Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ben toch wel benieuwd of de prijzen zonder invoerder lager zullen zijn
en nog meer benieuwd over de wijzigingen in het net verdelers in België
Ja ik ook. Herschikkingen hebben ze alvast genomen.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Meestal zie ik de S versie liever dan de RS nu is het andersom.
Inderdaad, maar ik ga hem toch links laten liggen ondanks zijn voortreffelijke automaat. Ben het een beetje beu om in een Avant rond te toeren, zeker als ie voor wat fun moet dienen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Inderdaad, maar ik ga hem toch links laten liggen ondanks zijn voortreffelijke automaat. Ben het een beetje beu om in een Avant rond te toeren, zeker als ie voor wat fun moet dienen.
De vorige Audi RS4 Avant was snel, maar niet echt vermakelijk. Hoe is de nieuwe, met zijn 450 pk V6 biturbo? Autovisie-redacteur Werner Budding zocht het uit...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Nardo grijs graag. Met cognac interieur. Er moet geen strik rond. Het is om meteen te consumeren.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment