Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC40 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk BerichtenWel 'grappig' dat de nieuwe XC60 voorlopig goedkoper is dan de XC40.
Bij de 40 heb je dan wel een automaat en meer uitrusting maar ik vraag me toch af wie op vandaag de 40 boven de 60 zal verkiezen bij deze prijzen.
Comment
-
Heb al gelezen dat het niet voor 2018 zal zijn.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeb al gelezen dat het niet voor 2018 zal zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBegrijp bij Volvo die policy toch niet goed om in het begin enkel die top motoren aan te bieden. Benieuwd hoe lang het voor de XC60 en deze gaat duren vooraleer er wat meer "democratische" modellen op de markt zijn.
Ben langs geweest bij de dealer voor een proefrit en vanaf februari/maart zou dat probleem moeten opgelost zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHeeft de dealer ook verteld welke motoren met welke aandrijving beschikbaar komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtenklopt, maar achter die nummers hebben al verschillende motoren gezeten in het verleden nietwaar ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHeeft de dealer ook verteld welke motoren met welke aandrijving beschikbaar komen?
Mijn voorkeur gaat naar de T3 of hybride, nog af te wachten. Maar de D3 sluit ik voorlopig ook zeker nog niet uit.
Eerst een proefrit uiteraard want die nieuwe A-klasse gaat ook lekker wordenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenT3 lijkt mij een perfect match voor deze XC40. Manueel en FWD met enkele opties en een mooie korting. Moet doenbaar zijn voor 35k.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment