Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Mégane RS (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb al een RS-motor met automaat
    ik wil een handbak, met cupchassis..

of mss beter nog wat wachten op de Trophy met 300pk
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Chip de 280 naar pakweg 310 prob solved

Comment

ik chip NOOIT meer

Comment

kwestie van duidelijk te zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
            kwestie van duidelijk te zijn
            Slechte ervaring mss?

Comment

Renault Mégane R.S. 280: rijtest en video.

Eindelijk kunnen we kennismaken met de enige Mégane die er echt toe doet. Het heeft even geduurd, maar ze staat nu voor me. In het oranje. Ze is 60 millimeter breder van voren en heeft een 45 millimeter dikkere bips. Gespierd, zonder te dik te zijn, een #fitgirl lijkt op z’n plaats. Bovendien is Renault […]
              There are Pretenders among us.....
              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Wat is ie mooi! Vind hem de mooiste hothatch van het moment

Comment

Er is een overaanbod aan toffe hot hatches op het moment, het kan verkeren, nog niet zo lang geleden leek de hot hatch wel dood. Deze Megane is zeer geslaagd. En korting in acht genomen denk ik dat de prijs best OK is. Is iets duurder dan die andere topper, de I30n, maar denk niet dat een Renault RS koper daar over valt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                    En korting in acht genomen denk ik dat de prijs best OK is. Is iets duurder dan die andere topper, de I30n, maar denk niet dat een Renault RS koper daar over valt.
                    Hoeveel is de korting bij Renault?

Een I30N Perofrmance haal je voor 31k netto

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                      Er is een overaanbod aan toffe hot hatches op het moment, het kan verkeren, nog niet zo lang geleden leek de hot hatch wel dood. Deze Megane is zeer geslaagd. En korting in acht genomen denk ik dat de prijs best OK is. Is iets duurder dan die andere topper, de I30n, maar denk niet dat een Renault RS koper daar over valt.
                      Ja, de keuze is echt wel groot.

Megane RS, I30N, Civic Type R, Focus RS, ...
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Hoewel je voor bepaalde doelgroep beperkter aanbod hebt: automaat. Geen discussie over mt/at

Comment

Hoewel je voor bepaalde doelgroep beperkter aanbod hebt: automaat. Geen discussie over mt/at

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Ja, de keuze is echt wel groot.

Megane RS, I30N, Civic Type R, Focus RS, ...
                            Je vergeet de helft:

M140i, Golf GTI, Golf R, Peugeot 308 GTI, Audi (R)S3, Merc A45, Giulietta QV, Leon Cupra
                            2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                              Ik zou normaal ook voor een automaat gaan maar gezien dat spel van Renault duidelijk nog niet helemaal op punt staat zou ik in het geval van de Megane RS toch voor de manuele kiezen
                              2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                Je vergeet de helft:

M140i, Golf GTI, Golf R, Peugeot 308 GTI, Audi (R)S3, Merc A45, Giulietta QV, Leon Cupra
                                Vandaar dan ook de "..."
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

There are Pretenders among us.....
                                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Spreekt me erg aan in het zilver. Ik ben sowieso een hot hatch liefhebber en deze hier met de uitgebouwde wielkasten is 'neig'.
                                    During the last Industry Pool of 2017 I have filmed the 2018 Renault Megane RS doing some final testings before they go in mass production.The new Megane Ren...

4 control moet fenomenaal zijn op zo een speelgoed. Hebben we op onze Espace ook en is echt geen gimmick. Kan me voorstellen dat dat op zo een sportwagentje nog veel beter tot zijn recht komt. Is opgeschoven naar nr 1 als vervanger van mijn 2015 M135i.

Comment

Je vraagt je af waarom niet meer merken het gebruiken.
                                      Mijn Prelude had het al begin jaren 90.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

D'r zijn wel meerdere merken die het ooit in de geschiedenis op één of meerdere van hun modellen gebruikt hebben.

Comment

• Toch schijnt 4 control ervoor te zorgen dat de auto minder scherp imstuurt bij haarspelt bochten en tevens ook niet zo natuurlijk aanvoelt (meerdere reviews). Nu een gewone rijder zal dat meer dan wss niet merken.

Comment

Working...
                                          X