Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC40 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knap spel toch

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Voor de lichtere motorisaties, bestellen kan vanaf december staat er op de site, maar configureren zijn ze blijkbaar vergeten daar bij Volvo. Dus blind bestellen is momenteel de enige optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        Knap spel toch

XC40 R-Design Launch Edition : 50600 euro.

Het zou er nog aan mankeren
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• *De nieuwe XC40 zal verkrijgbaar zijn vanaf € 30.400 met een T3 benzinemotor van 156 pk en vanaf € 32.950 met een D3 dieselmotor van 150 pk. Op dit moment kunt u enkel de rijk uitgeruste D4 AWD en T5 AWD Launch Editions samenstellen. De overige motoren en versies zijn te bestellen bij uw Volvo-verdeler vanaf december 2017.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dat ziet er allemaal mooi en veelbelovend uit.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                Knap spel toch

In het zwart een stuk minder opvallend.
                There are Pretenders among us.....
                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Eerst vond ik het maar niets maar meer en meer kan ik het toch wel smaken... benieuwd om IRL te zien en te testen...
                  NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                  S40 2.0D 136pk 2004
                  S40 1.8i 1996

Comment

• Schoon machien! Gaat een topper worden onder de particulieren.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                      Schoon machien! Gaat een topper worden onder de particulieren.
                      Aan het tempo dat auto's tegenwoordig uitgedeeld worden niet alleen onder particulieren vrees ik

Comment

• D3 nog niet te configureren op de site van Volvo maar wel reeds bij LeasePlan .

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            leuke review, ik heb maar 1 ding waar ik van schrok: die automaat...
                            lijkt me heel onpraktisch om tweemaal te duwen om een stand te krijgen en nog meer onpraktisch om manueel te schakelen met rechts of links

zijn er nog Volvo's met dit type automaat?

ik weet dat alles went, maar ik snap de logica niet

blijf wel fan
                            4 rings driver

Comment

• Had de review ook al gezien, en vind het ook altijd onbegrijpelijk dat fabrikanten dat soort van bediening altijd willen her-uitvinden. Zal idd wel snel wennen, maar logisch is het niet. Blijf een dubbel gevoel hebben bij die XC40. Moet er eerst toch's een paar in't wild zien om hem echt te kunnen smaken, denk ik.

Comment

• Mijne vorige week besteld.
                                D4 AWD launch edition, wel wachten tot midden mei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
                                  Mijne vorige week besteld.
                                  D4 AWD launch edition, wel wachten tot midden mei.
                                  Congratz! Dat worden nog 5 lange maanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Had de review ook al gezien, en vind het ook altijd onbegrijpelijk dat fabrikanten dat soort van bediening altijd willen her-uitvinden. Zal idd wel snel wennen, maar logisch is het niet.
                                    Een automaat laat zich perfect met de druk op de gaspedaal sturen, al de rest is overbodig, zoniet spielerei...

Comment

Congratz! Dat worden nog 5 lange maanden
                                      Bedankt, zullen idd lange maanden worden
                                      Voordeel is dan wel dat het gure weer voorbij is

Comment

Aan het tempo dat auto's tegenwoordig uitgedeeld worden niet alleen onder particulieren vrees ik
                                        Vermits de XC40 een volledig nieuw model is, worden de verbruik en Co2 cijfers volgens de nieuwe normen bepaald. Door het hoge SUV-gehalte zijn deze voor al de versies extra hoog geworden…t.o.v. al de huidige concurrenten

De XC40 zal bijgevolg voor de meeste mensen, door de CAR-policy onbereikbaar blijven… zolang België geen aanpassing doet van zijn auto fiscaliteit…

Comment

• Nu zijn enkel de betere motorisaties aangeboden, een benzineversie en een dieselversie met telkens 400Nm koppel.
                                          De eerste verbruikt 7,3 liter, de tweede 5,1 liter, dit toont aan dat bij gelijkaardig gebruik een benzine nog steeds meer dan een derde aan brandstof nodig heeft. Met de T3 zal het verbruik mInderen, maar niet zodanig veel gelet op het gewicht en de aërodynamica.
                                          En dat voor een model dat voorgesteld wordt als een stadswagen (wel een Zweedse ) ...

Comment

Working...
                                          X