Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4 (Avant) - (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy

K'heb mijn testrit geannuleerd.(wat ne zever is dat in feite bij Audi, 4j. geleden wilde ik met de S6 rijden, en kon ik dit ook nog doen bij de locale dealer, ik mocht ook eerst 15min. rijden, k'was nog banden beetje aan het opwarmen (pirelli's in combinatie met V om dan voluit te gaan en toen zei verkoper/privat pilot ik zal nu eens overnemen en tonen wat de wagen kan ... gast zat ook constant alle andere merken af te breken dat het niet normaal was, bmw was volgens hem saai en AMG is enkel goed om te driften..

Geen zin om 2u naar testcenter te rijden om dan met moeite zelf wat te kunnen rijden. Wat een verschil met bmw, maserati en mercedes waar je naar believen mag testen met alle wagens die je wenst.
    Metaxa en ik hebben er chance mee gehad door de zelfde connectie bij Audi.

Maar zonder dat ben je dik gepoept, wie koopt er nu ook een auto zonder zelf deftig test gereden te hebben?

Maar das het hautaine gedrag van d'ieteren, de Duitsers zelf mogen wel zelf rijden.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Maar zonder dat ben je dik gepoept, wie koopt er nu ook een auto zonder zelf deftig test gereden te hebben?
      Volledig mee eens, had ik destijds niet alleen mogen onbeperkt testen met de maserati ghibli dan had wss ook nooit geen gekocht. Maar kheb me mogen uitleven met 3 varianten en daardoor was ik volledig overtuigd, de wagen was iets boven m'n vooropgestelde budget maar nadien vind'k in feite dat deze wagen meer dan z'n prijs waard was. Moest ik nu bij Porsche dezelfde luxe gehad hebben als bij maserati was de kans ook groot dat ik ipv. voor de mercedes de porsche verkozen had terwijl deze in een andere prijsklasse zit maar als de wagen het waard is betaal ik het graag.

Comment

• Bij Alfa heb ik ook met een QV mogen gaan testen, echter wel met een verkoper bij maar die liet me wel doen nadat hij eerst zijn Coyotte had geïnstalleerd...

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Leuke footage op dezelfde wegjes waar ik me ook soms uitleef

ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• There are Pretenders among us.....
                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Blijkbaar is de RS4 Avant dit jaar niet meer te bestellen... Deze zou pas terug bestelbaar zijn vanaf volgend jaar, ergens tussen week 7 en 11. Iemand daar iets van gehoord?

Comment

• Zal wel met WLTP te maken hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      Zal wel met WLTP te maken hebben...
                      Klopt...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

• Zaten die autoconstructeurs in een winterslaap of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Zaten die autoconstructeurs in een winterslaap of zo?
                          Neen, de wagens zijn klaar... Het zijn de keuringsinstanties die niet mee kunnen. Het probleem is dat ze te veeleisend zijn en dus verschillende RS4's willen met alle verschillende combinaties. Allemaal goed en wel maar met de andere modellen en merken komt dat op 1000den verschillende varianten die getest moeten worden. En daarvoor is er te weinig mankracht.

Bij BMW is het zelfs erger gezien die minder gespreid te werk gingen.

Comment

• Ik dacht idd dat het met die WLTP te maken had, maar dat is toch wel heel erg lang hé. Eens die dan effectief geleverd kunnen worden zit je mss al binnen dit en een jaar... Wat een toestanden

Comment

• Als ze zo verder doen is er binnenkort niks meer te leveren met heel die wltp bullshit.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Peugeot 308 Gti is ook tijdelijk niet meer in productie tot aanpassing met roetfilter. En ik dacht dat BMW bepaalde modellen ook on hold staan. Je zal maar net je zinnen op zoiets gezet hebben .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
                                  Peugeot 308 Gti is ook tijdelijk niet meer in productie tot aanpassing met roetfilter. En ik dacht dat BMW bepaalde modellen ook on hold staan. Je zal maar net je zinnen op zoiets gezet hebben .
                                  M3 is niet meer te bestellen tot 2020, pas bij het nieuwe model.
                                  X2 25i pas vanaf midden 2019 terug te bestellen.

En nog een heleboel modellen met bepaalde motoren.

Comment

• Ouch, die M3! Ik had al gezien dat deze al een tijdje niet meer in de configurator staat, maar dat het zo erg is. Nu, dan hebben ze nog tijd om een M3 Touring uit te brengen

Man, man, wat een dikke zever is me dat allemaal. Moeten we binnenkort allemaal met naaimachines rond rijden? Pff...

Comment

• M3/M5 Touring gaat er jammer genoeg nooit komen.

Comment

• Mja, veel alternatieven voor een RS4 Avant zijn er niet hé als je het fiscaal nog een beetje ok wil houden (dan heb ik het over de jaarlijkse kosten, dus een C63 valt daar buiten bvb, max een 3 liter). Ik heb gezien dat ook de S4 momenteel niet beschikbaar is... Ah well

Noot: ik rij nu met een BMW 440i Gran Coupé en ik ben wat aan het rondkijken voor de next step up, die RS4 Avant leek me ideaal, vandaar
                                        Last edited by ; 04/07/2018, 10:47.

Comment

• RS4 stock uit Duitsland eens bekijken, er zijn veel dealers die op voorhand aangekocht hebben.

Comment

Working...
                                          X