Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC40 (2018)
Collapse
X
-
Hoeveel % korting krijg je normaal bij Volvo?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Dat is een kennis en die is ongeveer 185cm groot.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis op en top een belgisch product
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDat is een kennis en die is ongeveer 185cm groot.
Hoeft nu ook niet meteen voor mij, als hij maar comfortabel genoeg blijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
Met Belgische loonkosten....CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
Brock B32 8,5*20 - Dunlop SP Sport Maxx GT 255/45 R20
Comment
-
Hij is mooier dan de XC90 en de XC 60, maar niet echt mooi te noemen. Hij is ruimer dan de V40 maar ook niet echt ruim te noemen. Hij is vooral duurder en wat mij het meeste van alles op de wereld stoort is dat je een deftige motor enkel met een rommel van een automatische bak kan krijgen. 6V aub en anders weg ermee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk Berichten
En Chinese onderdelen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GixxerHoeveel % korting krijg je normaal bij Volvo?
Uiteindelijk heb ik een stockwagen gekocht met daginschrijving van 2016 aan 34% korting tov catalogus. Maar goed ook dat gaat bij dit model niet van toepassing zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk BerichtenIk kan het moeilijk geloven maar er zou een polestar van komen met dezelfde specificatizs van de 60serie... staat in autoweek door een configrator waar hij even op de bespeuren wasEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten
Er valt wel redelijk te onderhandelen bij Volvo maar ik heb dit gedaan voor een V40 die al lang te koop was. Kon toch zeer makkelijk een 10% vanaf en met wat meer praten 15% vermoed ik.
Comment
Comment