Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de lichtere motorisaties, bestellen kan vanaf december staat er op de site, maar configureren zijn ze blijkbaar vergeten daar bij Volvo. Dus blind bestellen is momenteel de enige optie?
*De nieuwe XC40 zal verkrijgbaar zijn vanaf € 30.400 met een T3 benzinemotor van 156 pk en vanaf € 32.950 met een D3 dieselmotor van 150 pk. Op dit moment kunt u enkel de rijk uitgeruste D4 AWD en T5 AWD Launch Editions samenstellen. De overige motoren en versies zijn te bestellen bij uw Volvo-verdeler vanaf december 2017.
Schoon machien! Gaat een topper worden onder de particulieren.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
leuke review, ik heb maar 1 ding waar ik van schrok: die automaat...
lijkt me heel onpraktisch om tweemaal te duwen om een stand te krijgen en nog meer onpraktisch om manueel te schakelen met rechts of links
zijn er nog Volvo's met dit type automaat?
ik weet dat alles went, maar ik snap de logica niet
Had de review ook al gezien, en vind het ook altijd onbegrijpelijk dat fabrikanten dat soort van bediening altijd willen her-uitvinden. Zal idd wel snel wennen, maar logisch is het niet. Blijf een dubbel gevoel hebben bij die XC40. Moet er eerst toch's een paar in't wild zien om hem echt te kunnen smaken, denk ik.
Had de review ook al gezien, en vind het ook altijd onbegrijpelijk dat fabrikanten dat soort van bediening altijd willen her-uitvinden. Zal idd wel snel wennen, maar logisch is het niet.
Een automaat laat zich perfect met de druk op de gaspedaal sturen, al de rest is overbodig, zoniet spielerei...
Aan het tempo dat auto's tegenwoordig uitgedeeld worden niet alleen onder particulieren vrees ik
Vermits de XC40 een volledig nieuw model is, worden de verbruik en Co2 cijfers volgens de nieuwe normen bepaald. Door het hoge SUV-gehalte zijn deze voor al de versies extra hoog geworden…t.o.v. al de huidige concurrenten
De XC40 zal bijgevolg voor de meeste mensen, door de CAR-policy onbereikbaar blijven… zolang België geen aanpassing doet van zijn auto fiscaliteit…
Nu zijn enkel de betere motorisaties aangeboden, een benzineversie en een dieselversie met telkens 400Nm koppel.
De eerste verbruikt 7,3 liter, de tweede 5,1 liter, dit toont aan dat bij gelijkaardig gebruik een benzine nog steeds meer dan een derde aan brandstof nodig heeft. Met de T3 zal het verbruik mInderen, maar niet zodanig veel gelet op het gewicht en de aërodynamica.
En dat voor een model dat voorgesteld wordt als een stadswagen (wel een Zweedse ) ...
Comment