Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Mégane RS (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
    H&R Fahrwerksupgrade für den Renault Mégane RS Trophy.

In der Formel 1 lässt Renault weiterhin den Durchbruch vermissen, doch bei den sportlichen Kompakten mischen die Franzosen seit langem ganz weit vorne mit. Grund genug für die H&R Fahrwerksingenieure, den Mégane RS Trophy unter ihre Fittiche zu nehmen und für das letzte Quäntchen Performance zu sorgen. Das Lennestädter Team entwickelte Sportfedern und ein Gewindefahrwerk.
    Zo is die wel mooi. Niet te laag, geen stickers of andere toestanden. Netjes.
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik dacht net dat het pluspunt van een Trophy de ophanging was. Waarom die veranderen? Of het moet met een of andere magisch öhlins zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
        Ik dacht net dat het pluspunt van een Trophy de ophanging was. Waarom die veranderen? Of het moet met een of andere magisch öhlins zijn.
        Is die standaard ophanging instelbaar. ??
        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Is die standaard ophanging instelbaar. ??
          Ik denk het niet. Maar als de RS-jongens hun meest sportieve variant uitbrengen, moet daar mss niet veel meer aan geprutst worden?

Comment

• DE STRIJD GAAT DOOR

RENAULT MEGANE R.S. TROPHY-R VERPULVERT SPA-RECORD HONDA

De strijd om de snelste hot hatchback lijkt de laatste jaren vooral tussen Renault en Honda te gaan, al doet Seat soms ook even mee. De wisselbeker op Spa-Francorchamps gaat nu van de Japanners naar de Fransen.

De onlangs gepresenteerde Renault Mégane R.S. Trophy-R wist het bekende circuit in de Ardennen in 2:48:338 af te leggen en is daarmee 5 tellen sneller dan de Honda Civic Type-R. Daarmee mag de Renault zich nu de snelste voorwielaangedreven productieauto noemen op deze baan. Coureur Laurent Hurgon zette het record tijdens de R.S. Days, een evenement voor fans van snelle Renaults.

De Mégane R.S. Trophy-R is een extra heftige versie van de toch al vrij indrukwekkende reguliere Mégane R.S.. De auto beschikt over dezelfde 300 pk sterke 1.8 als die auto, maar weegt 130 kilo minder. Voor het pure rijgevoel is er altijd een handbak aan boord. Bij z’n onthulling werd al bekend dat de nieuwe Trophy zich ook de snelste voorwielaandrijver op de Nürburgring mag noemen.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mooie prestatie, maar vergeleken met de Type R is deze wel minder geschikt als daily.
              Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
              Audi S3 '02 sold => topic
              Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
              Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• De rs trophy gaat mijn GTI vervangen...maar ik kan maar niet beslissen welke kleur ik ga nemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lobotommy Bekijk Berichten
                      De rs trophy gaat mijn GTI vervangen...maar ik kan maar niet beslissen welke kleur ik ga nemen...
                      Congratzz! Een luxeprobleem eigenlijk
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lobotommy Bekijk Berichten
                        De rs trophy gaat mijn GTI vervangen...maar ik kan maar niet beslissen welke kleur ik ga nemen...
                        Sirius natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Sirius natuurlijk.

Ja!!!!!!!!!!

Al is dat rood ook megaknap...
                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Sirius natuurlijk.

Are you sirius?

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Are you sirius?
                              Lol

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik heb er eentje besteld vandaag....in nacré wit

Comment

• Ik blijf hem leuk vinden, maar mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar het vorig model.

Die was minder mooi maar naar mijn gevoel een stuk bruter
                                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Carbon velgen ,optie van 12.000 pond

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 20 weken levertermijn. Is dat nu niet lang?

Comment

• RECORDJACHT GAAT DOOR

RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY-R VESTIGT RECORD OP SUZUKA

Renault Sport heeft tijdens zijn recordjacht weer raak geschoten. Met de overtreffende trap van de Mégane R.S. heeft het een record gezet op het circuit van Suzuka in Japan.

Coureur Laurent Hurgon heeft de Mégane R.S.Trophy-R in een tijd van 2 minuten en 25,45 seconden over het 5,8 kilometer lange en achttien bochten tellende Suzuka gejaagd. Daarmee is de Mégane de snelste in serie geproduceerde hatchback op het Japanse Formule 1-circuit.

Onlangs wist Hurgon met de Mégane R.S. Trophy-R al een record op zijn naam te zetten op Spa-Francorchamps en ook op de Nürburgring-Nordschleife bewees Hurgon al dat de Mégane R.S. Trophy-R voor hem een prima wapen is om op bestaande ronderecords te schieten.

De Mégane R.S. Trophy-R is een extra sportieve variant van de al niet malse reguliere Mégane R.S. Onder de kap huist de 300 pk-versie van de geblazen 1.8, maar dat zorgt samen met aangepaste aerodynamica en een tot 130 kilo lager wagengewicht voor een heftige hatchback. De Trophy-R wordt in een oplage van slechts 500 exemplaren gebouwd.

Comment

Working...
                                          X