Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4 (Avant) - (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb nog wel even tijd, is niet dringend, maar dat heb ik al eens gedaan Niet veel in Sonoma groen, blijkbaar, tenzij op vraag (misschien nog orders in behandeling?). Zou gewoon liever bij m'n dealer bestellen, dan is ie volledig zoals ik 'em wil, voor zo'n bedrag heb ik hem toch liever helemaal af, om het zo te zeggen.

Comment

• Tja, da's begrijpelijk. Maar in the US kopen ze gewoon toonzaalmodellen omdat yanks veel impulsaankopen doen.

Comment

• Sonoma is een tegenvaller in het echt, eigenlijk is het aanbod kleuren bij Audi zielig geworden waardoor je naar Audi Exclusive moet gaan om een deftig kleur te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Sonoma is een tegenvaller in het echt, eigenlijk is het aanbod kleuren bij Audi zielig geworden waardoor je naar Audi Exclusive moet gaan om een deftig kleur te hebben.
          Oei, op beeld ziet het er wel nice uit, vind ik, maar ja, of dat inderdaad representatief is... M'n 440i is Estoril, vind ik wel nice, maar om dat op een Audi te zetten, nee, mag iets anders zijn. Allez, best nog eens wat rond kijken dan

Comment

• Vandaag eens naar een RS4 in Nardo Grey gaan kijken, het valt me niet tegen

Comment

• Favvo (dagelijkse) kleur en met de gesmede standaard velgen.
              Maar 1925kg EU en de prijs zijn me teveel.
              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                Favvo (dagelijkse) kleur en met de gesmede standaard velgen.
                Maar 1925kg EU en de prijs zijn me teveel.
                Maar 1925 Kg. ??
                Dat ding is minimaal 300 Kg te zwaar.
                There are Pretenders among us.....
                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Floret zilver is zijn kleur wel.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

• Niet 'maar', maar 'maar (allez zeg)' 1925kg... Met open dak en de zware 20" zal dat nog meer zijn...
                    De auto die ervoor staat weegt ~440kg minder...
                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Gisteren opgezocht, een nette en wat krappere 340i touring xdrive weegt ook 1890kg volgens de papieren, 1815kg zonder chauffeur. Zo is dat nu eenmaal met de opgaande spiraal van meer gewicht...
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Benieuwd wat de nieuwe 3 reeks Touring zal geven. Ondertussen nog wat verder ‘onderzoek’ gedaan naar deze RS4, een trekhaak kan inderdaad wel, maar dan kan je niet het adaptieve onderstel nemen, wat ik toch wel één van de leukere opties vind. Nu, is mij vooral te doen om af en toe eens wat fietsen te vervoeren (wel 4), maar zou het wel jammer vinden om die optie te moeten laten vallen. 4 fietsen op m’n dak zie ik niet direct zitten, kan je 4 fietsen op de achterklep zetten? Daar heb ik helaas geen ervaring mee...

Edit: ah well, 2 op de achterklep en 2 op het dak, zal ook wel lukken
                        Last edited by ; 17/07/2018, 12:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GCBaco Bekijk Berichten
                          Benieuwd wat de nieuwe 3 reeks Touring zal geven. Ondertussen nog wat verder ‘onderzoek’ gedaan naar deze RS4, een trekhaak kan inderdaad wel, maar dan kan je niet het adaptieve onderstel nemen, wat ik toch wel één van de leukere opties vind. Nu, is mij vooral te doen om af en toe eens wat fietsen te vervoeren (wel 4), maar zou het wel jammer vinden om die optie te moeten laten vallen. 4 fietsen op m’n dak zie ik niet direct zitten, kan je 4 fietsen op de achterklep zetten? Daar heb ik helaas geen ervaring mee...

Edit: ah well, 2 op de achterklep en 2 op het dak, zal ook wel lukken
                          Fietsdrager voor 4 stuks bestaat zeker. Kom dat regelmatig tegen bij Hollandse wagens.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Damn, die kofferspoiler zou wel eens in de weg kunnen zitten om een drager voor de achterklep te installeren

Comment

Damn, die kofferspoiler zou wel eens in de weg kunnen zitten om een drager voor de achterklep te installeren
                              Over de kans op schade bij zo een model nog gezwegen.

Trekhaak lukt, maar dan moeten ze een gat maken in uwen diffusor en dat trekt op niet veel.
                              Danksysteem voor 4 fietsen is het beste

Comment

• Meestal mag een dak maar 50 kg dragen.
                                Zullen top fietsjes moeten zijn dan.

Op de koffer zou ik er zeker niet aan beginnen.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Trekhaak lukt, maar dan moeten ze een gat maken in uwen diffusor en dat trekt op niet veel.
                                  Danksysteem voor 4 fietsen is het beste
                                  Ik meen ergens gelezen/gezien te hebben dat het middenstuk in de diffusor anders is als je de wegklapbare trekhaak neemt. Dus, ofwel dat, ofwel het dak op (voor de paar keer dat het mss nodig is).
                                  Wat het gewicht betreft, die 50kg zal normaliter wel geen probleem zijn.

Comment

Ik meen ergens gelezen/gezien te hebben dat het middenstuk in de diffusor anders is als je de wegklapbare trekhaak neemt. Dus, ofwel dat, ofwel het dak op (voor de paar keer dat het mss nodig is).
                                    Wat het gewicht betreft, die 50kg zal normaliter wel geen probleem zijn.
                                    Ja komt zo een plastic stuk.op de diffusor die dat moet camoufleren. Mooi is het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                      Meestal mag een dak maar 50 kg dragen.
                                      Zullen top fietsjes moeten zijn dan.

Op de koffer zou ik er zeker niet aan beginnen.
                                      Als er budget is om een RS4 te kopen en te onderhouden dan moet er ook budget zijn voor enkele topfietsjes in carbon ook hé :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten

Als er budget is om een RS4 te kopen en te onderhouden dan moet er ook budget zijn voor enkele topfietsjes in carbon ook hé :-)
                                        Eigenlijk wel.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Wel, die van mij is carbon. Nu nog voor de vrouw en 2 kids Tijd zat om er nog over na te denken, alvast...

Comment

Working...
                                          X