Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4 (Avant) - (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi RS4 (Avant) - (2018)

KNALSTATION: DE NIEUWE AUDI RS4 AVANT!

SPULLEN SJOUWEN MET 450 PK!

Audi liet al weten dat het de huidige generatie A4 aan een RS-versie zou helpen. Nu voegt het merk de daad bij het woord door de RS4 Avant te presenteren!

Zoals verwacht komt ook de nieuwe RS4 Avant over de 2,9-liter biturbo-V6 te beschikken als de RS5. Dat betekent: 450 pk en 600 Nm die wordt losgelaten op alle vier de wielen.

Met zijn turbokracht is de RS4 Avant in staat om in 4,1 seconden naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. Dat heeft de auto te danken aan zijn 600 Nm, 170 Nm meer dan zijn voorganger wist op te hoesten. De topsnelheid van de 1.790 kilo (80 kilo minder dan de vorige RS4) wegende RS4 is begrensd op 250 km/h. Schakelen gaat door middel van een achttrapsautomaat. Op de optielijst verschijnt een speciaal differentieel voor de achteras.

De RS4 Avant is optisch te herkennen aan zijn behoorlijk uitbundige bodykit. We zien enorme koelopeningen, grote 19 inch metende lichtmetalen wielen en wielkasten die drie centimeter breder zijn dan de standaardexemplaren. Boven aan de achterzijde is een spoiler bevestigd. Aan de achterzijde nemen we de RS-kenmerkende ovale uitlaatpijpen waar, eindstukken die aan alle kanten worden omhuld door een fore diffuser. De kleur Nogaro Blue is overigens een duidelijke knipoog naar de RS4 Avant van 1999. Dankzij het sportonderstel ligt de auto 0,7 centimeter dichter tegen het asfalt.

De Audi RS 4 Avant wordt begin 2018 in verwacht. Prijzen volgen later.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Net zo lelijk als de RS5.
        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Comment

Hopelijk een grotere benzinetank dan 58 literkes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Ik had vroeger een Audi met een 80 liter tank, daar had je tenminste wat aan.
              There are Pretenders among us.....
              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Ik had vroeger een Audi met een 80 liter tank, daar had je tenminste wat aan.
                Voila, dat bedoel ik nu. Dat gaat 12-15L verbruiken en na 300km staat ge weer aan de benzinepomp.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Dat is niet verenigbaar met een vooropgesteld lager gewicht.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Dat is niet verenigbaar met een vooropgesteld lager gewicht.
                    Dat ze het dan als optie aanbieden.

Comment

Ziet er niet sportief genoeg uit om mij te kunnen bekoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67

Dat ze het dan als optie aanbieden.
                        Geen plaats meer...in de optielijst...:-))

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Geen plaats meer...in de optielijst...:-))

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                          Bwa, dat kan er nog wel bij op pagina 32 van de optielijst.

Comment

Ik vind 'm razend knap.

https://www.audi.de/dam/nemo/models/...rs_4_avant.pdf

Wat ziet mijn lodderig oog in deze PDF: Zul. Anhängelast³ in kg ungebremst bei 12% Steigung bei 8% Steigung 750 1.900 2.100

-> TREKHAAK!!!

Deze RS4 maakt dus grote kans als opvolger voor mijn C450.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

De RS'en worden nogal opzichtig bij Audi.
                              Druk front en te veel diffusor achteraan.
                              Wat een kar voor de rest. Zalig interieur!

De B5 blijft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Ik vind 'm razend knap.

https://www.audi.de/dam/nemo/models/...rs_4_avant.pdf

Wat ziet mijn lodderig oog in deze PDF: Zul. Anhängelast³ in kg ungebremst bei 12% Steigung bei 8% Steigung 750 1.900 2.100

-> TREKHAAK!!!

Deze RS4 maakt dus grote kans als opvolger voor mijn C450.
                                Denk dat deze minder gaat rammelen dan uw Benz.

Comment

Ik denk het niet, ik ben daar zeker van. ;-)
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ben normaal gezien niet zo'n Audi fan, maar dit hebben ze toch weer mooi voor mekaar IMO. Is weer zo'n auto die je IRL moet zien om hem echt naar waarde te schatten qua uitzicht, denk ik. Dat in combinatie met een vlekkeloze afwerking en de onderhuidse techniek...habahaba

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                                      Net zo lelijk als de RS5.
                                      Deze is 20 keer mooier als de RS5.

Comment

Het zal wel nog een tijdje duren eer die leverbaar zal zijn, de nieuwe RS3 heeft er net geen jaar over gedaan van voorstelling tot leveren.
                                        Dat moeten ze nog wat onder de knie krijgen.

Comment

Working...
                                        X