Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij is mooier dan de XC90 en de XC 60, maar niet echt mooi te noemen. Hij is ruimer dan de V40 maar ook niet echt ruim te noemen. Hij is vooral duurder en wat mij het meeste van alles op de wereld stoort is dat je een deftige motor enkel met een rommel van een automatische bak kan krijgen. 6V aub en anders weg ermee.
Er valt wel redelijk te onderhandelen bij Volvo maar ik heb dit gedaan voor een V40 die al lang te koop was. Kon toch zeer makkelijk een 10% vanaf en met wat meer praten 15% vermoed ik. Dat gaat op nieuwe modellen minder zijn.
Uiteindelijk heb ik een stockwagen gekocht met daginschrijving van 2016 aan 34% korting tov catalogus. Maar goed ook dat gaat bij dit model niet van toepassing zijn.
Ik kan het moeilijk geloven maar er zou een polestar van komen met dezelfde specificatizs van de 60serie... staat in autoweek door een configrator waar hij even op de bespeuren was b
Ik kan het moeilijk geloven maar er zou een polestar van komen met dezelfde specificatizs van de 60serie... staat in autoweek door een configrator waar hij even op de bespeuren was
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Er valt wel redelijk te onderhandelen bij Volvo maar ik heb dit gedaan voor een V40 die al lang te koop was. Kon toch zeer makkelijk een 10% vanaf en met wat meer praten 15% vermoed ik.
Als je van 10% naar 15% kan gaan zal het niet liggen aan de "onderhandeling", maar aan de verkoper die u in eerste instantie (veel) te weinig korting heeft gegeven. Als je de eerste keer een correcte prijs hebt gekregen, zal je nadien geen 5% meer losgepeuterd krijgen, tenzij de dealer erg graag van een bepaalde wagen af wilt, of graag voor niets werkt...
Wel 'grappig' dat de nieuwe XC60 voorlopig goedkoper is dan de XC40.
Bij de 40 heb je dan wel een automaat en meer uitrusting maar ik vraag me toch af wie op vandaag de 40 boven de 60 zal verkiezen bij deze prijzen.
Comment