merc A45, Giulietta QV, Leon Cupra
Vandaar dan ook de "..."
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane RS - an invite to drive Renault's latest Hot Hatch! From the Megane RS Press Release: The All-New Renault Mégane R.S. has been eagerly awaited...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
During the last Industry Pool of 2017 I have filmed the 2018 Renault Megane RS doing some final testings before they go in mass production.The new Megane Ren...
4 control moet fenomenaal zijn op zo een speelgoed. Hebben we op onze Espace ook en is echt geen gimmick. Kan me voorstellen dat dat op zo een sportwagentje nog veel beter tot zijn recht komt. Is opgeschoven naar nr 1 als vervanger van mijn 2015 M135i.
D'r zijn wel meerdere merken die het ooit in de geschiedenis op één of meerdere van hun modellen gebruikt hebben.
Toch schijnt 4 control ervoor te zorgen dat de auto minder scherp imstuurt bij haarspelt bochten en tevens ook niet zo natuurlijk aanvoelt (meerdere reviews). Nu een gewone rijder zal dat meer dan wss niet merken.
Comment