Awel, zoals hij in de beginpost staat graag Zelfs de kleur klopt voor mij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 (Avant) - (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenAwel, zoals hij in de beginpost staat graag Zelfs de kleur klopt voor mij
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind 'm razend knap.
https://www.audi.de/dam/nemo/models/...rs_4_avant.pdf
Wat ziet mijn lodderig oog in deze PDF: Zul. Anhängelast³ in kg ungebremst bei 12% Steigung bei 8% Steigung 750 1.900 2.100
-> TREKHAAK!!!
Deze RS4 maakt dus grote kans als opvolger voor mijn C450.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHet zal wel nog een tijdje duren eer die leverbaar zal zijn, de nieuwe RS3 heeft er net geen jaar over gedaan van voorstelling tot leveren.
Dat moeten ze nog wat onder de knie krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenDe RS'en worden nogal opzichtig bij Audi.
Druk front en te veel diffusor achteraan.
Wat een kar voor de rest. Zalig interieur!
De B5 blijft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Idd, zoals hij daar staat zou ik hem ook configureren. Mooi blauw (niet te flashy), licht interieur en aluminium sierlijsten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_bcn Bekijk Berichten
Uitlevering begint in Duitsland begin 2018.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIk gok op een startprijs van 120K.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnippyIk gok op een startprijs van 120K.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doatoch de minst knappe in de rij met de C63, M3, XE en giulia. is ook de traagste van de hoop dacht ik? de C63 S doet 0-100 in 3.8 sec
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Prijs is toch al bekend, een vanaf prijs van €79800 in Duitsland. Daar mag je nog eens €1700 á €2500 bijtellen voor België dankzij de invoerder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Is 2% verschil in BTW. Ge moet vadertje staat bedanken.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67Misschien een anti-D'Ieteren korting invoeren?
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment