Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Mégane RS (2018)
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenIk dacht net dat het pluspunt van een Trophy de ophanging was. Waarom die veranderen? Of het moet met een of andere magisch öhlins zijn.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Is die standaard ophanging instelbaar. ??
Comment
-
DE STRIJD GAAT DOOR
RENAULT MEGANE R.S. TROPHY-R VERPULVERT SPA-RECORD HONDA
De strijd om de snelste hot hatchback lijkt de laatste jaren vooral tussen Renault en Honda te gaan, al doet Seat soms ook even mee. De wisselbeker op Spa-Francorchamps gaat nu van de Japanners naar de Fransen.
De onlangs gepresenteerde Renault Mégane R.S. Trophy-R wist het bekende circuit in de Ardennen in 2:48:338 af te leggen en is daarmee 5 tellen sneller dan de Honda Civic Type-R. Daarmee mag de Renault zich nu de snelste voorwielaangedreven productieauto noemen op deze baan. Coureur Laurent Hurgon zette het record tijdens de R.S. Days, een evenement voor fans van snelle Renaults.
De Mégane R.S. Trophy-R is een extra heftige versie van de toch al vrij indrukwekkende reguliere Mégane R.S.. De auto beschikt over dezelfde 300 pk sterke 1.8 als die auto, maar weegt 130 kilo minder. Voor het pure rijgevoel is er altijd een handbak aan boord. Bij z’n onthulling werd al bekend dat de nieuwe Trophy zich ook de snelste voorwielaandrijver op de Nürburgring mag noemen.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lobotommy Bekijk BerichtenDe rs trophy gaat mijn GTI vervangen...maar ik kan maar niet beslissen welke kleur ik ga nemen...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lobotommy Bekijk BerichtenDe rs trophy gaat mijn GTI vervangen...maar ik kan maar niet beslissen welke kleur ik ga nemen...
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenSirius natuurlijk.
Al is dat rood ook megaknap...That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenSirius natuurlijk.
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Are you sirius?
Comment
-
Ik blijf hem leuk vinden, maar mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar het vorig model.
Die was minder mooi maar naar mijn gevoel een stuk bruterThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Carbon velgen ,optie van 12.000 pondThe new £72k Renault Megane RS Trophy R Nürburgring Edition just set a new FWD production record of 7minutes 40seconds but how does it compare to the legenda...2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
RECORDJACHT GAAT DOOR
RENAULT MÉGANE R.S. TROPHY-R VESTIGT RECORD OP SUZUKA
Renault Sport heeft tijdens zijn recordjacht weer raak geschoten. Met de overtreffende trap van de Mégane R.S. heeft het een record gezet op het circuit van Suzuka in Japan.
Coureur Laurent Hurgon heeft de Mégane R.S.Trophy-R in een tijd van 2 minuten en 25,45 seconden over het 5,8 kilometer lange en achttien bochten tellende Suzuka gejaagd. Daarmee is de Mégane de snelste in serie geproduceerde hatchback op het Japanse Formule 1-circuit.
Onlangs wist Hurgon met de Mégane R.S. Trophy-R al een record op zijn naam te zetten op Spa-Francorchamps en ook op de Nürburgring-Nordschleife bewees Hurgon al dat de Mégane R.S. Trophy-R voor hem een prima wapen is om op bestaande ronderecords te schieten.
De Mégane R.S. Trophy-R is een extra sportieve variant van de al niet malse reguliere Mégane R.S. Onder de kap huist de 300 pk-versie van de geblazen 1.8, maar dat zorgt samen met aangepaste aerodynamica en een tot 130 kilo lager wagengewicht voor een heftige hatchback. De Trophy-R wordt in een oplage van slechts 500 exemplaren gebouwd.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment