Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Mégane RS (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• FACELIFT:

Er is ook nieuws op motorisch vlak bij de Mégane R.S., want de sportieve Fransman put voortaan zijn kracht uit hetzelfde blok als de voorgaande extremere R.S. Trophy. Hierdoor is de reguliere R.S. nu goed voor 300 pk en 420 Nm: 20 pk en 30 Nm meer dan voorheen. De extremere R.S. Trophy onderscheidt zich door een sportiever onderstel waarbij de demping en vering flink stugger worden afgesteld. Hierdoor zou de Trophy 10 procent stijver zijn dan de R.S.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ge zult maar extra poen opgehoest hebben voor de extra paarden in de trophy en nu krijgt de gewone RS evenveel
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Comment

• Renault Mégane R.S. Trophy-R (2020) - Dit racemonster mag de openbare weg op.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 2022 Renault Megane RS Trophy Facelift: Der hat noch Sound! - Review, Fahrbericht, Test

Comment

• RENAULT MÉGANE RS ULTIME: LAATSTE ÉCHT SPORTIEVE RENAULT

​Maak kennis met de Renault Mégane RS Ultime, de allerlaatste écht sportieve Renault die nog het Renault Sport (RS)-beeldmerk draagt.

Het is binnenkort over en uit voor het RS-label van Renault. Alpine is binnen de Renault Group het merk van de sportieve modellen en dus zet Renault een dikke rode streep door zijn RS-lijn. Er komt dus geen Clio RS en het is straks ook gedaan met de Renault Mégane RS, de absolute topversie van de Mégane. Maar niet voordat Renault de Mégane RS uitzwaait met een allerlaatste editie: de Renault Mégane RS Ultime.

De Renault Mégane RS Ultime beleeft zijn publieksdebuut niet in thuisland Frankrijk of in een ander Europees land, maar in Japan. Tijdens de Tokyo Auto Salon, om precies te zijn. De Mégane RS Ultime is gebaseerd op de RS Trophy en is vanaf de lente van 2023 de nog enige leverbare variant van de Mégane RS. De reguliere Mégane RS, RS Trophy en de extra plankharde RS Trophy-R gaan dan dus met pensioen. Van de Mégane RS Ultime gaat Renault slechts 1.976 exemplaren bouwen. Dat aantal is natuurlijk niet zomaar gekozen. 1976 is namelijk het jaar waarin Renault Sport is opgericht.

Comment

• AutoGids test de 2023 Renault Mégane RS Ultime. Lees onze review van de laatste creatie van Renault Sport.

Comment

Working...
                    X