Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC40 (2018)
Collapse
X
-
Waarom zouden mensen 13000 (!) euro meer betalen voor een Volvo-embleem als je een gelijkwaardig uitgeruste Lynk & Co kan kopen met identiek dezelfde techniek en even hoogwaardige afwerking?Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 08/07/2021, 19:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenWaarom zouden mensen 13000 (!) euro meer betalen voor een Volvo-embleem als je een gelijkwaardig uitgeruste Lynk & Co kan kopen met identiek dezelfde techniek en even hoogwaardige afwerking?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenWaarom zouden mensen 13000 (!) euro meer betalen voor een Volvo-embleem als je een gelijkwaardig uitgeruste Lynk & Co kan kopen met identiek dezelfde techniek en even hoogwaardige afwerking?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Welke dan wel?
Een gelijk uitgeruste XC40 plug- in hybrid komt net boven 55000 euro uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
De Link &Co 01 plug-in hybrid komt op 42000 euro.
Een gelijk uitgeruste XC40 plug- in hybrid komt net boven 55000 euro uit.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Ha in vergelijk met de plug-in, ja die kan je wel vergelijken natuurlijk maar dacht dat het als reactie was op de 4 EV filmpjes van hierboven. Echt duur zijn ze die Volvo's. Hun nieuwe C40 Recharge ook. Zelfs hun XC40 P4 tegen het einde van het jaar zal niet voor de gewone man in de straat zijn vrees ik.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Zowat alles van EV / PHEV is en blijft duur. Als ze het wagenpark willen vergroenen zal daar toch iets moeten mee gebeuren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
ergens is de be-manier nog zo slecht niet imo...geen subsidies maar wel de (gesubsidierde) bedrijfwagenswereld verplichten een voortrekkersrol te spelen >>> die komen toch op de 2de hands-markt (hopelijk in be maar sowieso in eu)
...en er zitten al genoeg okkazies onder de 20k die vaak als 2de auto kunnen worden ingezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenergens is de be-manier nog zo slecht niet imo...geen subsidies maar wel de (gesubsidierde) bedrijfwagenswereld verplichten een voortrekkersrol te spelen >>> die komen toch op de 2de hands-markt (hopelijk in be maar sowieso in eu)
...en er zitten al genoeg okkazies onder de 20k die vaak als 2de auto kunnen worden ingezet
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIk vind Volvo ook wreed duur geworden, maar de XC40 is toch wel een verkoop topper.
Comment
-
XC40 T3 Geartronic R Design (zwart) besteld als opvolger van de Tiguan. Verschillende alternatieven bekeken en getest maar deze stak er voor mij bovenuit. Ook omdat hij in lease dan nog eens heel scherp geprijsd is. Wordt mijn eerste Volvo en eerste automaat. De zeer behulpzame dealer speelde ook zijn rol. Bij pakweg BMW keken ze niet eens om naar mij.
Last edited by vw.fan; 05/09/2021, 09:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk BerichtenXC40 T3 Geartronic R Design (zwart) besteld als opvolger van de Tiguan. Verschillende alternatieven bekeken en getest maar deze stak er voor mij bovenuit. Ook omdat hij in lease dan nog eens heel scherp geprijsd is. Wordt mijn eerste Volvo en eerste automaat. De zeer behulpzame dealer speelde ook zijn rol. Bij pakweg BMW keken ze niet eens om naar mij.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Kameraad de zijne is nu 2,5 jaar oud.
De starter is nu voor de 3de keer kapot.
Remmen hebben ze al een 5 tal keer ontlucht.
Is al een paar keer volledig uitgevallen.
Niks werkte nog.
En de koppeling blijft steeds hangen maar ze vinden de oorzaak niet.
Morgen moet de wagen weer voor een paar dagen binnen.
Heb ook veel collega’s met een xc40 zonder problemen hoor.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment