Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4 (Avant) - (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo'n RS nog nooit als alternatief aanzien voor een AMG of M eigenlijk. waar de S modellen in mijn ogen de moeite zijn zijn de RS'sen het veel te weinig (als je kijkt wat je elders kunt kopen met dat geld)
    lets have some more member berries

Comment

• AUDI RS4 AVANT VOLGENS ABT

510 PK EN 680 NM VOOR NIEUWE RS4

Zojuist schreven we over een door Abt onder handen genomen RS6 die via de officiële kanalen van Audi in het thuisland beschikbaar komt. Meer Abt-nieuws komt vandaag in de vorm van diens afgetrainde variant van de RS4 Avant.

Het is het bekende liedje bij Abt: het standaardvermogen is een waarde waar flink wat aan kan worden gesleuteld. Zo ook bij de van nature 450 pk en 600 Nm sterke RS4 Avant.

De 2,9-liter biturbo-V6 in Abts visie op de sterke stationwagon is goed voor 510 pk en 680 Nm. Het extra vermogen wordt mogelijk gemaakt door de Abt Engine Control Unit die de krachtbron aanstuurt. Sprintcijfers houdt Abt nog even onder de pet. De normale RS4 is in elk geval in staat om in 4,1 seconden naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. Reken maar dat daar behoorlijk wat van af is gesnoept.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Onbegrijpelijk... Nardo grijs, blinkend zwarte velgen en toch de alu trim kiezen. Idioten jongens :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• ABT begrijpt er toch niet zo veel van.
          There are Pretenders among us.....
          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Zo had die standaard al mogen komen hé, RS5 idem dito. Ik begrijp ze toch niet zo goed bij Audi Sport. Veel minder dan 3,9 zal het toch niet worden vrees ik. Kan hij nu wel rechtstreeks concurreren met een QV. Wel benieuwd naar die besturing dan.

En inderdaad, deze uitvoering trekt op niet veel.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

•  

Comment

•  

Comment

• ABT PRESENTEERT 530 PK STERKE RS4-R

OVER DE TOP

Eerder pompte Abt de Audi RS4 Avant al op tot 510 pk, maar voor de Autosalon van Genève zet de tuner nog een stapje extra.

Van nature is de 2,9-liter grote biturbo V6 in de huidige Audi RS4 Avant 450 pk en 600 Nm sterk. Onlangs liet tuner Abt al een 510 pk en 680 Nm krachtige versie zien. Dat er altijd nog wat pk bij kan, bewijst de tuner vandaag.

Op deze foto's zie je namelijk de Abt RS4-R, een 530 pk en 690 Nm sterke RS4 Avant. Hoe rap de op 21-inch wielen geplaatste creatie daarmee is, zegt Abt nog even niet. De auto wordt natuurlijk volgehangen met spoilers, lipjes en andere aerodynamische extraatjes. Een speciaal uitlaatstsysteem en een sportonderstel zijn tevens van de partij. Meer informatie krijgen we tijdens de Autosalon van Genève die volgende week z'n poorten opent.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• eindelijk hebben ze een shadowline exemplaar gebruikt voor dat Nardo.
                    Wel vet

Comment

• Ze zullen geluisterd hebben naar ons hé. ;-)

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Volgende woensdag testritje mee doen, ne mens moet iets doen e op zijn vrije dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                          Volgende woensdag testritje mee doen, ne mens moet iets doen e op zijn vrije dag.
                          Weet het ons te zeggen hoe het geweest is hé. Ik veronderstel dat het een heel ander voertuig zal zijn dan een QV. Deze zal klinischer rijden veronderstel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Weet het ons te zeggen hoe het geweest is hé. Ik veronderstel dat het een heel ander voertuig zal zijn dan een QV. Deze zal klinischer rijden veronderstel ik.
                            Zeker, kheb het moeten verzetten tot binnen 2 weken, zou het kunnen dat ze bij audi de RS voertuigen enkel laten testen onder begeleiding? Heb dit horen zeggen van iemand die recent met 1 gereden heeft maar dit was niet in het testcenter maar bij een dealer zou wel een domper zijn moest dit kloppen. (staat op de mail ook vermeld privat pilot maar weet niet waarop dit slaat)

Comment

• Klopt, er zit altijd iemand bij...tenzij je connecties hebt bij de Audi dealer.
                              Dan laten ze je vrij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Klopt, er zit altijd iemand bij...tenzij je connecties hebt bij de Audi dealer.
                                Dan laten ze je vrij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Zeker, kheb het moeten verzetten tot binnen 2 weken, zou het kunnen dat ze bij audi de RS voertuigen enkel laten testen onder begeleiding? Heb dit horen zeggen van iemand die recent met 1 gereden heeft maar dit was niet in het testcenter maar bij een dealer zou wel een domper zijn moest dit kloppen. (staat op de mail ook vermeld privat pilot maar weet niet waarop dit slaat)
                                  zoals Namaz hieronder al schreef, klopt.
                                  Ik heb er geen last van gehad en kon volop vrij testen...

Met "privat pilot" mag je in Kortenberg meerijden met één van hun mensen voor een half uurtje en de laatste 5 minuten mag je misschien zelf even rijden. Gewoonlijk op een kilometer van het center. Is meestal steeds vanaf een zelfde plaats met als gevolg dat je 1 rechte lijn mag doen en 1 flauwe bocht...

Comment

• Als ge chance hebt mag je eens extra hard op het rondpunt :p

Was ik blij dat ik de S1 alleen mocht testen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
                                      Als ge chance hebt mag je eens extra hard op het rondpunt :p

Was ik blij dat ik de S1 alleen mocht testen.

Indeed!

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

zoals Namaz hieronder al schreef, klopt.
                                        Ik heb er geen last van gehad en kon volop vrij testen...

Met "privat pilot" mag je in Kortenberg meerijden met één van hun mensen voor een half uurtje en de laatste 5 minuten mag je misschien zelf even rijden. Gewoonlijk op een kilometer van het center. Is meestal steeds vanaf een zelfde plaats met als gevolg dat je 1 rechte lijn mag doen en 1 flauwe bocht...
                                        K'heb mijn testrit geannuleerd.(wat ne zever is dat in feite bij Audi, 4j. geleden wilde ik met de S6 rijden, en kon ik dit ook nog doen bij de locale dealer, ik mocht ook eerst 15min. rijden, k'was nog banden beetje aan het opwarmen (pirelli's in combinatie met V om dan voluit te gaan en toen zei verkoper/privat pilot ik zal nu eens overnemen en tonen wat de wagen kan ... gast zat ook constant alle andere merken af te breken dat het niet normaal was, bmw was volgens hem saai en AMG is enkel goed om te driften..

Geen zin om 2u naar testcenter te rijden om dan met moeite zelf wat te kunnen rijden. Wat een verschil met bmw, maserati en mercedes waar je naar believen mag testen met alle wagens die je wenst.
                                        Last edited by Schnippy; 30/03/2018, 21:20.

Comment

• Audi is dan ook voor het chique volk.

Comment

Working...
                                          X