Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC40 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Two-tone vind ik hem niet zo geslaagd. Interieur ziet er dan wel weer netjes uit.

Comment

Hoeveel % korting krijg je normaal bij Volvo?
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik heb zo de indruk dat het centraal scherm identiek is op de 90, de 60, en de 40... Rationalisatie ?

Comment

ik schat dat die man op de fotos hierboven zelf maar 1m60 ofzo groot is, om de XC 40 er groter te laten uitkomen
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Dat is een kennis en die is ongeveer 185cm groot.

den borre

Int3x0r

Comment

Ik hou niet zo van suv's,maar er zijn wel uitzonderingen,en deze behoort daarbij en de honda's!

Comment

tis op en top een belgisch product

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    tis op en top een belgisch product
                    Met Belgische loonkosten....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      Dat is een kennis en die is ongeveer 185cm groot.

Ziet er zo toch niet al te groot uit.
                      Hoeft nu ook niet meteen voor mij, als hij maar comfortabel genoeg blijft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

Met Belgische loonkosten....
                        En Chinese onderdelen ?
                        CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
                        Brock B32 8,5*20 - Dunlop SP Sport Maxx GT 255/45 R20

Comment

Hij is mooier dan de XC90 en de XC 60, maar niet echt mooi te noemen. Hij is ruimer dan de V40 maar ook niet echt ruim te noemen. Hij is vooral duurder en wat mij het meeste van alles op de wereld stoort is dat je een deftige motor enkel met een rommel van een automatische bak kan krijgen. 6V aub en anders weg ermee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk Berichten

En Chinese onderdelen ?
                            zoals het bij motortje in de BMW i3?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
                              Hoeveel % korting krijg je normaal bij Volvo?
                              Er valt wel redelijk te onderhandelen bij Volvo maar ik heb dit gedaan voor een V40 die al lang te koop was. Kon toch zeer makkelijk een 10% vanaf en met wat meer praten 15% vermoed ik. Dat gaat op nieuwe modellen minder zijn.
                              Uiteindelijk heb ik een stockwagen gekocht met daginschrijving van 2016 aan 34% korting tov catalogus. Maar goed ook dat gaat bij dit model niet van toepassing zijn.

Comment

OK, bedankt.
                                den borre

Int3x0r

Comment

Ik kan het moeilijk geloven maar er zou een polestar van komen met dezelfde specificatizs van de 60serie... staat in autoweek door een configrator waar hij even op de bespeuren was b

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten
                                    Ik kan het moeilijk geloven maar er zou een polestar van komen met dezelfde specificatizs van de 60serie... staat in autoweek door een configrator waar hij even op de bespeuren was
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten

Er valt wel redelijk te onderhandelen bij Volvo maar ik heb dit gedaan voor een V40 die al lang te koop was. Kon toch zeer makkelijk een 10% vanaf en met wat meer praten 15% vermoed ik.
                                      Als je van 10% naar 15% kan gaan zal het niet liggen aan de "onderhandeling", maar aan de verkoper die u in eerste instantie (veel) te weinig korting heeft gegeven. Als je de eerste keer een correcte prijs hebt gekregen, zal je nadien geen 5% meer losgepeuterd krijgen, tenzij de dealer erg graag van een bepaalde wagen af wilt, of graag voor niets werkt...

Comment

Prachtig die rode hierboven. Als Volvo zo door doet zie ik mezelf ooit ook wel 1tje kopen.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Wel 'grappig' dat de nieuwe XC60 voorlopig goedkoper is dan de XC40.
                                          Bij de 40 heb je dan wel een automaat en meer uitrusting maar ik vraag me toch af wie op vandaag de 40 boven de 60 zal verkiezen bij deze prijzen.

Comment

Working...
                                          X